دانلود کتاب صوتی زندگی های بسیار خوب با صدای سارا نوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی های بسیار خوب اثر جی.کی. رولینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی های بسیار خوب

گوینده:سارا نوری
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زندگی های بسیار خوب

کتاب صوتی «زندگی‌های بسیار خوب» نوشتهٔ جی.کی. رولینگ با ترجمهٔ حسن عارفی و گویندگی سارا نوری در واوخوان منتشر شده است. کتاب زندگی‌های بسیار خوب حاوی سخنرانی نویسنده مشهور کتاب‌های محبوب هری پاتر در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه هاروارد است.

درباره کتاب صوتی زندگی‌های بسیار خوب

در سال ۲۰۰۸، رولینگ سخنرانی بسیار تأثیرگذاری در دانشگاه هاروارد ارائه داد. او در سخنانش به این نکات اشاره کرد که چگونه می‌توانیم شکست را در آغوش بگیریم؟ و چگونه می توانیم از تخیل خود برای بهتر کردن خودمان و دیگران استفاده کنیم؟ این نویسنده مشهور جهان با استناد به داستان‌های سال‌های تحصیلات خود و بعد از فارغ‌التحصیلی خود به برخی از مهمترین سؤالات زندگی با قدرت و به صورت عاطفی پاسخ گفته است. بی‌شک شرح نگاه بانویی که با قدرت نویسندگی و خلق خود دنیا را به تسخیر کتاب‌هایش درآورد و بازارهای جهانی کتاب، فیلم‌سازی و... را تحت تأثیر قرار داد، خواندنی است.

کتاب صوتی زندگی‌های بسیار خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

زندگی های بسیار خوب سخنان کوتاه رولینگ برای تمام کسانی است که در نقطه عطفی در زندگی قرار دارند.

بخشی از کتاب صوتی زندگی‌های بسیار خوب

الان می‌تونم نفس عمیقی بکشم و نیم نگاهی به بنرهای قرمز بندازم و از اینکه در این جشن هستم خوشحال باشم. سخنرانی در آغاز جشن فارغ‌التحصیلی، مسئولیتی بس بزرگ و خطیره؛ یا حداقل تا زمانی برای من اینگونه بود که تونستم تمرکز کنم و روز فارغ‌التحصیلی خودمو به خاطر بیارم. سخنران اون روز بارونس مری وارناک، فیلسوف برجسته‌ انگلیسی بود.

معرفی نویسنده
عکس جی.کی. رولینگ
جی.کی. رولینگ
انگلیسی | تولد ۱۹۶۵

جی کی رولینگ، با نام کامل جوآن کاتلین رولینگ، یکی از مشهورترین نویسنده‌های انگلیسی‌زبان جهان است که اکثرا او را به عنوان نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های پرطرفدار هری پاتر می‌شناسند. رمان‌های رولینگ در سراسر جهان بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه فروش رفته‌اند، جوایز متعددی را از آن خود کرده‌اند و بر فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های بسیاری اثرگذار بوده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۵۰۰
تومان