دانلود کتاب صوتی استرس را سرکوب کن با صدای حمید یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استرس را سرکوب کن اثر کنفورد ند

دانلود و خرید کتاب صوتی استرس را سرکوب کن

معرفی کتاب صوتی استرس را سرکوب کن

کتاب صوتی استرس را سرکوب کن نوشتهٔ کنفورد ند و ترجمهٔ هما احمدی و با گویندگی حمید یزدانی توسط انتشارات ماه آوا منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی استرس را سرکوب کن

این کتاب صوتی به شما می‌آموزد که استرس چیست و چگونه می‌توانید آن را سرکوب کنید و همچنین ۳۵ راه برای کنترل فوری استرس در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا در شرایط سخت تصمیم‌های درست بگیرید.

همهٔ ما امروز، بیشتر از همیشه، در مقابله با استرس به راه‌های عملی نیازمندیم. در گذشته، کنترل استرس در نزد آدم‌های پرمشغله طرفدار و خواهان داشت، ولی اکنون برای هرکس که بخواهد موفق و در عین‌حال تندرست و شادمان باشد، این امر به‌صورت الزام و اجباری اجتناب‌ناپذیر درآمده است. از رویارویی با موقعیت‌های استرس‌دار نمی‌توان گریخت، ولی در مورد پیامد استرس و بیماری چنین نیست. اگر نتوانید بر دگرگونی‌های احساسی، شیمیایی و فیزیولوژیکی که به‌طور معمول به هنگام رویارویی با موقعیت‌های آکنده از استرس در بدن‌تان اتفاق می‌افتد، مدیریت کنید، بیمار می‌شوید، کتاب صوتی استرس را سرکوب کن دقیقاً به شما یاد می‌دهد چطور درست تصمیم بگیرید و از سلامت روان خود دفاع کنید.

در اینجا فنون عملی را خواهید یافت تا به یاری آنها واکنش‌هایتان را در برابر عوامل استرس‌زا کنترل کنید. نه‌تنها دربارهٔ واکنش‌های معمول چون فشردگی عضلات خواهید آموخت، بلکه کنترل و مدیریت بر متغیرهایی چون فشارخون، ضربان قلب، توانایی مبارزهٔ گلبول‌های سفید با میکروب‌ها و نیز راه‌های بالا بردن شفافیت و قدرت حافظه را نیز فراخواهید گرفت. 

شنیدن کتاب صوتی استرس را سرکوب کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال راهی برای کنترل کردن استرس خود و تصمیم‌گیری صحیح و منطقی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

daniyal
۱۴۰۱/۰۹/۱۵

این کتاب با صدای گوینده و تکرار کلمه مداوم استرس زا بیشتر استرس و اضطرابمو بیشتر کرد حیف اون پولی که دادم خیلی داغون بود

زمان

۹ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۵۳۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۵۳۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان