دانلود کتاب صوتی بازاریابی ۵ و بازاریابی انسان به انسان با صدای مینا علیپوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازاریابی ۵ و بازاریابی انسان به انسان اثر علی صنایعی

دانلود و خرید کتاب صوتی بازاریابی ۵ و بازاریابی انسان به انسان

معرفی کتاب صوتی بازاریابی ۵ و بازاریابی انسان به انسان

کتاب صوتی بازاریابی ۵ و بازاریابی انسان به انسان اثر مشترک پرفسور علی صنایعی، دکتر احمد سلیمی و مهدی امامی است که با گویندگی مینا علیپوری در انتشارات چاپ ونشر بازرگانی منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی بازاریابی ۵ و بازاریابی انسان به انسان

کتاب بازاریابی ۵ و بازاریابی انسان به انسان در هشت فصل تدوین شده است. در فصل اول به معرفی بازاریابی ۵.۰، در فصل دوم به تاثیر اختلاف فرهنگی بین نسل‌ها بر فناوری دیجیتال، در فصل سوم به بخش‌بندی فناوری دیجیتال، در فصل چهارم به آمادگی پذیرش فناوری دیجیتال سازمان‌ها، در فصل پنجم به چشم‌انداز فناوری آینده، در فصل ششم به جایگاه حال حاضر بازاریابی، در فصل هفتم به پارادایم جدید؛ مفاهیم، مولفه‌ها و عوامل تاثیرگذار بازاریابی انسان به انسان و در فصل هشتم به چارچوب خدمت‌رسانی مبتنی بر تمامیت و استفاده کاربردی آن در صنعت و بررسی آن پارادایم به صورت عملی و کاربردی با ارائه مثال‌های واقعی پرداخته شده است.

کتاب صوتی بازاریابی ۵ و بازاریابی انسان به انسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

متخصصان حوزه بازاریابی مخاطب این کتاب‌ هستند.

بخشی از کتاب صوتی بازاریابی ۵ و بازاریابی انسان به انسان

بسیاری از شرکت‌ها در کنار صنایعی چون انهایزربوش اینبیف، چیس و لکسوس از هوش مصنوعی برای توسعه تبلیغات خود با حداقل حضور نیروی انسانی بهره برده‌اند. شرکت چیس از هوش مصنوعی در نوشتن نسخه‌های تبلیغاتی برای آگهی‌های دیجیتالی خود به جای نیروی انسانی استفاده کرده است. هوش مصنوعی به همراه پردازش زبان طبیعی، حسگرها و رباتیک می‌تواند بازاریابان را در انجام فعالیت‌های مربوط به مشتری یاری کند که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های موجود در این زمینه برای خدمات مشتری چت‌بات است. چندین شرکت به دلیل رویارویی با چالش‌های منابع انسانی همچون افزایش هزینه‌ها و پیری جمعیت در صورت امکان از ربات‌ها و سایر ابزارهای خودکار به منظور جایگزین کردن نیروی انسانی استفاده کرده‌اند. به عنوان مثال نستله در ژاپن روبات‌هایی با قابلیت هوش مصنوعی را به عنوان پیشخدمت‌های سرو و تحویل قهوه به کار گرفته است. هیلتون در ایالات‌متحده روبات‌ها را به عنوان دربان مورد استفاده قرار می‌دهد در حالی که تسکو در انگلیس با دوربین‌های تشخیص چهره سعی می‌کند روبات‌ها را جایگزین صندوقدارها کند. خرده‌فروشان می‌توانند به واسطهٔ حسگرها و اینترنت اشیا تجربه دیجیتالی را در کسب‌وکارهای فیزیکی بازسازی کنند. به عنوان مثال یک دوربین تشخیص چهره در فروشگاه خرده‌فروشی می‌تواند آمار جمعیت‌شناسی خریدار، طبقه‌بندی خریداران براساس سن، جنسیت و میزان درآمد را برآورد کند و بر این اساس تبلیغات مناسب و مرتبط را ارائه دهد. شرکت کولرسازی والگرینز پیشتاز استفاده از این فناوری است. برنامه‌های واقعیت افزوده مانند برنامه‌های سفورا یا آیکیا به خریدار این امکان را می‌دهند تا پیش از خرید محصول، آن را امتحان کند. میسیز و تارگت فروشگاه‌های زنجیره‌ای خواروبارفروشی در آمریکا از فناوری‌های حسگر به منظور مسیریابی داخل فروشگاه استفاده می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۴۳۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۴۳۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۴,۰۰۰
۸۴,۶۰۰
۱۰%
تومان