دانلود و خرید کتاب دانشکده کسب و کار رابرت کیوساکی ترجمه الناز قاضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانشکده کسب و کار اثر رابرت کیوساکی

کتاب دانشکده کسب و کار

امتیاز:
۴.۰از ۲۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دانشکده کسب و کار

کتاب دانشکده کسب و کار اثر رابرت کیوساکی، دانشکده‌ای است که با آموزش تئوری ما را مجبور می‌کند به دانش خودمان عمل کنیم. رابرت کیوساکی عقیده دارد بازاریابی شبکه‌ای یک دانشکده‌ی حقیقی برای یا گرفتن هر چیزی است که برای کسب و کارتان نیاز دارید.

درباره کتاب دانشکده کسب و کار

دانشکده کسب و کار کتابی است برای کسانی که دوست دارند به دیگران کمک کنند. این کتاب ارزش‌های واقعی بازاریابی شبکه‌ای را توصیف می‌کند. به باور رابرت کیوساکی بازاریابی شبکه‌ای اهمیت زیادی دارد که بسیاری از افراد آن را نادیده می‌گیرند. این روش ارزش‌هایی دارد که بالاتر از کسب پول زیاد است! رابرت کیوساکی در این کتاب نیز مانند بقیه‌ی کتاب‌هایش ارزش‌های بازاریابی شبکه‌ای را تشریح می‌کند. به بیانی دیگر این کتاب به ما کمک می‌کند تا به درک درستی در رابطه با این شیوه‌ی جدید کسب و کار برسیم و بتوانیم درست تصمیم بگیریم.

پذیرش صنعت بازاریابی شبکه‌ای از اواسط سال ۱۹۹۰ سرلوحه‌ی نویسندگان مختلفی قرار گرفت، رابرت کیوساکی به عنوان یکی از ترویج‌دهندگان پیام پدر پولدار امیدوار است بتواند به افراد کمک کند تا کنترل و هدایت امور مادی زندگی‌شان را به دست بگیرند. او معتقد است این کار، چیزی بیشتر از فقط پول درآوردن است و این کار شغلی است که باید قلبا به آن علاقه داشته باشید. کتاب دانشکده کسب و کار هیچ سازمان یا ارگان خاصی را تبلیغ نمی‌کند، و به خواننده یاد می‌دهد چطور بهترین‌ها را در زمینه بازاریابی شبکه انتخاب کند. از نکات مثبتی که کتاب بر روی آن‌ها تاکید کرده است، می‌توان به این موارد اشاره نمود: ضرورت عضویت در یک موسسه‌ی خوب در زمینه‌ی بازاریابی شبکه، گذراندن دوره‌ی آموزشی موسسه‌ی مورد نظر، بهره بردن و یادگیری از فردی که در همان موسسه و سیستم به موفقیت دست‌یافته، طی کردن برنامه‌ریزی‌ها و فرآیندهای بازاریابی شبکه که معمولا یک روند پنج ساله است اما می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و در نهایت ساخت یک تیم خوب و قوی. رابرت کیوساکی در کتاب دانشکده کسب و کار به خواننده یاد می‌دهد که چطور درآمد خود را از دارایی‌هایی که دارد ایجاد کند نه از زمانی که در اختیار دارد و همچنین بر این امر تاکید می‌کند که شخص برای موفقیت در این شغل، باید با افرادی همراه شود که تمایل دارند او را به بالا بکشند نه افرادی که می‌خواهند او را سرکوب کنند و به پایین بکشند.

چرا باید کتاب دانشکده کسب و کار را مطالعه کنیم؟

کتاب دانشکده کسب و کار قصد دارد تا ما را با تمامی معضلات و بخش‌های مختلف بازاریابی شبکه‌ای آشنا کند و به ما کمک کند تا با زمینه‌ی ذهنی درستی وارد مسیر شغلی خود شویم. ما با خواندن این کتاب از ارزش‌های بنیادی این روش از کسب و کار آگاه می‌شویم و می‌توانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

خواندن این کتاب را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر جزو کسانی هستید که به تازگی وارد کار بازاریابی شبکه‌ای شده‌اید و یا قصد دارید وارد این کسب و کار شوید کتاب دانشکده کسب و کار از رابرت کیوساکی قطعا برایتان مفید خواهد بود تا بعضی از قابلیت‌ها و فرصت‌های پنهان بازاریابی شبکه‌ای را به شما آموزش دهد.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی در سال ۱۹۴۷ در هاوایی به‌دنیا آمد. او اقتصاددان، سرمایه‌‌گذار و نویسنده‌ی ژاپنی-آمریکایی است و در خانواده‌ای تحصیل کرده و مرفه بزرگ شد. کیوساکی بعد از تمام کردن مقطع دبیرستان برای ادامه تحصیل به نیویورک رفت و با عنوان افسری در سال ۱۹۶۹ در مقطع کارشناسی فارغ‌‌التحصیل شد. رابرت کیوساکی در سال ۱۹۹۴ با کیم کیوساکی ازدواج کرد.

او پس از تمام کردن دوره دانشگاه برای مدتی به ارتش رفت. او برای مدت کوتاهی در ارتش آمریکا خدمت کرد. او در سال ۱۹۷۷ بعد از تمام شدن جنگ آمریکا و ویتنام تصمیم گرفت از ارتش جدا شود و کسب و کار خودش را راه‌اندازی کند. تولید کیف پول مردانه اولین تجربه‌ی رابرت کیوساکی در این زمینه بود. اگرچه در ابتدا فروش چشم‌گیری نداشت اما پس از چندی، شرکت او معروف شد و سود چند میلیون دلاری را تجربه کرد. اگرچه محصولات شرکت کیوساکی بسیار مورد توجه مجلات مطرح مانند ساکسز مگزین قرار گرفت، اما در نهایت این شرکت ورشکسته شد.

او بعد از اولین تجربه‌ی شکست خود تصمیم گرفت شانس خودش را این بار در تجارت خرده‌فروشی امتحان کند. او در دومین شرکت خود به تجارت پوشاک مشغول بود. اما تلاش‌های او باز نتیجه‌ای در بر نداشت و او برای بار دوم ورشکست شد.

تکه هایی از کتاب دانشکده کسب و کار

به عقیده‌ی من، این روش جدید کسب و کار یعنی کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای یک انقلاب است، زیرا اکنون برای اولین بار در تاریخ، بهره‌مندی از ثروت برای همه امکان‌پذیر شده است، اگرچه تا به حال مختص اندکی از افراد خوش‌شانس بود. البته من از برخی سودجویی‌های افراد حریص و کلاهبردار در این کسب و کار مطلع‌ام که خواستند در یک چشم برهم زدن پول کلانی به جیب بزنند. باز هم اگر شما به عقب برگردید و نگاهی به این روش کسب و کار بیندازید، خواهید دید که یک سیستم کاملا معتبر اجتماعی برای بهره‌مندی از ثروت است. کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای برای افراد حریص زیاد مناسب نیست. به واسطه‌ی نوع طراحی، می‌توان گفت که بی‌عیب‌ترین نوع کسب و کار برای آن دسته از افرادی است که دوست دارند به دیگران خیر برسانند. اگر بخواهم به بیان ساده‌تر بگویم، تنها شیوه‌ای که یک کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای برپایه‌ی آن کار می‌کند، کمک به پولدار شدن دیگران هم‌زمان با پولدار شدن خودشان است. به نظرم، یک پدیده انقلابی است به همان اندازه که توماس ادیسون و هنری فورد در زمان خودشان انقلابی عمل کردند. قبل از پایان، می‌دانم که بیشتر مردم گشاده دست هستند. از طرفی هم من آزمندی را محکوم نمی‌کنم، چون کمی آزمندی و خودپسندی طبق قواعد سلامت روان برای انسان لازم است. اما وقتی بیش از اندازه شد، باعث اعتراض دیگران می‌شود و اغلب همه سر را به نشانه‌ی تنفر تکان می‌دهند. از آنجایی که بیشتر مردم بخشنده هستند و دوست دارند به هم‌نوعان خود کمک کنند، این سیستم کسب و کار، این امکان را برای مردم فراهم می‌کند تا به افراد بیشتری کمک کنند. اما خالی از لطف نیست اگر به این مورد هم اشاره کنیم که کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای برای همه مناسب نیست، اگر شما فردی هستید که واقعا قصد کمک به دیگران را دارید تا به اهداف مالی‌شان برسند، بدانید که این سیستم ارزش وقت گذاشتن را دارد.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

مهسا
۱۳۹۹/۰۷/۰۴

با سلام..من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم و کتابی فوق العاده است ...به تمام کسانی که میخواهند در مدرن ترین کار دنیا یعنی بازاریابی شبکه ای فعالیت داشته باشن توصیه میکنم

کاربر 3961026
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

۲ فصل از کتاب رو خوندم و دیگه ادامه ندادم. کتاب در رابطه با بازاریابی شبکه ای هست. بر عکس کتاب پدر پولدار پدر بی پول که خیلی ازش استفاده کردم این کتاب با اهداف من جور نبود. در ضمن pdf کتاب ضعیف

- بیشتر
Nafis
۱۴۰۱/۰۹/۰۲

این پی دی اف ها سخته توروخدا تبدیلش کنین

کاربر ۱۹۷۹۱۳۶
۱۴۰۰/۰۶/۱۰

سلام من صوتی این کتاب رامیخوام وخریدزدم الان میگه مطالعه لطفاصوتی را برایم فعال کنیدخیلی فورب تشکر

کاربر 2741266
۱۴۰۲/۰۸/۰۶

کتاب فوق العاده ای هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان