دانلود کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران با صدای سارا نوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران اثر جک کنفیلد

دانلود و خرید کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران

معرفی کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران

کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح دختران نوشته جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن است و با ترجمه هنگامه خدابنده و صدای سارا نوری و ناهید امیریان در انتشارات شادن پژواک منتشر شده است. این کتاب داستان‌هایی واقعی از دختران واقعی در مورد اتفاقات واقعی است.

درباره کتاب سوپ جوجه برای روح دختران

برای دختری که در سنین رشد قرار دارد، زندگی، تجربه‌ای غنی از احساسات و سازگاری‌های چرخان و گردان است. در این سن باید خودتان را با شرایط و آنچه می‌خواهید باشید وفق بدهید؛ یعنی با نقشی که خانواده، دوستان، و روابط عاطفی در زندگی‌تان بازی می‌کنند – همه این‌ها هم در مدت زمان کوتاهی به اندازه چند سال رخ می‌دهد. سالهایی که میزان تغییرات رخ داده در آن، از هر زمان دیگری در زندگی بیشتر است.

این کتاب برای آن نوشته شده تا همراه شما باشد. تا بتوانید از میان هزارتوی تجربیات گیج کننده و چالش‌برانگیز دختری در ابتدای بلوغ به آرامی عبور کنید. داستان‌های کتاب سوپ جوجه برای روح دختران به هدف قدرتمندسازی دختران در مسیر بلوغ نوشته شده‌اند- تنوع داستان‌ها درست به اندازه تغییرات و احساسات شما دختران نوجوان است.

از هر نظر که فکر کنید تغییر می‌کنید – هم جسمتان، هم ذهن و هم روحتان دستخوش تغییرات می‌شود. همین‌طور که جلو می‌روید، یادتان باشد که این سال‌ها، سال‌هایی منحصر به فرد و بسیار مهم هستند. دارید تبدیل به خانمی تمام عیار می‌شوید، پس در لحظه به سر ببر. همین‌طور که پابه‌پای میلیون‌ها دختر دیگر مثل خودت راهی سفری به ناشناخته‌ها هستید، از هر روز از زندگی‌تان استقبال کنید. باقی هم جنس‌هایتان هم درست مثل تو دارند راهشان را در زندگی پیدا می‌کنند. این زندگی برای شماست. آن را عاشقانه دوست داشته باشید و زندگی‌اش کنید. به ماجراجویی بچسبید! رویاپردازی کن و برنامه داشته باشید. خوب و بد را در کنار هم بپذیرید. مهم‌تر از همه، با خودتان صادق باشید و با دیگران هم در طول مسیر مهربانانه رفتار کنید.

شنیدن کتاب سوپ جوجه برای روح دختران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دختران پیشنهاد می‌کنیم. 

معرفی نویسنده
عکس جک کنفیلد
جک کنفیلد

جک کنفیلد نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری، سخنران انگیزشی و کار‌آفرین آمریکایی است. او مبتکر مجموعه‌های محبوب «سوپ جوجه برای روح»است؛‌ گلچین‌های الهام‌بخش که در قالب یک ژانر ارائه شده‌است.‌ مجموعه‌ای که با بیش از ۲۵۰‌ عنوان و ۵۰۰ میلیون نسخه و به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌ و چاپ شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۷۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۱۷۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان