دانلود کتاب صوتی موفقیت نامحدود با صدای سپیده احمدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موفقیت نامحدود اثر مریم تقدیسی

دانلود و خرید کتاب صوتی موفقیت نامحدود

معرفی کتاب صوتی موفقیت نامحدود

کتاب صوتی موفقیت نامحدود نوشتهٔ ناپلئون هيل و ترجمهٔ مریم تقدیسی و با صدای سپیده احمدی است و انتشارات اژدهای طلایی (جیحون) آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی ۵۲ گام برای رسیدن به موفقیت شخصی و مالی است.

درباره کتاب صوتی موفقیت نامحدود

کتاب صوتی موفقیت نامحدود از ۵۲ مقالهٔ انگیزشی تشکیل شده و کلید ثروت، قدرت، شادی و سلامتی را در خود جای داده است. هر یک از این مقاله‌ها چالش‌برانگیز، الهام‌بخش و جالب هستند تا شما را تحریک کنند که قدرت نامحدود ذهن خود را توسعه دهید.

کتاب‌های زیادی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا در زندگی‌تان به موفقیت برسید؛ اما واقعاً چگونه متوجه می‌شوید که چه کتابی برای شما مناسب است؟ ناپلئون هیل، نویسندهٔ این کتاب، در فقر به دنیا آمد؛ اما در جایگاه یک وکیل و روزنامه‌نگار به موفقیت‌های بزرگی دست یافت، مشاور فرانکلین روزولت و مورد اعتماد اندرو کارنگی بود. همین موضوع نشان می‌دهد که او صلاحیت مشاوره با ما را دارد. بسیاری از ما فاقد انگیزه هستیم و قبل از رسیدن به اهداف خود بی‌هدف دور خود می‌چرخیم. اما وقتی این کتاب صوتی را بشنویم به ایده‌های جدیدی می‌رسیم و بر روی دستیابی به اهداف خود متمرکز می‌شویم. گفته‌های هیل تأثیر زیادی در به‌ارمغان‌آوردن شادی، سلامتی، قدرت و ثروت برای کسانی داشته است که میل خالصانه و سوزان برای رسیدن به اهداف خود داشتند. تنها محدودیت، طرز فکر شماست.

برای مثال به شما می‌گوید که باید هدف خود را در زندگی کشف کنید و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنید. فردی که هدفمند و با برنامه عمل می‌کند، فرصت‌ها را جذب می‌کند و بر شکست‌ها و ناملایماتی که لاجرم سد راهش قرار می‌گیرند، فائق می‌آید. اگر به خودتان، به کاری که انجام می‌دهید و کاری که می‌خواهید انجام دهید، ایمان قوی دارید، غلبه بر هیچ سختی آنقدر سخت نیست. آیندهٔ شما چیزی است که آن را می‌سازید. بسیاری از ما در این مانع می‌افتیم؛ زیرا فقط تصور مبهمی از آنچه می‌خواهیم با زندگی خود انجام دهیم داریم و هرگز به طرح مراحلی که قصد داریم به هدف خود برسیم نمی‌پردازیم.

هیل به ما یاد می‌دهد که چگونه زندگی خود را زندگی کنیم. او اشاره می‌کند که ما فقط بر یک چیز کنترل داریم: ذهن خودمان. نابغه کسی است که ذهن خود را کاملاً در اختیار گرفته و آن را به سمت اهدافی که خودش انتخاب کرده، هدایت کرده است؛ بدون اینکه اجازه دهد تأثیرات بیرونی او را دلسرد یا گمراه کند. ما باید از پذیرفتن شکست امتناع کنیم و بخشی از اکثریت عظیمی باشیم که کاری بیش از گذران زندگی ندارند و عمدتاً بدبختی، ناامیدی و شکست را تجربه می‌کنند. همه‌چیز در ذهن است.

شنیدن کتاب صوتی موفقیت نامحدود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند به موفقیت اصیل و ذهن باز برسند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ناپلئون هيل

ناپلئون هیل اکتبر ۱۸۸۳ به دنیا آمد و نوامبر ۱۹۷۰ از دنیا رفت. این نویسندهٔ مشهور آمریکایی یکی از پیشگامان سبک مدرن ادبیات موفقیت و خودیاری بود. یکی از معروف‌ترین آثار او، بیندیشید و ثروتمند شوید، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است. هیل از پیشگامان فلسفهٔ آمریکایی در زمینه رسیدن به موفقیت فردی، در منطقه‌ای به دنیا آمد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد.

 هیل با افرادی چون «توماس ادیسون»، «الکساندر گراهام بل»، «هنری فورد» و «ویلیام جنینگ برایان» مصاحبه می‌کرد و در هنگام مصاحبه با آن‌ها، از تجربیات آن‌ها درس می‌گرفت و آن را در زندگی خود به کار می‌برد. او با دقت و ظرافت تمام، راز موفقیت این افراد را می‌پرسید و آن را یادداشت می‌کرد. یکی از جمله‌های کلیدی او این بود: «لزوماً همیشه قوی‌ترین‌ها و سریع‌ترین‌ها پیروز نمی‌شوند؛ پیروز کسی است که فکر کند می‌تواند پیروز شود.»


نظرات کاربران

asra mehdizadeh
۱۴۰۱/۰۶/۰۵

بنظر من این کتاب می‌تونه یک انگیزه ی خیلی قوی به انسان منتقل کنه و روی هدف هایش متمرکز کنه . خیلی عالیه پیشنهاد می کنم حتما گوش کنید و بخش صوتی این کتاب رایگانه و شما میتونین تا آخر کتاب

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲۵۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۲۵۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان