دانلود کتاب صوتی فرمانروای خودت باش با صدای امیر فرحان نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرمانروای خودت باش اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی فرمانروای خودت باش

معرفی کتاب صوتی فرمانروای خودت باش

کتاب صوتی فرمانروای خودت باش نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ نفیسه تنکابنی است. گویندگی این کتاب صوتی را امیر فرحان نیا انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی فرمانروای خودت باش

کتاب صوتی فرمانروای خودت باش حاوی شش کلید بیشینه‌ساختن موفقیت‌ها و شتاب‌دادن به تحقق رؤیاهایمان است. فضایی در اطراف ما وجود دارد که فقط متعلق به خودمان است و افکار، نگرش‌ها و احساسات ما از آنجا سرچشمه می‌گیرد. ما بیشتر وقت خود را در این فضا می‌گذرانیم؛ اینجا است که همه‌چیز را می‌بینیم و می‌شنویم. این فضا در اطراف ماست و ما می‌توانیم کاملاً آن را کنترل کنیم. دلیل اینکه بعضی افراد همواره در نگرانی به سر می‌برند، احساس آسیب‌دیدگی می‌کنند و انرژی منفی دارند، این است که آن‌ها اجازه می‌دهند هر چیزی به این فضا وارد شود. آن‌ها کل روزشان را با شنیدن اخبار گوناگون خراب می‌کنند، پای تماشای گزارش‌های پزشکی می‌نشینند و با افرادی که شخصیتی منتقدانه دارند، ناهار می‌خورند. هنگام رانندگی، شخصی راه آن‌ها را سد می‌کند و همین کافی است تا بقیهٔ روزشان را با ترش‌رویی سپری کنند. مشکل اینجا است که این گروه از افراد هیچ کنترلی بر فضای اطرافشان ندارند. شما باید مراقب آنچه به ذهنتان راه می‌یابد، باشید. درست است که نمی‌توانید از وقوع چیزهای منفی جلوگیری کنید، اما می‌توانید اجازه ندهید آن‌ها در روح و روان شما نفوذ کنند. کتاب صوتی فرمانروای خودت باش به شما کمک می‌کند که به این مرحله برسید.

شنیدن کتاب صوتی فرمانروای خودت باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد. جول اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

بخشی از کتاب صوتی فرمانروای خودت باش

«خداوند می‌گوید: «من شما را به بهترین مسیرهای زندگی هدایت خواهم کرد.» او دانش، رهنمود و دستورالعملی که ما نیاز داریم در اختیار دارد، اما آن‌ها به‌طور خودکار اتفاق نمی‌افتند. ما هم باید کاری انجام دهیم. باید هر روز صبح در پیشگاه او حاضر شویم و بگوییم: «خدایا، من برای وظیفه‌ام آماده‌ام. نشانم بده چه کاری باید انجام دهم، نشانم بده کجا بروم، کلمات را بر زبانم جاری کن، راه را برایم روشن کن.» درخواست دانش، رهنمود و دستورالعمل نشانهٔ تسلیم شدن است. باید تواضع به خرج دهید و بگویید: «خدایا، تو می‌دانی چه چیزی برای من بهتر است. من محتاج یاری تو هستم. من به‌تنهایی از عهدهٔ آن برنمی‌آیم. درهای درست را به رویم بگشا و درهای اشتباه را به رویم ببند. بهترین راه را پیش چشمانم قرار بده.»

وقتی حضور خدا را در همهٔ جنبه‌های زندگی تأیید می‌کنید، او به مسیر درست هدایتتان می‌کند. اغلب اوقات ما بدون مشورت با خدا برنامه‌ریزی می‌کنیم، سپس از خدا می‌خواهیم که آن‌ها را به سرانجام برساند. آن وقت تعجب می‌کنیم که چرا دست‌وپا می‌زنیم، چرا در سربالایی‌ها گیر می‌کنیم، چرا عقب می‌مانیم. ما ابتدا حرکت می‌کنیم، سپس از خدا می‌خواهیم کمکمان کند. اما راه درست این است که ابتدا از خدا سؤال کنیم. «خدایا، این همان کاری است که تو می‌خواهی من انجام دهم؟ باید با این شخص قرار ملاقات بگذارم؟ باید این پروژه را شروع کنم؟ باید به این سفر بروم؟ باید این خرید را انجام دهم؟» اگر در دلتان نسبت به هریک از این کارها عمیقاً احساس آرامش کردید، انجامش دهید، اگر نه، اقدام نکنید. خدا می‌داند چه چیزی برای ما بهتر است.

عیسی در دعاهایش می‌گوید: «خدایا، امروز سهم نان روزانهٔ ما را به ما ببخش.» او نگفت: «نان هفتگی ما» یا «نان ماهانهٔ ما». این کافی نیست که با خودتان بگویید: «جوئل، من همیشه عبادت می‌کنم.» هر صبح شما باید برای نان روزانه، دانش روزانه و رهنمود روزانه از خدا درخواست کنید. بسیاری از اوقات ما سعی می‌کنیم کارهایمان را با تکیه بر قدرت، دانش یا توانایی خودمان انجام دهیم. این شما را محدود می‌کند. خدا از چیزهایی آگاه است که شما آگاه نیستید. او چیزهایی را می‌بیند که شما نمی‌بینید. او آدم‌های درستی را که باید در مسیر زندگی‌تان قرار بگیرند، می‌شناسد. او می‌داند خطر کجاست و چه راهی به بن‌بست ختم می‌شود. او مسیر حرکت شما در سال‌های پیش رو را می‌شناسد. او می‌داند چگونه شما را به تقدیرتان برساند. این به نفع شماست.

آیا هر صبح وقت می‌گذارید تا سهم نان روزانه‌تان را دریافت کنید؟ گاهی اوقات صبح‌ها با عجله از منزل خارج می‌شویم و می‌گوییم: «من عجله دارم. وقت ندارم. باید به محل کارم برسم.» من با این پند حکیمانه زندگی می‌کنم: «قبل از ملاقات با خدا، هیچ‌کس را ملاقات نکنید.» اگر وقت بگذارید تا حضور خدا را تأیید کنید و بگویید: «خدایا، من امروز به تو محتاجم. من را رهبری کن. من را هدایت کن. مرا در مسیر درست قرار بده.»، نه‌تنها روز شما بهتر سپری خواهد شد، او شما را از انجام دادن اشتباهات بزرگ نیز باز خواهد داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان