دانلود رایگان کتاب صوتی ایپزود هفتم ـ مرگ بر مستر بانتینگ با صدای نگین کیانفر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایپزود هفتم ـ مرگ بر مستر بانتینگ اثر علیرضا آبیز

دانلود و خرید کتاب صوتی ایپزود هفتم ـ مرگ بر مستر بانتینگ

معرفی کتاب صوتی ایپزود هفتم ـ مرگ بر مستر بانتینگ

رادیو نو پادکستی اینترنتی‌ است که در رسانه‌های نشر نو و تعدادی از رسانه‌های آنلاین منتشر می‌شود. در رادیو نو به موضوعات گوناگونی در زمینه‌های مختلف پرداخته می‌شود؛ مانند تاریخ، ادبیات، هنر، انسان. در هر قسمت از این پادکست، دربارهٔ یکی از کتاب‌های خوب بازار نشر ایران و یا نویسنده‌اش صحبت می‌شود. هدف سازندگان رادیو نو از تولید این پادکست این است که باهم نگاهی دقیق‌تر به جهان بیندازیم، صدای جهان را بهتر بشنویم و پابه‌‌پای هم به جاهایی سفر کنیم که پیش‌تر نرفته‌ایم.

هر قسمت از این پادکست را یک یا چند نویسنده‌ٔ مطرح و سرشناس نوشته است.

در اپیزود هفتم از فصل نخست که مرگ بر مستر بانتینگ نام دارد، به سراغ بازل بانتینگ رفته‌اند. نویسندهٔ این قسمت علیرضا آبیز است و نگین کیانفر گویندگی آن را انجام می‌دهد. نشر نو این پادکست را منتشر کرده است.

درباره اپیزود مرگ بر مستر بانتینگ

ازرا پاوند در نامه‌ای به رابیندرانات تاگور از او می‌خواهد که سفارش بانتینگ را به شخصی به نام پروفسور روریش بکند. در معرفی بانتینگ می‌نویسد: «او شاعری عالی است که می‌خواهد فارسی را بهتر یاد بگیرد و در جزایر قناری بی‌پول و مفلس افتاده‌ است. هیچ پولی ندارد و حاضر نیست تسلیم ساز و‌ کارهای مخوف کسب‌ درآمد شود.» اما بازل بانتینگ کیست؟ چند نفر از ایرانیان او را می‌شناسند و از ارتباطش با ایران اطلاع دارند؟ آیا او واقعاً توانست سرنوشت جنگ جهانی را در ایران تغییر دهد؟ چه شد که عشقش به بختیاری‌ها را سوزان‌تر از هر عشقی می‌دانست که داشته است؟ چرا هشتاد سال پس از مرگش هنوز پرونده‌ٔ ایرانش در سازمان اطلاعات بریتانیا محرمانه است؟

شنیدن رادیو نو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این پادکست را به دوستداران حوزه‌های ادبیات، تاریخ، فلسفه و هنر پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۷۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۷۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان