دانلود کتاب صوتی سپید دندان با صدای بیتا نریمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سپید دندان اثر جک لندن

دانلود و خرید کتاب صوتی سپید دندان

نویسنده:جک لندن
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سپید دندان

کتاب صوتی سپید دندان نوشتهٔ جک لندن با ترجمهٔ کیومرث پارسای و صدای بیتا نریمانی در انتشارات واوخوان منتشر شده است.

درباره کتاب سپید دندان

این کتاب مقابل کتاب آوای وحش است. در آوای وحش سگی کم‌کم خوی وحشی پیدا می‌کند و در این اثر گرگی کم‌کم اهلی می‌شود. سپید دندان داستان زندگی یک سگ‌ - گرگ دورگه از زمان تولدش است تا زمانی که در قبیله سرخپوست‌ها تنها می‌شود. این کتاب ماجرای تلاش این موجود دوست‌داشتنی برای بقا را روایت می‌کند. او در طول زندگی‌اش با آدم‌های مختلفی زندگی و به آن‌ها خدمت می‌کند و حوادث تلخ‌وشیرین زیادی را پشت سر می‌گذارد. داستان این کتاب در زمان تب طلای کلوندایک پیش می‌رود و اطلاعات جذابی از زندگی مردم در قرن ۱۹ در اختیار مخاطب می‌گذارد.

شنیدن کتاب سپید دندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌ پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره جک لندن

جک گریفیث لندن معروف به جک لندن (۱۹۱۶-۱۸۷۶)، نویسنده، روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی آمریکایی و از پیش‌گامان موفق ژانر علمی - تخیلی است.

جک لندن در سان‌‌فرانسیسکو، در خانواده‌ای از طبقه تهی‌دست و کارگری به دنیا آمد و سال‌های نوجوانی را به کار در مشاغل گوناگون و سخت مانند شکار شیر دریایی در دریای ژاپن و ... سپری کرد و دیرتر از همسالانش دوره دبیرستان را به پایان رساند. پس از سال‌های آغازین نوجوانی، به دانشگاه برکلی رفت اما نتوانست هزینه تحصیل را بپردازد.

«لندن» در ۲۱ سالگی به همراه شوهر خواهرش در دوران جستجوی فراگیر طلا در آمریکا، راهی سفر پرماجرای دیگری شد. این سفر هرچند موجب بیماری و آسیب بدنی او شد، اما زمینه‌ساز نخستین آثار داستانی‌اش شد که در همه آنها تجربه دوران جستجوی طلا در طبیعت وحشی و سخت ایالت‌های شمالی آمریکا را می‌توان دید.

او پس از بازگشت از سفر جستجوی طلا، به سوسیالیسم روی آورد. او در بازگشت به ایالت کالیفرنیا، تصمیم گرفت به‌جایی کار فیزیکی، به نویسندگی روی بیاورد و به قول خودش «مغزش را بفروشد.» اما داستان‌های نخست او موفقیت زیادی نداشت و ممکن بود پایانی بر زندگی ادبی او باشد. اما هنگامی که داستان «هزاران مرگ» را به قیمت ۴۰ دلار فروخت، نخستین درآمد جدی‌اش در زمینه داستان‌نویسی را به دست آورد.

آغاز دوران نویسندگی حرفه‌ای جک لندن، همراه بود با بهبود فناوری‌های چاپ و کاهش هزینه‌های چاپ و تکثیر. در نتیجه شمارگان مجله‌های عامه‌پسند و تقاضا برای داستان‌های کوتاه افزایش پیدا کرد. لندن از این فرصت استفاده کرد و توانست از فروش داستان‌های کوتاه و حق نشر کتاب‌هایش، درآمد خوبی به دست آورد.

جک لندن در طول جنگ میان روسیه و ژاپن، به‌عنوان خبرنگار به محل جنگ اعزام شد و چند بار توسط نیروهای ژاپنی دستگیر شد. لندن همچنین فعالیت‌های اجتماعی و زیست‌محیطی گوناگونی نیز داشت. از جمله مبارزه او با تربیت بی‌رحمانه حیوانات برای استفاده در سیرک‌ها بود.

لندن در سال‌های عمر با بیماری‌های گوناگونی دست‌به‌گریبان بود و سرانجام در سال ۱۹۱۶ درگذشت. برخی فکر می‌کنند او خودکشی کرده است.

بر مزار او سنگی خزه‌گرفته جای دارد که یادآور دوران هم‌نشینی با طبیعت وحشی و آثار برجسته او مانند «سپید دندان» و «آوای وحش» است.

نظرات کاربران

maryabrz
۱۴۰۲/۰۴/۲۳

داستان بسیار جذابی داره و روانی هم بسیار عالی بود👌🏼

زمان

۸ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۴۹۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۴۹۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان