دانلود کتاب صوتی دانشکده کسب و کار با صدای مهدی صفری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دانشکده کسب و کار اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی دانشکده کسب و کار

گوینده:مهدی صفری
انتشارات:رمانو
امتیاز:
۳.۶از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دانشکده کسب و کار

کتاب صوتی دانشکده کسب و کار نوشته‌ی رابرت کیوساکی با ترجمه‌ی مهدی صفری و گویندگی الناز قاضی در رمانو منتشر شده است. رابرت کیوساکی یکی از کسانی است که به بازاریابی شبکه‌ای تأکید دارد. او در این کتاب صوتی سعی می‌کند تا به بخشی از پرسش‌ها در مورد بازاریابی شبکه‌ای پاسخ دهد. افزون بر این او، سعی دارد تا مزیت‌های این نوع کسب‌وکار را بیان کند.

درباره کتاب صوتی دانشکده کسب و کار

رابرت کیوساکی در طول کتاب صوتی دانشکده کسب و کار چندین دلیل برای اینکه بازاریابی شبکه‌ای روش خوبی برای درآمد است ارائه می‌دهد. اگر کتاب‌های قبلی کیوساکی را خوانده یا شنیده باشید می‌دانید که او یکی از منتقدین نظام آموزشی سنتی است. او معتقد است نظام آموزشی ما آموزش‌های لازم برای پول درآوردن و ثروتمند شدن به دانش‌آموزان یاد نمی‌دهد؛ بلکه صرفاً تلاش می‌کند تا کارمندان خوبی تربیت کند نه کارفرمایان خوبی. او معتقد است که در آینده یک فاجعه مالی بزرگ در ایالات‌متحده رخ خواهد داد و علت آن هم این است که مدارس مهارت‌های لازم برای درآمدزایی و پول درآوردن را به دانش‌آموزان نمی‌آموزد. به همین دلیل نام کتابش را دانشکده کسب‌وکار گذاشته چون معتقد است بازاریابی شبکه‌ای جایگزین آموزش‌هایی است که در مدرسه به ما داده نشده است.

رابرت کیوساکی طرفدار نوعی از بازاریابی است که مبتنی بر شبکه‌سازی می‌چرخد. نویسنده در جاهای مختلف کتاب صوتی دانشکده کسب و کار مثال‌های جالبی برای تائید سخنانش می‌آورد. برای مثال، او مطرح می‌کند که ادیسون اولین کسی نبود که برق را اختراع کرد. قبل از او افراد زیاد دست به اختراع و اصلاح لامپ زده بودند. اما مشکلی که نسخه‌های قبلی داشتند این بود که لامپ‌ها به‌صورت بهینه نبودند، یا توجیه اقتصادی برای تولید نداشتند. کاری که ادیسون انجام داد این بود که ساختار لامپ را بهینه کرد. علاوه بر آن سیستمی درست کرد تا لامپ را به حالت شبکه‌ای گسترش دهد و روشنایی را با طراحی یک شبکه به مناطق دیگر نیز فرستاد. شاید برای همین هم هست که کیوساکی دراین‌باره می‌گوید شبکه‌سازی از خود اختراع مهم‌تر است.

کیوساکی در کتاب صوتی دانشکده کسب و کار سعی می‌کند راه‌های مختلف پولدار شدن را نام ببرد و عیب هرکدام از آن‌ها را بیان کند برای مثال، او در مورد کلاه‌برداری می‌گوید: مشکل این نوع پولدار شدن این است که دور بر تو را آدم‌های کلاه‌بردار پر خواهند کرد و اعتمادت از بین خواهد رفت. درحالی‌که کاروکاسبی روی اعتماد دوطرفه می‌چرخد. یا در مورد خساست به خرج دادن و انباشت‌گری پول می‌گوید اشکال کار آدم‌های خسیس اینجاست که آن‌ها به‌جای اینکه راهی پیدا کنند تا درآمدشان را افزایش دهند تلاش می‌کنند تا کمتر خرج کنند برای همین هم وضع زندگی‌شان همیشه خراب‌تر آن چیزی است که وسعشان به آن می‌رسد. کیوساکی روش‌های دیگر پولدار شدن مانند رسیدن ارث، ازدواج با آدم پولدار، خوش‌شانسی، سرمایه‌گذاری و... را به‌صورت اجمالی بررسی می‌کند. او معتقد است یکی از بهترین روش‌ها برای پول‌دار شدن ایجاد کسب‌وکار خودتان است.

شاید در نگاه اول به کتاب صوتی دانشکده کسب و کار و تاریخچه‌ی رابرت کیوساکی این‌طور به نظر بیاید که او پول را مهم‌تر از هر چیزی می‌پندارد و تنها عاملی که در کتاب به آن توصیه می‌کند پول است. ولی کیوساکی در جاهای مختلف کتاب، پول را در اولویت‌های پایین‌تری قرار می‌دهد و آموزش را مهم‌تر از پول می‌داند. یکی از دلایلی که کیوساکی کسب وکار شبکه‌ای را توصیه می‌کند این است که در این روش شما آموزش بیشتری را کسب می‌کنید که به پیشرفت شما بیشتر کمک خواهد کرد. همچنین کیوساکی مزیت‌های دیگری را هم در مطرح می‌سازد. مثلاً می‌گوید در بازاریابی شبکه‌ای انسان‌ها از فرصت‌های برابرتری برخوردارند و سیاست‌های درهای باز در آن امکان‌پذیر است. بازاریابی شبکه‌ای یک روش منصفانه‌تر برای کسب ثروت است. همچنین این روش یکی از مردمی‌ترین شیوه‌های ثروتمند شدن است. شبکه‌سازی قابل‌اعتمادتر برای توزیع ثروت‌اند و افرادی که کمک کردن به دیگران را دوست دارند راحت‌تر در آن موفق می‌شوند. چون شما در این نوع کسب کار باید به همدیگر کمک کنید تا بتوانید پیشرفت کنید.

کیوساکی در این کتاب سعی کرده در مراحل مختلف کتاب مثال‌هایی از زندگی خودش یا برخی بزرگان دیگر مانند ادیسون یا جف بروس بیاورد. کیوساکی سعی کرده در قسمت‌هایی از کتاب افراد و تفکرات مختلف را دسته‌بندی کند. مثلاً او در قسمتی از کتاب دست به تقسیم‌بندی هوش به ۳ نوع احساسی مالی و ذهنی زده است و در کسب کار هوش احساسی را مهتر از هوش ذهنی دانسته است.

شنیدن این کتاب صوتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

برای علاقه‌مندان کتاب‌های کسب‌وکار و افرادی که سعی می‌کنند با دیدگاه‌ها و سبک‌های مختلف بازاریابی آشنا شوند شنیدن کتاب صوتی دانشکده کسب و کار خالی از لطف نخواهد بود.

کیوساکی ایده‌ای را در کتاب تحت عنوان ایده آب‌باریکه مطرح می‌کند. منظور او آن دسته افرادی است که ترجیح می هند در یک شغل معمولی استخدام شوند و برای دیگران کار کنند و در آخر هم با حقوق نه‌چندان بالایی بیمه و بازنشست شوند. اگر شما درگیر یک آب‌باریکه شده‌اید و از آن ناراضی هستید یا هنوز به درامد نرسیده‌اید ولی اصلاً از آب‌باریکه شدن خوشتان نمی‌آید پیشنهاد می‌کنیم این کتاب صوتی را بشنوید.

چرا باید کتاب صوتی دانشکده کسب و کار را بشنویم؟

هوش مالی و آموزش های مالی یکی از مهارت‌هایی است که در مدرسه به ما یاد داده نمی‌شود پس یا آن را باید خودمان فرا بگیریم یا منتظر عواقب بی‌سوادی مالی خویش باشیم. این کتاب شاید بتواند در نظر و هوش مالی شما زمینه‌ی جدیدی را ایجاد کند و مهارت‌هایبتان را بهبود بخشد. کتاب صوتی دانشکده کسب و کار به زبان ساده نوشته شده و فهم مطالب آن سخت نیست.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی سرمایه‌گذار، مریی و فعال دانش مالی است. نام او را بیشتر به خاطر کتاب پدر پولدار و پدر بی‌پول می‌شناسیم. عمده شهرت او بعد از ۱۹۹۷ و انتشار کتاب معروفش به وقوع پیوست. همچنین او با همسرش یک بازی به نام Cashflow طراحی کرد که در آن سعی شده اصول مالی و آموزش پول را در قالب بازی ارائه دهد. این بازی نیز باعث پیشرفت و شهرت او شد.

رابرت کیوساکی زاده‌ی ۸ آوریل ۱۹۴۷ در هیلو ایالت هاوایی است. او بعد از اتمام تحصیل به ارتش پیوست و در جنگ ویتنام به‌عنوان خلبان خدمت کرد. بعد از بازگشت از جنگ به توصیه پدر پولدارش فروشندگی را آموخت و در شرکت زیراکس به‌عنوان فروشنده فعالیت کرد و در مدت فعالیت خود توانست به فروشنده اول تبدیل شود. او بعدها شرکتی با برادرش احداث کرد و کیف پول‌های مردانه را که ترکیبی از نایلون و ولکرو بود به بازار عرضه کرد. کیوساکی مانند بسیاری از ثروتمندان جهان تجربه‌ی ورشکستگی را دارد و طعم آن را چشیده است. او در طی سال‌های فعالیتش با باکمینستر فولر آشنا شد و با مطالعاتی را به همراه او انجام داد. این آشنایی تأثیر زیادی بر کیوساکی گذاشت و او تصمیم گرفت بعدها به‌عنوان مربی در حوزه مالی فعالیت کند. او با انتشار کتاب پدر پولدار و پدر بی‌پول به شهرت رسید. کیوساکی حدود ۲۷ عنوان کتاب دارد که معروف‌ترین آن‌ها مجموعه کتاب‌هایی است که با عنوان پدر پولدار و پدر بی‌پول منتشر شده است. او همچنین ثروتی بالغ بر بیش از ۶۰ میلیون دلار دارد.

بخشی از کتاب دانشکده کسب و کار

قبل‌ از پایان، می‌دانم که بیشتر مردم گشاده‌دست هستند. از طرفی هم من آزمندی را محکوم نمی‌کنم، چون کمی آزمندی و خودپسندی طبق‌ قواعد سلامت روان برای انسان لازم‌ است. اما وقتی بیش‌ از‌ اندازه شد، باعث‌ اعتراض‌ دیگران می‌شود و اغلب همه سر را به‌ نشانه‌ی تنفر تکان می‌دهند. از آنجایی‌ که بیشتر مردم بخشنده هستند و دوست‌ دارند به‌ هم‌ نوعان خود کمک کنند، این سیستم کسب‌ و کار، این‌ امکان را بر‌ای مردم فراهم می‌کند تا به افراد بیشتری کمک کنند. اما خالی از لطف نیست اگر به این‌ مورد هم اشاره کنیم که کسب‌ و‌ کار بازاریابی شبکه‌ای برای همه مناسب نیست، اگر شما فردی هستید که واقعاً قصد کمک به دیگران را دارید تا به اهداف مالی‌شان برسند، بدانید که این سیستم ارزش وقت گذاشتن را دارد.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۵۳۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۵۳۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۳۰%
تومان