دانلود کتاب صوتی سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته با صدای مینا علیپوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته اثر نیک اسمیت

دانلود و خرید کتاب صوتی سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

معرفی کتاب صوتی سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

کتاب صوتی سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته نوشتهٔ نیک اسمیت و ترجمهٔ سپهر رحیمیان است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است. گویندگی این اثر به عهدهٔ مینا علیپوری است. در این کتاب بهینه‌سازی موتور جست‌وجو و بازاریابی در آن، در هفت مرحلهٔ ساده خلاصه شده است.

درباره کتاب صوتی سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

سئو ممکن است انواع گوناگون جست‌وجو را در بر گیرد؛ از جمله جست‌وجوی تصویر، جست‌وجو در ویدئو، جست‌وجوی دانشگاهی، جست‌وجو در اخبار و جست‌وجو در نقشه. «سئو» یک سایت شامل فاکتورهای زیادی است که توسط موتورهای جست‌وجو بررسی و بازبینی می‌شود.

یکی از مهم‌ترین مراحل در کسب‌وکارهای اینترنتی، پیداکردن بازدیدکننده و اقدام به دیده‌شدن است. موتورهای جست‌وجو از الگوریتم‌هایی استفاده می‌کنند که تا حدودی مشخص هستند. برای اینکه بتوانید از این بسترها، بازدیدکننده به دست آورید، باید تارنمایتان را نسبت به این الگوریتم‌ها ساختاربندی کنید تا موردپسند موتورهای جست‌وجو قرار گیرد و در نتیجه در رتبه‌بندی فهرست این موتورهای جست‌وجو بالاتر رفته و بازدیدکنندهٔ بیشتری جذب کند. این کار را بهینه‌سازی موتور جست‌وجو یا همان سئو می‌گویند.

در این کتاب به طور کامل با این مفهوم آشنا خواهید شد.

کتاب صوتی سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با مفهوم و کاربرد سئو آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی سئو (بهینه سازی موتور جستجو) و بازاریابی آن در یک هفته

«هنگام استفاده از ابزار کلیدواژه گوگل، به مقدار هزینه خرید آگهی برای کلیدواژه‌ای که بدنبالش هستید توجه داشته باشید. این به شما بینش بهتری نسبت به ارزش سایتتان خواهد داد.

اگر یک کلیدواژه، حجم جستجوی ماهانه نسبتاً بالایی داشت، اما میانگین هزینه به‌ازای هر کلیک (CPC) آن بسیار پایین بود، احتمالاً به این معنی است که کسب و کارهای دیگر در تبدیل جستجوگران به مشتریان "دست به نقد" موفق نبوده‌اند. از طرف دیگر، اگر هزینه به‌ازای کلیک یک کلیدواژه زیاد باشد و حجم جستجوی آن کم، به این معناست که - با اینکه به خودی خود ترافیک اینترنتی زیادی تولید نمی‌کند - چون تبلیغ‌کنندگان حاضر به پرداخت پول خوبی برای خرید تبلیغ برای آن کلیدواژه هستند، آنها می‌توانند بازدیدکنندگانی را که روی آن تبلیغات کلیک می‌کنند به مشتری تبدیل کنند. بدیهی است که نمی‌دانیم آیا این ایده‌ها درست است یا خیر، ولی ما با استفاده از استدلال منطقی تنها می‌توانیم حدس بزنیم.

تکنیک فوق، برای سایت‌های خبری نیز کاربرد دارد، زیرا اگر تصمیم بگیرید که تبلیغات "ادسنس" (Adsense) گوگل را در صفحه خود قرار دهید، این می‌تواند به شما ایده دهد تبلیغاتی که صفحه شما پذیرا شده چقدر به شما پول خواهد رساند.

تحلیل رتبه‌بندی رقابتی

زمانی که فهرست اولیه کلیدواژه‌های خود را به‌دست آوردید، باید آنها را به کلیدواژه‌هایی کاهش دهید که فکر می‌کنید می‌توانند به عنوان ده نتیجه برتر هر یک از کلیدواژه‌هایتان رتبه‌بندی شوند. تنها راه این کار، تحلیل ده URL (نشانی اینترنتی) برتر رتبه‌بندی شده گوگل، برای هر یک از کلیدواژه‌هاست.

از آنجا که بررسی ده URL اول گوگل برای هر یک از ۵۰ تا ۱۰۰ کلیدواژه بسیار زمان‌بر است، نرم‌افزاری در دسترس است که این وظیفه را به صورت خودکار انجام می‌دهد تا شما به فعالیت‌های دیگر برسید (به پایین صفحه مراجعه کنید)، اما شما باید بدانید که بدنبال چه اطلاعاتی هستید و از ابزارهای رایگان استفاده کنید تا در ارائه این اطلاعات به شما یاری رسانند.

برآورد شده است که تقریباً بیش از ۲۰۰ عامل بر چگونگی رتبه‌بندی URL ها در جستجو، توسط گوگل تأثیرگذار است، و این عوامل به دو گروه بر-صفحه (On-page) و خارج-صفحه (Off-page) تقسیم می‌شوند. ما در چند روز آینده به صورت جزئی به هر دو گروه خواهیم پرداخت، اما به صورت خلاصه، برای بالا بردن شانس رتبه‌بندی خود:

-عوامل بر-صفحه تغییراتی است که می‌توانید در صفحات خود انجام دهید.

-عوامل خارج-صفحه تغییراتی است که می‌توانید انجام دهید تا کیفیت و کمیت لینک‌های ورودی به سایت خود (که به بک‌لینک (Backlink) معروف است) را بالا ببرید.

برای دستیابی به اهداف جستجوی رقابتی، باید بر عوامل زیر تمرکز کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۶۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۱۶۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان