دانلود کتاب صوتی ساکت باش و گوش کن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ساکت باش و گوش کن اثر تیلمن فرتیتا

دانلود و خرید کتاب صوتی ساکت باش و گوش کن

معرفی کتاب صوتی ساکت باش و گوش کن

کتاب صوتی ساکت باش و گوش کن نوشته تیلمن فرتیتا است که با ترجمه شادی فروتنیان منتشر شده است. تیلمن درس‌های قانع‌کننده‌ای در مورد نحوه ایجاد و اداره یک کسب و کار ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید کسب و کار خود را گسترده کنید این کتاب یک راهنمای جامع است.

درباره کتاب ساکت باش و گوش کن

ویژگی اصلی این کتاب این است که نویسنده آن فقط کسب و کار را نمی‌فهمد بلکه نیاز مشتری را نیز درک می‌کند و این به خاطر توانایی نادر او یعنی درک جهان از دید دیگران است. محتوای این کتاب فقط مخصوص صاحبان کسب و کار نیست. رویکرد آن به منظور رهبری، خدمت و آگاهی از نقاط قوت و ضعف برای دانشجوی سال اول دانشگاه افسری تا افسر ارشد کاربردی و مفید است. نویسنده در این کتاب رازها و استراتژی‌هایی را به اشتراک می‌گذارد که باعث موفقیت وی شده‌اند و این کار را با سبکی پرشور و با طنز کلام انجام می‌دهد. به همین دلیل خواننده از خواندن خسته نمی‌شود.

شنیدن کتاب ساکت باش و گوش کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی موفق باشند و با سرعت پیشرفت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ساکت باش و گوش کن

هر کسب و کار موفقی، به نوعی در حول میهمان‌نوازی شکل می‌گیرد.

مشکل این است که بسیاری از کسب و کارها از اهمیت آن غافل هستند و به همین خاطر، آنها به اندازهٔ کافی به مهمان‌نوازی توجه نمی‌کنند.

مهمان‌نوازی می‌تواند منجر به موفقیت یا عدم موفقیت کسب وکارتان گردد. در بخش حاضر به این می‌پردازم که مهمان‌نوازی چیست، چرا اینقدر برای کسب و کارتان اهمیت دارد و چگونه می‌توان بر موانعی که در راه مهمان‌نوازی وجود دارد به طور مداوم و بدون استثناء غلبه کرد.

نظرات کاربران

کاربر ۱۱۶۶۸۳۲
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

کتاب خریداری کردم اما فایلی دریافت نکردم ممنون که براسی‌شود خرید درون‌برنامه‌ای کتاب الکترونیک از برنامه ir.mservices.mybook قیمت: 149000 ریال شناسه: 311700911068033128 کافه بازار

زمان

۵ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۲۸۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان