دانلود کتاب صوتی ماری کوری با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماری کوری اثر فرزانه فائزی

دانلود و خرید کتاب صوتی ماری کوری

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ماری کوری

کتاب صوتی ماری کوری نوشتهٔ ماریا ایزابل سانچز وگارا و ترجمهٔ زهره زاهدی و با صدای فرزانه فائزی است و كارگاه فيلم و گرافيگ سپاس (جیحون) آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعه زنان کوچک، رویاهای بزرگ انتخاب شده و زندگینامهٔ ماری کوری، دانشمند مشهور پیشگان در زمینهٔ رادیواکتیویته به صورت خلاصه است.

درباره کتاب صوتی ماری کوری

قرار است در این کتاب صوتی هیجان‌انگیر، کودکان و نوجوانان با زندگی، شخصیت و اختراعات ماری کوری، یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان دنیای معاصر آشنا شوند. این کتاب زندگی ماری را به ساده‌ترین شکل تو‌ضیح می‌دهد و باعث می‌شود کودکان به‌راحتی با آن همذات‌پنداری بکنند و ماری را الگوی خود قرار دهند.

ماری کوری ۷ نوامبر ۱۸۶۷ در لهستان به دنیا آمد. او برای تحصیل به فرانسه رفت و در زمینه‌های فیزیک و شیمی تحصیل کرد. ماری کوری به همراه همسرش، پی‌یر کوری و هانری بکرل، جایزه نوبل فیزیک و شیمی را از آن خود کردند. او اولین زنی بود که موفق شد این جایزه را به دست بیاورد آن هم برای دو بار! البته نباید فراموش کرد که او جوایز و مدال‌های بسیار دیگری هم به دست آورده است. 

شنیدن کتاب صوتی ماری کوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید فرزندتان را با سرگذشت یکی از زنان تاثیرگذار دنیای علم آشنا کنید، این کتاب صوتی را به او هدیه بدهید. 

بخشی از کتاب صوتی ماری کوری

خانواده‌ی ماری بسیار فقیر بودند ولی خود او بسیار باهوش بود. در مدرسه به خاطر تحقیقاتش مدال طلا گرفت و همواره آن را مثل گنجینه‌ای در کشوی میزش نگه داشت.

ماری نمی‌توانست به همان دانشگاهی برود که برادرانش می‌رفتند. در کشور او فقط مردان اجازه‌ی تحصیل داشتند. ولی او حاضر نشد جواب رد بشنود. پس چمدان‌هایش را بست و به فرانسه رفت. گرچه درس خواندن با یک زبان جدید آسان نبود، اما به‌زودی ماری در رشته‌های ریاضیات و علوم بهترین دانشجوی پاریس شد!

نظرات کاربران

Ghazal Hashemi
۱۴۰۱/۰۴/۲۷

برای دخترهام خریدم اما یه جا میگه پی‌یر ماری بیچاره را تنها گذاشت که خیلی جمله ی مناسبی نیست، و اینکه یک مطلب مدام تکرار میشه،سر و ته دو دقیقه ش به درد بخوره،اما برای آشنایی بچه ها با دانشمندان

- بیشتر

زمان

۸ دقیقه

حجم

۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان