دانلود و خرید کتاب درک واقعیت جهان موازی بنتینو ماسارو ترجمه حمیدرضا رفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درک واقعیت جهان موازی اثر بنتینو ماسارو

کتاب درک واقعیت جهان موازی

معرفی کتاب درک واقعیت جهان موازی

درک واقعیت جهان موازی؛ چگونه کانون تجلی زندگی حماسی شویم؟ اثری از بنتینو ماسارو است که با ترجمه حمیدرضا رفیعی منتشر شده است.

درباره کتاب درک واقعیت جهان موازی

بنیتو ماسارو نویسنده و معلم معنوی در سال ۲۰۱۵ سلسله جلساتی پرمخاطبی درباره توانمندسازی شخصی و کاربرد معنوی هنر و علم تجلی برگزار کرد که کتاب درک واقعیت جهان موازی بر اساس این سخن‌رانی انگیزشی نوشته و در سال ۲۰۱۶ به چاپ رسید.

هدف ماسارو این است که به افراد کمک کند تا به‌شکل موثر، از قدرت درونی خود و قانونِ جذب استفاده کنند و زندگی‌شان را از اساس ارتقا دهند. از نظر او، این ارتقا هم در بُعد فردی و هم در بُعد جهانی در حال وقوع است و به‌سمتی می‌رود که در همین نسل، بشریت شاهد تمدنی روشن‌بینانه خواهد بود. او توضیح می‌دهد تمام کسانی که فرکانسِ شخصی‌شان را بالا می‌برند، نقش اساسی در پیشبرد این روند دارند، حتی اگر این امر برای آن‌ها قابل‌رؤیت و شناخته‌شده نباشد.

بنتینو ماسارو از پیشتازانِ جریان ترکیب آموزه‌های قانون جذب، از منابع گوناگون معاصر و تاریخی به شمار می‌رود و در ترکیب آموزه‌های قدرت با آموزه‌های روشن‌بینی، بی‌نظیر است؛ تا به این ترتیب، تجربهٔ انسانی متوازن، محبّت‌آمیز و آگاهانه‌ای ایجاد شود. در آموزه‌های او می‌بینیم که چگونه تحقق خود (روشن‌بینی) و به فعلیتْ درآوردن خود (قدرت)، که دو بُعد پیشرفت محسوب می‌شوند، یکدیگر را تقویت و یاری می‌کنند.

 ماسارو در این کتاب یکی از قوی‌ترین روش‌هایش را برای ضربه‌زدن به قدرت درونی نامحدودِ ما مطرح می‌کند، تا واقعیت زندگی‌مان را بیافرینیم. بر این نکتهٔ بسیار مهم تأکید می‌کند که، اگر می‌خواهیم بر یک عمر زندگی ناآگاهانه و تجلّی بدون جهت غلبه کنیم، لازم است تاملی عمیق و نیرومند در قدرتِ مطلق حضورمان داشته باشیم؛ برای رسیدن به «حضوری عمیقاً هماهنگ و حالتِ اختیاری نورِ عشق.»

او توضیح می‌دهد که چرا بسیار مهم است از تمرکز بر نتایج اجتناب کرده و در رویارویی با هرچه پیش می‌آید، پابرجا باقی بمانیم.

او به شما می‌آموزد که چیزی به نام زمان خطی وجود ندارد، زمان به‌لحاظ ساختاری اصلاً وجود ندارد. همه‌چیز در اکنون اتفاق می‌افتد. تمام واقعیت‌های ممکن، گذشته و آینده و تمام واقعیت‌های تحقیق‌نشده (تعداد بی‌شماری از آن‌ها)، همه در اکنون حاضرند. آن‌طور که مردم معمولاً تصور می‌کنند، اکنون لحظهٔ کوتاهی بین گذشته و آینده نیست؛ اکنون، بدون زمان و فراتر از گذشته، حال و آینده است؛ حاوی هر سه آن‌ها و فراتر از هر سه آن‌هاست. همه‌چیز ساکن است، مگر آگاهی. آگاهی ارادهٔ آزاد دارد که در مسیر انتخاب خودش در امکانات موازی ساکنِ بی‌نهایت حرکت کند و به این ترتیب، توهم تجربی زمان را ایجاد می‌کند. از آن‌جایی که تمام این‌ها در اکنون در حال وقوع هستند، وقتی در اکنون حاضر باشید، همهٔ آن‌ها در دسترس‌تان قرار می‌گیرند. این بدان معناست که می‌توانید در خطوط زمانی جهش کنید. واقعیت را با تغییر فرکانس‌تان، با افزایش ارتعاش شور و هیجان‌تان تغییر می‌دهید تا با واقعیت موازی ترجیحی‌تان مطابقت پیدا کنید.

بنابراین، کتاب حاضر صرفاً، راهنمایی برای به دست آوردن پورشه یا عمارتی فوق تجملی نیست (اگرچه رسیدن به آن‌ها را نیز آموزش می‌دهد). در این کتاب، خواننده راهنمایی می‌شود تا با گسترش حضور و آگاهی‌اش و همچنین گسترش ظرفیتِ محبت کردن، قدردانی و خدمتگزاری در وجود خود، به قدرت‌های خلاق واقعی‌اش دسترسی پیدا کند. راه و روش‌های ارائه‌شده در این کتاب، از طریق تجربه و عملی کردن آن‌ها اثرِ خود را آشکار می‌سازند، نه صرفاً خواندن و دانستن.

 خواندن کتاب درک واقعیت جهان موازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و انگیزشی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب درک واقعیت جهان موازی

زمان خطی چیزی جز یک توافق نیست. واقعیتِ در جریان، فیزیکی، مکانیکی یا انرژیکِ جهان نیست. در هر لحظه که تجربه‌ای دارید، به‌معنای واقعی کلمه، واقعیت تازه‌ای را تجربه می‌کنید که در آن همه‌چیز حاصل تغییرِ واقعیت قبلی است. فرض بر این است که امور در یک واقعیت خطی ثابت تغییر می‌کنند، که این درواقع درست نیست. این‌طور نیست که یک واقعیت ثابت وجود داشته باشد که در آن مولکول‌های شما مستقلاً در حرکت باشند.

کوچک‌ترین تغییری یک تغییر کامل است، دگرگونی کاملِ نه‌فقط ذرات جهان، بلکه کلّ جهان است. درواقع، هر حرکت کوچک، هر جنبشی در واقعیت کاملاً متفاوت است. این بدان معناست که واقعیت‌های مختلف بی‌شماری وجود دارد بین وقتی که دست من این‌جاست و وقتی که جابه‌جا می‌کنم و مثلاً به این‌جا می‌آورم. آگاهی می‌تواند این واقعیت‌ها را به‌قدری به‌هم‌پیوسته پیکربندی کند یا ببیند که گویی یک واقعیت مستمر وجود دارد و این در حالی است که درواقع، هربار که دستم را جابه‌جا می‌کنم... در یک واقعیت هستم.... و بعد در یک واقعیت دیگر... و باز در یک واقعیت دیگر. چیزی که وجود دارد، جایگزینی مدام واقعیت‌هاست. به‌طور خلاصه، این همان ایدهٔ واقعیت‌های موازی است.

یک پدیدهٔ بسیار مهم که با این درک همراه است، این است که حس ما از زمان کاملاً دگرگون می‌شود. وقتی مفهومی را که اکنون توضیح می‌دهم واقعاً درک کنید، دیگر زمان خطی برای‌تان وجود نخواهد داشت. زمان خطی یک توهم یا تصویری روی پرده است. می‌بینید که یک توافق است. این ایده که زمان خطی وجود دارد صرفاً یک توافق است. واقعیتِ جاری، فیزیکی، مکانیکی و انرژیک جهان نیست.

بنابراین، ایدهٔ واقعیت‌های موازی، مفهوم زمان غیرخطی یا از دیدگاهی دیگر، بی‌زمانی را با خود به همراه می‌آورد.

نظرات کاربران

aaa
۱۴۰۰/۰۹/۱۹

متاسفانه چون نویسنده کتاب انگلیسی زبان نیتیو نبوده کتابش روان نیست و به طبع ترجمه هایی که از روی نسخه اصلی اون شده هم روان نیست ولی مفهوم کتاب خوب است

Anahid
۱۴۰۰/۰۳/۳۰

خود کتاب خوبه البته برای کسانی که مطالعه و علاقه ی قبلی داشته اند ولی چند تا ویدیو از نویسنده دیدم صادقانه به نظر نمی رسید تعجب نمی کنم یه ویدیوی خصوصی ازش ببینم که این تفکرات را مسخره می کنه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۹)
مهم‌ترین چیز برای شما نباید این باشد که در زندگی چه‌چیزی به دست می‌آورید، بلکه باید این باشد که چگونه زندگی می‌کنید و احساس‌تان چیست.
aaa
درمان واقعی یعنی هم‌راستایی کامل با خودتان، تا جایی‌که بتوانید همیشه مَسرور بودن را انتخاب کنید،
aaa
هستی ابدی است. فراتر از زمان است، پس، بایستی ابدی باشد. (از دیدگاه محدود به زمان می‌گوییم «ابدی» از دیدگاه خودش همان «بی‌زمانی» است).
aaa
مادامی که قدرت‌تان را واگذار می‌کنید، خود را قربانی می‌بینید و مادامی که احساس می‌کنید کنترلی بر زندگی‌تان ندارید، جز این نیست که انعکاس دقیق خودتان را از انرژی خودتان تولید می‌کنید، انعکاس خارجی آن را. بعد آن صورت بیرونی را سرزنش می‌کنید که آفریدهٔ خودتان و انتخاب خودتان است، اگرچه فراموشش کرده‌اید.
aaa
مدام در حال ارسال پیام به بیرون هستید. به چه کسی یا به چه‌چیزی؟ به خودتان، به آفرینش‌تان، به آینه‌ای که شما را منعکس می‌کند. مدام در حال شکل دادنِ تصویر در آینه‌ای هستید که شما را منعکس می‌کند. پس، لازم است کمی مراقب پیام‌های ارسالی‌تان باشید!
aaa
هرچیزی که شادی فراوانی به شما می‌دهد کمک‌تان می‌کند که ویژگی ارتعاشی‌تان را ارتقا دهید.
aaa
هرگز کسی را ندیده‌ام که بتواند هستی را متوقف‌کند حتی در هنگام مرگ.
Anahid
داشتن یکپارچگی اجتماعی و غم‌خواری به این معنا نیست که به لانهٔ خرگوش دیگران فرو بروید. به این معناست که به بودن در حالت ارتعاشی دلخواه‌تان و به الگویی که هستید وفادار می‌مانید. به این معنا نیست که می‌کُشید و تجاوز می‌کنید یا هرچه را که لازم دارید از دیگران می‌ستانید. به این معنا نیست که دیگران را از خواسته‌های‌شان محروم می‌کنید تا به خشنودی خودتان میدان دهید. این نوع «خواسته‌های سطح پایین» حاکی از آن هستند که فرد هنوز نمی‌خواهد به انتخاب خود در سُرور باشد.
aaa
برای لحظاتی که واقعاً احساس خوبی دارید، سپاسگزار و قدردان باشید و بگذارید وجودتان از آن آکنده شود. بگذارید آن معنای آزادی‌تان باشد، بگذارید تأییدی بر این باشد که به‌لحاظ ارتعاشی، انرژیک، معنوی و آگاهی موفق هستید. احساس خوب همیشه برترین است.
aaa
خوب بدیهی است، همه می‌دانیم که خوشحالی به تجلّی نیست. همه این را می‌دانیم، اما بسیار کم‌اند افرادی که عملاً به آن خلوص و بلوغ رسیده باشند که حالتِ بودن را اولویت قرار دهند.
aaa

حجم

۱۳۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۳۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان