دانلود کتاب صوتی تئوری کسب و کار با صدای مهربان جزینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تئوری کسب و کار اثر پیتر اف دراکر

دانلود و خرید کتاب صوتی تئوری کسب و کار

امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تئوری کسب و کار

کتاب صوتی تئوری کسب و کار نوشتهٔ پیتر اف دراکر و ترجمهٔ زهرا ظهیری و با صدای مهربان جزینی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعه کتاب‌های بستهٔ همراه مدیران؛ دانشکده کسب‌وکار هاروارد است.

درباره کتاب صوتی تئوری کسب و کار

کتاب صوتی تئوری کسب و کار نوشتهٔ پیتر اف دراکر یکی از کتاب‌هایی است که در بستهٔ همراه مدیران قرار دارد. این کتاب خارق‌العاده است. شاید بتوان گفت از اواخر دهه ۱۹۴۰ تاکنون هرگز در جهان این میزان راهکارهای جدید و مهم مدیریتی وجود نداشته است. راهکارهایی همچون کوچک‌سازی سازمان‌ها، یافتن منابع در خارج از سازمان، مدیریت کیفیت جامع، تحلیل ارزش اقتصادی، معیارسنجی و مهندسی مجدد که هریک به تنهایی ابزاری قدرتمند در حوزهٔ مدیریت قلمداد می‌شوند.

با این همه باید یافتن منابع در خارج از سازمان و مهندسی مجدد را جزو استثناها در نظر گرفت. این دو ابزار ابتدا برای این طراحی شده بودند تا آنچه را که در حال انجام است به گونه‌ای متفاوت به سرانجام برسانند. درواقع آنها ابزارهایی بسیار معتبر برای چگونگی انجام‌دادن یک کار هستد. با وجود این، این پرسش که «چه کاری باید انجام شود؟» به چالش عمده برای مدیران امروزی تبدیل شده است؛ به ویژه آن دسته از شرکت‌های بزرگ که در کار خود موفقیت‌های طولانی‌مدت داشته‌اند.

شنیدن کتاب صوتی تئوری کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران و متخصصان حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۴۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۳ دقیقه

حجم

۴۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان