دانلود کتاب صوتی درون سازمان اپل با صدای سلمان ظاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی درون سازمان اپل اثر آدام لشینسکی

دانلود و خرید کتاب صوتی درون سازمان اپل

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۶از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی درون سازمان اپل

کتاب صوتی درون سازمان اپل نوشتۀ آدام لشینسکی و ترجمۀ فرهنگ جعفری فشارکی است. گویندگی این کتاب صوتی را سلمان ظاهری انجام داده و انتشارات آوانامه آن را منتشر کرده است. نویسندۀ این اثر، یک روزنامه‌نگار در حوزۀ فناوری است که به شرح رفتارهای درون‌سازمانی و مدیریتی شرکت اپل می‌پردازد.

درباره کتاب صوتی درون سازمان اپل

با شنیدن کتاب صوتی درون سازمان اپل، با قوانین اخلاقی شرکت اپل، قوانین کاری، سلسله‌مراتبی و تجاری آن آشنا می‌شوید.

این کتاب با یاری نقل‌قول‌های مستقیم یا غیرمستقیم افراد مرتبط با این موضوع نوشته شده است. در جاهایی که مستقیم از جابز و کوک بدون توضیح بیشتر نقل‌قول شده، نویسنده، یا مستقیم از نظرات‌شان آگاه بوده یا به‌طریقی آگاه شده بوده است.

آدام لشینسکی، هنگام تهیۀ مستندات برای این کتاب، با جابز و کوک صحبت کرده است؛ اما هیچ‌یک مصاحبه رسمی در زمینۀ نگارش کتاب یا چاپ مقالۀ اصلی در مجله فورچون را نپذیرفتند.

شنیدن کتاب صوتی درون سازمان اپل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران حوزۀ مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی درون سازمان اپل

«ازآنجاکه شیوه کار اپل با هر شرکت دیگر تفاوت دارد، افشای اسرارش کاری خطرناک است. رازداری ویژگی اصلی اپل است. اپل با حضور هریک از کارمندان یا مدیرانش در مصاحبه ها مخالف بود. برای نگارش این کتاب با افراد بسیاری صحبت کردم که در سطوح مختلف اپل کار کردند و تا جایی که می دانم، هیچ کدامشان هم از اپل اجازه نگرفته بودند. صدای بسیاری از آن ها ضبط شد و نامشان موجود است و بسیاری هم خواستند گمنام بمانند. بیشتر آن ها شرکت را دوست داشتند و می خواستند تصویری خوب از شرکت ارائه دهند، هرچند که می دانستند اپل ترجیح می دهد اصلا به تصویر کشیده نشود. در صنعتی که هرکس امید دارد روزی با اپل یا برای اپل کار کند، تلافی کردن یکی از دغدغه های احتمالی است. در کمال تعجب، حداقل برای کسی که به اندازه من غرق در دنیای اپل نیست، برخی کارمندان و شرکای سابق و کنونی بیشتر تمایل داشتند درباره اپل مثبت صحبت کنند تا منتقد آن شناخته شوند. هرجا که ممکن بود سعی کردم دقیقا عین صحبت فرد را بیاورم و در غیر این صورت طوری نقل قول کردم که ویژگی ها و اصالت سخن او حفظ شود. جاهایی که مستقیم از جابز و کوک بدون توضیح بیشتر نقل قول کردم، یا مستقیم از نظراتشان آگاه بودم یا به طریقی آگاه شده بودم. هنگام تهیه مستندات برای این کتاب با جابز و کوک صحبت کردم؛ اما هیچ یک مصاحبه رسمی در زمینه نگارش کتاب یا چاپ مقاله اصلی در مجله فورچون را نپذیرفتند.»

نظرات کاربران

کاربر 7392151
۱۴۰۲/۱۰/۲۰

کتاب خوبیه

زمان

۷ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۵۹۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۵۹۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۷,۰۰۰
تومان