دانلود کتاب صوتی ازدواج عاقلانه با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ازدواج عاقلانه اثر پاتریشیا لاو

دانلود و خرید کتاب صوتی ازدواج عاقلانه

معرفی کتاب صوتی ازدواج عاقلانه

کتاب صوتی «ازدواج عاقلانه» نوشتهٔ پاتریشیا لاو و باربارا دی آنجلیس و نیل کلارک وارن با ترجمهٔ الهام آرام نیا و شمس الدین حسینی و گویندگی نازیما حسینی در آوانامه منتشر شده است. 

درباره کتاب ازدواج عاقلانه

فردی که برای ازدواج با شما مناسب باشد به‌طور تصادفی سر راهتان سبز نمی‌شود. شما باید خودتان را با اطلاعات، مهارت‌ها، راهبردهای مفید و باورهای عاقلانه مجهز کنید و برمبنای آن‌ها برنامه‌ای عملی بریزید و در همان مسیر حرکت کنید. برای رسیدن به چنین هدفی، در کتاب ازدواج عاقلانه از نظریات متخصصان امور ارتباط و ازدواج استفاده شده است. دکتر باربارا دی‌آنجلیس، دکتر نیک کلارک وارن، دکتر پاتریشیا لاو و سایرین به شما نشان می‌دهند که چطور در کمترین زمان فرد مناسب و نامناسب برای ازدواج را تشخیص دهید و با آگاهی کامل تصمیم نهایی‌تان را بگیرید.

 در توضیحات پشت جلد کتاب می‌خوانیم:

 «شما نیز مجبور نیستید مجرد بمانید، نباید از ازدواج بترسید و تصور کنید نمی‌توانید همسری مناسب پیدا کنید. مسلم است که می‌توانید اگر نگرش‌ها و باورهای نادرست خود را درباره ازدواج، عشق و همسر آرمانی رها کنید و در مسیری از آگاهی قرار بگیرید که اختیار زندگی عاطفی و عشقی‌تان را در دست بگیرید، بیش از یک همسر بالقوه برای شما وجود خواهد داشت که می‌توانید از بین آن‌ها شریک روحی‌تان را انتخاب کنید. زندگی عاشقانه از دیگر حیطه‌های زندگی متفاوت نیست. شما باید برای خلق زندگی زناشویی عاشقانه و خوب مسئولیت بپذیرید و تلاش کنید. در واقع ازدواج عاقلانه به همین معناست. بی‌شک اطلاعات مطرح در این کتاب سودمند خواهد بود و آشنایی با آن‌ها در انتخاب همسر و زندگی مشترک عاقلانه کمکتان می‌کند. آن گاه می‌توانید از زندگی در کنار همسری که دوستش دارید، لذت ببرید. شما توانایی و شایستگی این گونه زندگی را دارید.»

کتاب ازدواج عاقلانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همهٔ افرادی که تمایل دارند در ازدواجشان عاقلانه تصمیم بگیرند و عاشقانه زندگی کنند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ازدواج عاقلانه

«ابعاد و ویژگی‌های تشخیصی

ابعاد تشخیصی به شما کمک می‌کند از آدم‌های مشکل‌آفرین و نامناسب اجتناب کنید و مانع از آن می‌شود که درگیر رابطهٔ عاشقانه با فردی شوید که ظرفیت عشق‌ورزی و تعهد بلندمدت ندارد.

بیشتر اشخاصی که ازدواجشان خیلی زود به مشکل برمی‌خورد، کسانی هستند که مشکلات موجود در قبل از ازدواجشان را نادیده گرفتند. آن‌ها یا خیلی بی‌تجربه و ساده‌انگار بوده‌اند یا آگاهانه چشم‌های خود را بستند و وانمود کردند هیچ مشکلی وجود ندارد. همیشه موجب شگفتی است که چقدر سریع بعد از ازدواج واقعیت‌ها نمایان می‌شود و این اشخاص ناامیدانه می‌گویند: «چرا چنین انتخابی کردم؟»

به همین دلیل است که این ابعاد، ابعاد تشخیصی نام گرفته است. با استفاده از این ابعاد می‌توانید از ورود هرگونه عامل آسیب‌زا به ارتباط خود جلوگیری کنید، آدم‌های نامناسب را از زندگی‌تان دور نگه دارید یا ارتباطتان را بررسی کنید تا ببینید دچار نقطه‌ضعفی هست یا خیر.

ویژگی‌ها و ابعاد تشخیص ممکن است کمی منفی به‌نظر برسند؛ اما درواقع منفی نیستند. این ابعاد را برای خاطر خودتان باید جدی بگیرید. پس سعی نکنید با توجه به این حیطه‌های مهم از اهمیت آن‌ها بکاهید یا ارتباطتان را بهتر از آنچه هست جلوه دهید.

این ابعاد به‌طور لزوم در پی آن نیستند که شما را با فردی خاص سازگار کنند. در واقع، اگر شما و شخص مورد نظرتان در هریک از این حیطه‌ها مشکل دارید، این ابعاد می‌تواند مانع از آن شود که به ارتباط خود ادامه دهید. اگر چنین مشکلی را در ارتباط خود تشخیص می‌دهید، جرأت به خرج دهید و تصمیم درست را بگیرید و با پایان دادن به رابطه، به نفع خود و طرف مقابلتان عمل کنید.

در هر حال با هر کسی که ازدواج کنید، این ویژگی‌ها باید مد نظر قرار بگیرد و ارزیابی شود. به‌علاوه، اگر امیدوارید با نامزد خود رابطه‌ای پاک و بی‌آلایش برقرار کنید، باید مسیری مثبت و کامل را در این ویژگی‌ها در پیش بگیرید. اگر در همهٔ این حیطه‌ها موفق عمل می‌کنید اما نامزدتان در یک یا دو حیطه ضعیف عمل می‌کند، از این رابطه فاصله بگیرید. چنین رابطه‌ای کارایی ندارد! برای این‌که ازدواجی سالم داشته باشید، باید در هر دو گروه از ویژگی‌ها با هم سازگار باشید.»

نظرات کاربران

zeynab
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

پیشنهادش میکنم

کاربر 8252185
۱۴۰۲/۱۲/۰۷

محتوی کتاب کاملا تخصصی و آموزش و بسیار مفید.

حمیدرضا موسوی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸

+ صدای گوینده بسیار عالی +بیان مطالب توسط گوینده بسیار عالی +محتوا پخته و علمی که نکات متنوع و مختلفی رو میگه + خیلی به شناخت خو و نفر مقابل کمک میکنه + به تصمیم گیری بهتر شما کمک میکنه + ارائه راهکار میده

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۸۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۵۸۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان