دانلود و خرید کتاب ماری کوری ماریا ایزابل سانچز وگارا ترجمه زهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ماری کوری

کتاب ماری کوری داستانی از ماریا ایزابل سانچز وگارا با تصویرگری فراو آیزا و ترجمه زهره زاهدی است. این داستان از مجموعه زنان کوچک، رویاهای بزرگ انتخاب شده است و زندگینامه ماری کوری، دانشمند مشهور پیشگان در زمینه رادیواکتیویته است. 

مجموعه زنان کوچک، رویاهای بزرگ، زندگینامه زنان بزرگ و تاثیرگذار دنیا را برای کودکان بیان می‌کند تا به آن‌ها بیاموزد هر آرزویی را که دارند، دنبال کنند و هرگز اسیر محدودیت‌های زمانه خود نشوند.  

درباره کتاب ماری کوری

ماری کوری ۷ نوامبر ۱۸۶۷ در لهستان به دنیا آمد. او برای تحصیل به فرانسه رفت و در زمینه‌های فیزیک و شیمی تحصیل کرد. ماری کوری به همراه همسرش، پی‌یر کوری و هانری بکرل، جایزه نوبل فیزیک و شیمی را از آن خود کردند. او اولین زنی بود که موفق شد تا این جایزه را به دست بیاورد آن هم برای دو بار! البته نباید فراموش کرد که او جوایز و مدال‌های بسیار دیگری هم به دست آورده است. 

در این کتاب، بچه‌ها با زبانی ساده با داستان زندگی این دانشمند مشهور آشنا می‌شوند. 

کتاب ماری کوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

ماری کوری، داستانی عالی برای تمام کودکان است. اگر دوست دارید فرزندتان را با سرگذشت یکی از زنان تاثیرگذار دنیای علم آشنا کنید، این کتاب را به او هدیه بدهید. 

بخشی از کتاب ماری کوری

وقتی ماری یک دختربچه بود، با خودش عهد کرد در بزرگسالی دانشمند شود، نه شاهزاده خانم.

خانواده ماری بسیار فقیر بودند ولی خود او بسیار باهوش بود. در مدرسه به خاطر تحقیقاتش مدال طلا گرفت و همواره آن را مثل گنجینه‌ای در کشوی میزش نگه داشت.

ماری نمی‌توانست به همان دانشگاهی برود که برادرانش می رفتند. در کشور او فقط مردان اجازه تحصیل داشتند. ولی او حاضر نشد جواب رد بشنود. پس چمدان‌هایش را بست و به فرانسه رفت.

گرچه درس خواندن با یک زبان جدید آسان نبود، اما به زودی ماری در رشته‌های ریاضیات و علوم بهترین دانشجوی پاریس شد!

نظرات کاربران

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۶/۲۱

در کل بد نبود برای آشنایی کلی با ماری کوری خوبه ولی من کتاب ماری کوری از مجموعه ی آدم های معمولی دنیا را تغییر می دهند از نشر مهرسا رو بیشتر دوست داشتم.

sanji
۱۴۰۰/۱۰/۱۴

این کتاب خیلی خیلی خیلی عالیه بهترین کتاب تو ی دنیا این کتاباس

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان