دانلود کتاب صوتی رازهای مصاحبه با صدای مینا علیپوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهای مصاحبه اثر هِتر سالتر

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهای مصاحبه

معرفی کتاب صوتی رازهای مصاحبه

کتاب صوتی رازهای مصاحبه نوشتهٔ هِتر سالتر و ترجمهٔ محمد مقدس و با صدای مینا علیپوری است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی رازهای مصاحبه

هِتر سالتر در کتاب صوتی رازهای مصاحبه تجربهٔ ۲۵ ساله در منابع انسانی شرکت‌های بزرگ و مصاحبه‌های شغلی متفاوت را در اختیار ما قرار می‌دهد. در تمام مصاحبه‌ها مخصوصاً نوع کاری آن، تمام تلاش تیم مصاحبه‌گیرنده این است که بهترین افراد برگزیده شوند و روند سوالات، مراحل و سیر مصاحبه به این سمت می‌رود. این کتاب به شما به‌عنوان کارمند منابع انسانی کمک می‌کند تا بتوانید بهترین مصاحبه را داشته باشید و از طرف دیگر هم به شما کمک می‌کند اگر قرار است در یک مصاحبه کاری شرکت کنید چطور سوال‌ها و روش‌ها را از پیش بشناسید و به بهترین شکل از پس مصاحبه برآیید. این کتاب به صورت یک راهنمای گام به گام و با جزئیات ریز به شما آموزش می‌دهد که چطور خود را برای هر نوع مصاحبه و برای هر شرایطی آماده کنید.

شنیدن کتاب صوتی رازهای مصاحبه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند در مصاحبه‌های خود موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی رازهای مصاحبه

«درباره سازمان تحقیق کنید

اگر در حال بررسی اقدام برای شغل خاصی هستید. وقت این است که کمی تحقیق کنید. اگر در فکر ملحق شدن به یک شرکت هستید احتمالاً حداقل یک تعهد کاری یک ساله به آنها خواهید داشت.

ارزش دارد زمانی را صرف کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت مورد نظر کرده و تصمیم بگیرید که اینجا همان شرکتی است که می‌خواهید ساعات کاری خود را در آن بگذرانید. چون شغل، قسمت اعظمی از زندگی ما را تشکیل می‌دهد.

رفتن به مصاحبه دقیقاً همان حس اولیه یک قرار ملاقات برای ازدواج را دارد. آیا می‌خواهید بدون هیچ اطلاعاتی از طرف مقابل به سر قرار بروید؟ اگر بخواهید این کار را انجام دهید احتمال موفقیت ۵۰-۵۰ می‌شود، مثل زمانی که با سکه شیر یا خط انجام می‌دهیم. به نظر شما بهتر نیست شرایط را طوری مدیریت کنیم که در این کار وقت خود را هدر نداده باشیم؟

چه مطالبی را درباره شرکت می خواهید بدانید؟ خب این مطالب در هر فرد متفاوت است اما برخی از آنها عبارتند از:

آیا از نظر مالی سالم هستند؟ می‌توانید درباره گزارش‌های سالانه یا آخرین تحقیقات حساب‌های بانکی آنها جستجو کنید. نمی‌خواهید به شرکتی ملحق شوید که مشکلات مالی حادی داشته باشد. ممکن است یک ریسک بزرگ باشد، پس ارزش تحقیق دارد.

آیا شرکت عقاید و ارزش های خود را منتشر می کند؟ امروزه اکثر شرکت‌ها دارای وب سایت می‌باشند که اطلاعات بسیاری را می‌توان از آنجا به دست آورد. بعضی از آنها حتی عقاید کاری، ارزش‌ها و گزارش‌های ماموریت‌های خود را نیز منتشر می‌کنند که اطلاعات زیادی درباره تصمیمات کاری آنها به شما می‌دهد. نگاهی به فهرست خود که در بخش ۱-۱ تهیه کرده‌اید بیندازید که با آنها منطبق باشند.

آیا اخیراً در مطبوعات خبری درباره آنها بوده؟ اینترنت یک منبع عالی است و شما می‌توانید با یک جستجو مطالبی درباره شرکت به دست بیاورید. بر روی صفحه اینترنتی بعضی شرکت‌ها بخشی تحت عنوان «اخبار» وجود دارد که می‌توانید به آنجا مراجعه کنید.

آیا کسی را می شناسید که در آنجا کار کند؟ اگر بتوانید کسی را پیدا کنید که آنجا کار می‌کند، فرقی نمی‌کند کسی را شخصاً بشناسید یا در میان دوستان و آشنایان فردی باشد که بتواند تصویر بهتری از کار در آن شرکت به شما بدهد. اطلاعات بیشتر درباره محیط و فرهنگ شرکت می‌تواند به شما کمک کند که آنجا محل مناسبی برای شما هست یا خیر.

اگر در حال حاضر در یک کسب و کار با امنیت مالی کار می‌کنید، آیا می‌خواهید از ابتدا بدون مطمئن شدن از یک کسب و کار جدید به سمت آن بروید؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۳۴۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۳۴۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۳,۳۰۰
تومان