دانلود کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ ات تغییر کند با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ ات تغییر کند اثر هنریت آن کلاوسر

دانلود و خرید کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ ات تغییر کند

معرفی کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ ات تغییر کند

کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ ات تغییر کند نوشتهٔ هنریت آن کلاوسر با ترجمهٔ مریم تقدیسی و صدای شهره روحی و کامبیز خلیلی در انتشارات پندار تابان منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی بنویس تا زندگی‌ ات تغییر کند

این کتاب صوتی جلد دوم از مجموعه کتاب‌های «زندگی مثبت» است. دکتر هنریت این کتاب را درباره اهمیت «نوشتن» در به‌دست‌آوردن آرامش در زندگی نوشته است. این کتاب به این می‌پردازد چطور می‌توان با نوشتن رابطه‌ای نزدیک با عزیزی برقرار کرد یا دلی را شاد کرد و به آرزویی رساند و یا از همه مهم‌تر به آرزوهای خود رسید.

او در این کتاب داستان‌هایی واقعی درباره آدم‌های معمولی با زندگی‌های معمولی روایت می‌کند که با نوشتن آرزوها، یأس‌ها، خشم و عصبانیت‌ها و شادی‌هایشان توانستند زندگی خودشان و دیگران را تغییر دهند.

درواقع این کتاب درباره جادوی نوشتن و نیروی حیرت‌انگیز آن است. 

شنیدن کتاب بنویس تا زندگی‌ ات تغییر کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره هنریت آن کلاوسر

هنریت آن کلاوسر مدیر منابع نوشتاری و نویسنده‌ کتاب پرفروش نوشتن با دو نیم‌کره‌ٔ مغز است. او همچنین کارگاه‌هایی در زمینه‌ٔ غلبه بر اضطراب از طریق نوشتن، خلاقیت و رابطه‌سازی برگزار می‌کند. او مدرک دکتری خود را از دانشگاه فوردهام گرفته است و در دانشگاه‌های واشینگتن، سیاتل، کالیفرنیا استیت، لتبریج (کانادا) و فوردهام تدریس کرده است. 

شرکت‌هایی که برای مشاوره به او مراجعه کرده‌اند جزء شرکت‌های موفقی مانند بوئینگ، ویرهاوسر، زیراکس، هرشی فود و آرمسترانگ ورلد بوده‌اند. او عضو حرفه‌ای انجمن سخنرانان بین‌المللی است و برای انجمن‌های تجاری، دانشگاه‌ها و آژانس‌های دولتی سخنرانی کرده است. کارگاه‌های او در سراسر دنیا از جمله در کایرو، مصر و جزیره‌ٔ اسکایروز در یونان برگزار می‌شود.

بخشی از کتاب بنویس تا زندگی‌ ات تغییر کند

«مزرعه‌ی رؤیاها فیلمی جادویی درباره‌ی باور داشتن است، و اینکه اگر باورتان را از دست ندهید، علی‌رغم همه‌ی موانع، چه اتفاقاتی در زندگی‌تان رخ خواهند داد. این فیلم دربا ره‌ی عملی کردن رؤیاهاست، رؤیاهایی که از نظر دیگران غیرعملی و دست‌نیافتنی‌اند. قهرمان آن «رِی کینسلا» کشاورز تازه‌کاری است که وسط مزرعه‌ی ذرتش ایستاده است و ناگهان صدایی بم و در عین حال سبک به گوشش می‌رسد که می‌گوید: «اگر این را بسازی، او خواهد آمد.»

رِی شگفت‌زده، در جای خود میخکوب می‌شود: آیا صدای باد است که از میان ساقه‌های ذرت به گوشش می‌رسد، یا ذهنش بازی درآورده است؟ دارد دیوانه می‌شود و صدا می‌شنود؟ دوباره صدا را می‌شنود، قاطع و مصمم: «اگر آن را بسازی، او خواهد آمد.» طی چند روز بعد، باز هم صدا را می‌شنود. سرانجام، صدا با تصویر مقارن می‌شود: در جنوب مزرعه‌ی ذرت تصویری به شکل زمین بیسبال (که معمولاً به شکل الماس است) را می‌بیند. تصویر محو می‌شود. ولی تصویر روشن بود. توهم نبود –و دستورالعملی هم برای انجام کار نداشت. «فقط انجامش بده.»

ری علی‌رغم حکم عقل و همه‌ی ملاحظاتی که باید در نظر می‌گرفت، گوشه‌ی مزرعه‌ی ذرت را به شکل الماس شخم می‌زند و وسط آن مزرعه چراغ‌هایی برای شب نصب می‌کند. و او واقعاً می‌آید: ابتدا جوی بی‌کفس، قهرمان بزرگ بیسبال، که در رسوایی سال ۱۹۲۴ بازی را با بدنامی ترک کرده بود، و بعد در پیچشی حیرت‌انگیز، پدرِ رِی، در قالب مردی جوان، باز می‌گردد تا کدورت‌های بین آن دو را پایان دهد.

فیلمی تکراری است، ولی همه‌ی کسانی را که آن را می‌بینند تحت تأثیر قرار می‌دهد، چون عمق وجودمان را لمس می‌کند –بخشی از ما را که می‌داند وقتی با ایمان قدم برمی‌داریم، علی‌رغم همه‌ی موانع و مشکلات، و علی‌رغم همه‌ی شواهد سنگینی که برعکس آن دلالت می‌کنند، از حمایت برخوردار می‌شویم و جادو پیروز می‌شود.

این داستان تنها محدود به زمین بیسبال نیست. بیش از دویست سال پیش، یوهان ولفگانگ وُن گوته در دوبیتی مشهور خود به همین موضوع اشاره کرده است:

هر کاری را که می‌توانی بکنی یا هر کاری که رؤیایش را داری آغاز کن.

جسارت با خود نبوغ، جادو و قدرت به همراه خواهد آورد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۵۲۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۵۲۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان