دانلود کتاب صوتی نه قلم... نه آرامش (دو زبانه) با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نه قلم... نه آرامش (دو زبانه) اثر جیمز جویس

دانلود و خرید کتاب صوتی نه قلم... نه آرامش (دو زبانه)

نویسنده:جیمز جویس
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی نه قلم... نه آرامش (دو زبانه)

کتاب صوتی نه قلم... نه آرامش (دوزبانه) نوشتهٔ جیمز جویس است که با ترجمهٔ وحید کیان و صدای فریبا فصیحی و فرهاد اتقیایی منتشر شده است.

درباره کتاب نه قلم... نه آرامش

این کتاب زندگینامه کوتاهی از جیمز جویس است که به همراه گزیده‌گویه‌هایی از او منتشر شده است. جیمز جویس نویسنده‌ای توانا است که ساختار تازه‌ای از زبان خلق کرد. او در این اثر با استفاده از زبان خودش روایتی متفاوت می‌سازد.

شنیدن کتاب نه قلم... نه آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زندگی جویس پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جیمز جویس

جیمز آگوستین آلویسیوس جویس متولد ۲ فوریه ۱۸۸۲ رمان‌نویس، نویسنده داستان کوتاه، شاعر و منتقد ادبی ایرلندی بود. او در جنبش آوانگارد مدرنیسم سهیم بود و به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین و مهم‌ترین نویسندگان قرن بیستم تلقی می‌شود. او به همراه ویرجینیا وولف اولین کسانی بودند که از جریان سیال ذهن در داستان استفاده کردند.

بسیاری از منتقدان ادبی رمان اولیس جیمز جویس را بزرگ‌ترین رمان سده بیستم می‌دانند. او در دوبلین ایرلند به دنیا آمد و بسیاری از شخصیت‌های داستان‌هایش از اعضای خانواده، دوستان و دشمنان او در زمان اقامتش در دوبلین الهام گرفته شده است.

در ۱۱ ژانویه ۱۹۴۱ جویس در زوریخ برای بیماری‌ای که درگیر آن بود تحت عمل جراحی قرار گرفت. روز بعد به کما رفت. او ساعت ۲ صبح ۱۳ ژانویه ۱۹۴۱ بیدار شد از یک پرستار خواست که به همسر و پسرش زنگ بزند. آن‌ها در مسیر بیمارستان بودند که او ۱۵ دقیقه بعد، کمتر از یک ماه قبل از تولد ۵۹ سالگی‌اش درگذشت.

از آثار او می‌توان از پرتره‌ای از مرد هنرمند در جوانی، دوبلینی‌ها، اولیس، رستاخیز فینیگان (بیداری فینیگان‌ها) و تبعیدی‌ها نام برد. 

معرفی نویسنده
عکس جیمز جویس
جیمز جویس

جیمز جویس در سوم‌ فوریه سال ۱۸۸۲ در دوبلین پایتخت کشور ایرلند زاده شد. استعداد جیمز از کودکی و دوران تحصیل بروز کرده و گواه این ادعا تسلط وی به سیزده زبان زنده دنیا بود به گونه‌ای که نوشته‌هایش را به زبان انگلیسی می‌نوشت ‌و منتشر می‌کرد. جیمز جویس تا قبل از ۲۰ سالگی شخصی مذهبی بود اما در گذر زمان از عقاید مذهبی فاصله گرفته و به سمت رسیدن به اهداف ادبی تلاش کرد. با گذر از سی سالگی بود که به علت مخالفت شدید با بی‌فرهنگی و‌ دون‌مایگی دوبلین همچنین تلاش برای رهایی دوبلین از استعمار بریتانیا بود که مجبور به ترک وطن شده و در شهر‌های زوریخ، پاریس و تریسته ساکن شد. علاقه‌ی شدید جویس به دوبلین شهر زادگاهش و تلاش برای بهبود آن در تمامی آثارش موج می‌زند‌‌ به گونه‌ای ‌که نام اولین مجموعه کتابش را دوبلینی‌ها نام نهاد. وی زمانی بیان کرده است که هر کتاب من کتابی درباره دوبلین است. دوبلین کمتر از سیصد هزار نفر جمعیت دارد ولی در آثار من جهان‌شهر است. او همچنین گفته است در مورد خودم من همیشه درباره دوبلین می‌نویسم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۴۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۱ دقیقه

حجم

۴۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان