دانلود کتاب صوتی فصل اول دویتا ـ کنسر تخمدان با صدای مژده صانعی + نمونه رایگان
کتاب صوتی فصل اول دویتا ـ کنسر تخمدان اثر ندا محمدی دهدزی

دانلود و خرید کتاب صوتی فصل اول دویتا ـ کنسر تخمدان

معرفی کتاب صوتی فصل اول دویتا ـ کنسر تخمدان

کتاب صوتی «فصل اول دویتا ـ کنسر تخمدان» اثری از ندا محمدی دهدزی است. انتشارات رزیدنت‌یار کتاب صوتی فصل اول دویتا ـ کنسر تخمدان را با گویندگی مژده صانعی منتشر کرده است. این کتاب ویرایش سال ۱۴۰۲ است.

درباره کتاب صوتی فصل اول دویتا ـ کنسر تخمدان

کنسر تخمدان یکی از کتاب‌هایی است که براساس دویتا ویرایش ۲۰۱۹ نگاشته شده است. در این اثر که نگارش آن را دکتر ندا محمدی دهدزی انجام داده است، سؤالات ارتقا و بورد تخصصی تا ۱۴۰۱ آورده شده است. فصول منتخب دویتا ۲۰۱۹ به‌همراه سؤالات و پاسخ‌های تشریحی این اثر را به منبعی کامل برای مطالعهٔ داوطلبان بورد و ارتقا تبدیل کرده است.

مؤسسهٔ رزیدنت یار، حامی و پیشرو در نظام کمک آموزشی پزشکی کشور به سبک نوین و مطابق با آخرین پیشرفت های آموزشی در حیطهٔ پزشکی است. در این کتاب اطلاعات جامع و طبقه‌بندی‌شده‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد تا خواننده با استفاده از کتاب و با صرفه‌جویی در زمان و انرژی اطلاعات یک‌پارچه و کاملی از مباحث به‌ دست بیاورد و بتواند در کمترین زمان ممکن بیشترین و باکیفیت‌ترین یادگیری را داشته باشد. در این کتاب مباحث با رفرنس و جزئیات در اختیار خواننده قرار گرفته است.

کتاب صوتی فصل اول دویتا ـ کنسر تخمدان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان پزشکی پیشنهاد می‌شود. فصل اول دویتا ـ کنسر تخمدان به کسانی که قصد شرکت در آزمون‌های رزیدنتی یا بورد تخصصی دارند پیشنهاد می‌شود؛ زیرا کمک می‌کند اطلاعات را به‌صورت طبقه‌بندی‌شده و با صرفه‌جویی در زمان یاد بگیرند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸۳,۰۰۰
تومان