دانلود کتاب صوتی رنج چونان سبک زندگی با صدای احسان چریکی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رنج چونان سبک زندگی اثر میترا فردوسی

دانلود و خرید کتاب صوتی رنج چونان سبک زندگی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رنج چونان سبک زندگی

کتاب صوتی رنج چونان سبک زندگی (از فصلنامهٔ فرهنگی و هنری «نگاه آفتاب») نوشتهٔ میترا فردوسی است. گویندگی این کتاب صوتی را احسان چریکی و منیژه قاسمی فرد انجام داده‌اند و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی رنج چونان سبک زندگی

کتاب صوتی رنج چونان سبک زندگی که از فصلنامهٔ فرهنگی و هنری «نگاه آفتاب» استخراج شده، درمورد رنج و تحولات آن در دنیای مدرن سخن گفته است. این کتاب به‌صورت گفت‌وگو با «محمد صنعتی» ارائه شده است. او روان‌کاو و روان‌پزشک است. فصلنامهٔ فرهنگی و هنری «نگاه آفتاب» به‌عنوان رسانه‌ای مکتوب، به خانوادهٔ نشریات پیوسته است. نگاه آفتاب فصلنامه‌ای در حوزهٔ مطالعات میراث عرفانی و مشخصاً شخصیت فرهنگی و عرفانی مولانا جلال‌الدین بلخی است. نگاه آفتاب می‌کوشد با رویکرد خودشناسی فرهنگی به منزلۀ گام نخست حقیقت‌جویی و رضایت‌طلبی، میراث معرفتی و زیستی مولانا را با سه رویکرد معاصرسازی، کاربردی‌سازی و عمومی‌سازی بازخوانی کند. این فصلنامه مشتمل بر ۱۱ بخش است و در هر شماره، خلاصه‌ای از مطالب به سه زبان ترکی، انگلیسی و عربی ترجمه و منتشر می‌شود. «مریم موسوی» مدیرمسئول این فصلنامه بوده و «مؤسسهٔ فرهنگی - هنری سروش مولانا» آن را منتشر کرده است.

می‌دانید که مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مولوی در تاریخ ۶ ربیع‌الاول ۶۰۴ (۱۵ مهر ۵۸۶) به دنیا آمد و در تاریخ ۵ جمادی‌الثانی ۶۷۲ هجری قمری (۴ دی ۶۵۲ هجری شمسی) درگذشت. او معروف به مولانا، مولوی، رومی و نام کاملش «محمد بن محمد بن حسین حسینی خطیبی بکری بلخی» بوده است. او شاعر پارسی‌گوی ایرانی است. اثرگذاری آثار مولوی فراتر از مرزهای ملی و تقسیمات قومی است. ایرانیان، افغان‌ها، تاجیک‌ها، ترک‌ها، یونانیان، دیگر مسلمانان آسیای میانه و مسلمانان جنوب شرق آسیا همواره از میراث معنوی رومی تأثیر گرفته‌اند. اشعار او به‌طور گسترده و به بسیاری از زبان‌های جهان ترجمه و خوانده شده است. بیشتر آثار مولوی به زبان فارسی سروده شده است، اما او در اشعارش به‌ندرت از ترکی، عربی و کاپادوسیه‌ای یونانی نیز استفاده کرده است. مثنوی معنوی اثر او که در قونیه تصنیف شده یکی از عالی‌ترین اشعار زبان فارسی به‌شمار می‌رود که در ۶ دفتر مجزا سروده شده است. این کتاب به زبان شعر نوشته شده و در آن می‌توان حکایت‌های مختلفی را در بستری مشترک خواند و از نکات مهم و پندهای موردنظر شاعر آگاه شد. از دیگر آثار این شاعر و عارف ایرانی می‌توان به این موارد اشاره کرد: «فیه ما فیه» (مجموعهٔ تقریرات ۷۱‌گانهٔ مولانا)، «مجالس سبعه» (مجموعهٔ مواعظ و مجالس مولانا)، «دیوان شمس تبریزی» (غزلیات مولانا) و رباعیات.

شنیدن کتاب صوتی رنج چونان سبک زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد آرای مولانا پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان