دانلود کتاب صوتی اصول اساسی زندگی با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصول اساسی زندگی اثر ری دالیو

دانلود و خرید کتاب صوتی اصول اساسی زندگی

معرفی کتاب صوتی اصول اساسی زندگی

کتاب صوتی اصول اساسی زندگی نوشتهٔ ری دالیو و ترجمهٔ نازلی نصرالهی و با صدای دادبه دادمهر است و پندار تابان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اصول اساسی زندگی

ری دالیو، یکی از موفق‌ترین سرمایه‌گذاران و کارآفرینان دنیا، اصول مهمی را که در سال‌های گذشته در زندگی و کسب‌وکار خود استفاده کرده در کتاب صوتی اصول اساسی زندگی با ما به اشتراک گذاشته است.

در سال ۱۹۷۵، ری دالیو یک شرکت سرمایه‌گذاری را در آپارتمان دوخوابهٔ خود در شهر نیویورک تأسیس کرد. ۴۰ سال بعد، این شرکت بیش از هر صندوق سرمایه‌گذاری دیگری در تاریخ برای مشتریان خود درآمد کسب کرد و به پنجمین شرکت خصوصی مهم در ایالات متحده تبدیل شد. خود دالیو در فهرست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان توسط مجله تایم انتخاب شد. در طول این مسیر، دالیو مجموعه‌ای از اصول منحصر‌به‌فردی را کشف کرد که منجر به پیروزی و موفقیت شرکتش شده بود. او اصولش را بر پایهٔ سازوکار شایسته‌سالاری توصیف کرد که می‌کوشد از طریق شفافیت‌سازی به کار موفق و روابط معنادار دست یابد. 

دالیو در این کتاب صوتی چیزهایی را که در طول زندگی حرفه‌ای برجسته‌اش آموخته، به اشتراک می‌گذارد. او استدلال می‌کند که زندگی، مدیریت، اقتصاد و سرمایه‌گذاری همگی می‌توانند در قوانین چهارچوب‌بندی شوند و به آن‌‌ها عمل کرد. صدها درس عملی کتاب حول محورهای «حقیقت ریشه‌ای» و «شفافیت ساختاری» می‌گردند. دالیو مؤثرترین راه‌ها را برای افراد و سازمان‌ها برای تصمیم‌گیری، رفع چالش‌ها و ایجاد تیم‌های قوی ارائه می‌کند. او همچنین ابزارهای نوآورانه‌ای را که شرکت‌ها برای زنده‌نگه‌داشتن یک ایدهٔ شایسته‌سالارانه از آن‌ها استفاده می‌کنند، توصیف می‌کند؛ مانند ایجاد «کارت‌های بیس‌بال» برای همهٔ کارکنان که نقاط قوت و ضعف آن‌ها را مشخص می‌کند و استفاده از سیستم‌های تصمیم‌گیری رایانه‌ای برای تصمیم‌گیری‌های قابل باور. 

در حالی که این کتاب صوتی مملو از ایده‌های بدیع برای سازمان‌ها و مؤسسه‌هاست، رویکردی واضح و سرراست برای تصمیم‌گیری ارائه می‌کند که دالیو معتقد است هر کسی می‌تواند بدون توجه به آنچه که به دنبال دستیابی به آن است، از آن استفاده کند.

شنیدن کتاب صوتی اصول اساسی زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی خود تغییر بزرگی ایجاد کنند یا در شرکت و سازمان خود به موفقیت برسند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۳۳۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان