دانلود کتاب صوتی تاثیرگذاری با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تاثیرگذاری اثر انتشارات هاروارد بیزنس ریویو

دانلود و خرید کتاب صوتی تاثیرگذاری

معرفی کتاب صوتی تاثیرگذاری

کتاب صوتی تاثیرگذاری نوشتهٔ انتشارات هاروارد بیزنس ریویو و ترجمهٔ فریده فتوحی است. فرزانه فائزی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و پندار تابان آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد است.

درباره کتاب صوتی تاثیرگذاری

کتاب صوتی تاثیرگذاری حاوی ۸ مقاله از نشریهٔ «هاروارد بیزینس ریویو» است که به تبیین معنای تأثیرگذاری در زندگی پرداخته است. همهٔ ما می‌دانیم که تأثیرگذاری چیزی فراتر از صرفاً صحبت‌کردن است. همهٔ ما آدم‌هایی را در زندگی خود به یاد می‌آوریم که با کمترین کلمات با ما صحبت می‌کردند، اما تأثیرگذار بودند. اگر بخواهیم در زندگی تأثیرگذار باشیم، باید با ابعاد تأثیرگذاری آشنا باشیم و بدانیم که چگونه می‌توانیم از این ابزار در زندگی استفاده کنیم و در نهایت شاهد تأثیرگذاری بر اطرافیانمان باشیم. در کتاب صوتی تأثیرگذاری، ۸ مقاله را می‌شنوید که دربارهٔ تاثیرگذاری نوشته شده‌اند. این مقالات به ما کمک می‌کنند تا میزان تأثیرگذاری خودمان را در جایگاهی که هستیم، بالا ببریم. در این صورت اگر رهبری و مدیریت یک تیم را بر عهده داریم یا نقش مشابهی در محیط کار، درس یا خانواده ایفا می‌کنیم، می‌توانیم قابلیتمان را افزایش دهیم.

تأثیرگذاری چیست؟ تأثیرگذاری یعنی مسئولیت‌پذیری و درک نقش‌هایی که قدرت جایگاهی (قدرتی که موقعیت اجتماعی فرد به او می‌دهد)، عواطف، تخصص و علائم غیرزبانی ایفا می‌کنند؛ بنابراین اگر در یکی از وجوه به اندازهٔ کافی پیشرفت کرده‌ایم و از وجوه دیگر غافل شده‌ایم، این کتاب به ما کمک می‌کند. 

شنیدن کتاب صوتی تاثیرگذاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی تاثیرگذاری

«قدرت جایگاهی را در نظر بگیرید. اگر آن را داشته باشید تأثیرگذاری گزاره‌ای بسیار ساده می‌شود. افرادی که به‌واسطه قدرت خود بر دیگران چیره‌اند بیشتر صحبت کرده و حرف آن‌ها را قطع می‌کنند و با انتخاب موضوعات، گفت‌وگو را هدایت می‌کنند.

اما اگر فاقد قدرت جایگاهی باشید، کمتر صحبت کرده یا وسط حرف دیگران می‌پرید و کمتر تعیین‌کننده موضوعات گفت‌وگو هستید. هرچه باشد افرادی که قدرت جایگاهی بالایی دارند بیشتر درباره موضوعی که خودشان مطرح کرده‌اند و مراقبش هستند حرف می‌زنند، چراکه این یکی از راه‌هایی است که چنین افرادی به‌خوبی بر آن تسلط دارند.

اگر بخواهید این اقتدار جایگاهی را به چالش بکشید چه کاری باید انجام دهید؟ اگر محصول، ایده یا شرکتی داشته باشید که بخواهید بفروشید و خریداری هم باشد که به حرف‌هایتان گوش دهد، در چنین شرایطی چگونه کنترل اوضاع را به دست می‌گیرید؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۷۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۱۷۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان