دانلود و خرید کتاب آهای یکی اینجا تنهاست بزرگمهر حسین‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آهای یکی اینجا تنهاست اثر بزرگمهر حسین‌پور

کتاب آهای یکی اینجا تنهاست

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آهای یکی اینجا تنهاست

کتاب آهای یکی اینجا تنهاست نوشتهٔ بزرگمهر حسین پور است. انتشارات روزنه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی روایتی از آدمی تنهاست که با زبانی طنزآلود و استعاری نوشته شده است.

درباره کتاب آهای یکی اینجا تنهاست

کتاب آهای یکی اینجا تنهاست که باتصویرسازی‌های نویسندهٔ آن «بزرگمهر حسین پور» منتشر شده و به چاپ دوم نیز رسیده است، داستان انسانی است که در یک جزیره تنها مانده و ماجراهای بسیاری را تجربه می‌کند. این کتاب لحنی طنزآلود دارد. گفته شده است که این کتاب برای كسانی که تصور می‌کنند با زبان تصویر «بزرگمهر حسین پور» آشنایی كامل دارند، یک شگفتانه خواهد بود. طنز پرنشاط و رنگارنگ این هنرمند این‌بار جای خود را به طنزی پرمعنا و بعضاً گزنده می‌دهد كه موضوع آن را تنهایی انسان امروزی در زبانی تمثیلی شكل می‌دهد.

خواندن کتاب آهای یکی اینجا تنهاست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روایت‌های داستانی و تصویرسازی‌های بزرگمهر حسین‌پور پیشنهاد می‌کنیم.

درباره بزرگمهر حسین پور

بزرگمهر حسین پور آذر ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. او کاریکاتوریست و کارگردان انیمیشن است. حسین‌پور تحصیل در رشتهٔ نقاشی را در دانشگاه آزاد تهران تمام کرد. او از سال ۱۳۶۹ به‌عنوان کارتونیست و کاریکاتوریست در نشریات مختلف کشور مانند گل‌آقا، کیهان‌کاریکاتور، روزنامهٔ زن، سروش نوجوان، رشد نوجوان، روزنامهٔ نوروز، روزنامهٔ آفتابگردان، روزنامهٔ اقبال و هفته‌نامهٔ چلچراغ به کار پرداخته‌ است. او جوایز گوناگونی را در حرفهٔ خود دریافت کرد است. کتاب «آهای یکی اینجا تنهاست» یکی از کتاب‌های اوست.

بخش‌هایی از کتاب آهای یکی اینجا تنهاست

«ما تنها بودیم. وقتی از تنهایی فرار کردیم... گم شدیم. وقتی از تنهایی رفتیم. وقتی تنهایی‌مان را قال گذاشتیم. وقتی تنهایی را پای اینترنت، ماهواره، گیم و سینما و تلویزیون قربانی کردیم، مردیم. ما تنها آمده بودیم. تنها رفته بودیم. تنها متولد شده بودیم. تنها مرده بودیم. ما دچار تنهایی بودیم. وقتی تو درد می‌کشی ای عشق من... وقتی با تمام وجودت درد می‌کشی، من کاری نمی‌توانم برایت انجام دهم. کاش می‌شد که تمام دردت را از تو می‌گرفتم... یا حداقل کمی از آن را...»

نظرات کاربران

ی آدم
۱۴۰۱/۰۹/۰۳

جالب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان