دانلود کتاب صوتی آذرمیدخت با صدای سارا نوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آذرمیدخت اثر فواد فاروقی

دانلود و خرید کتاب صوتی آذرمیدخت

معرفی کتاب صوتی آذرمیدخت

کتاب صوتی آذرمیدخت نوشتهٔ فواد فاروقی است. سارا نوری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی زندگی‌نامهٔ آخرین پادشاه زن ایران در قالب یک رمان تاریخی.

درباره کتاب صوتی آذرمیدخت

فواد فاروقی کتاب صوتی آذرمیدخت زندگی‌نامهٔ آخرین پادشاه زن ایران را در قالب یک رمان تاریخی روایت کرده است. «آذرمیدخت» که در شاهنامه از او به‌ نام «آزرم» یاد شده، دختر آخرین شاه ایران، خسروی دوم یعنی همان خسرو پرویز و آخرین ملکهٔ زن ایران باستان بود. تاریخ‌نگاران او را زنی «بنشسته بر تخت، پیراهن گلدوزی‌شده به رنگ سرخ و شلواری به رنگ آسمان به تن، در دست راستش تبرزینی زرین و در دست چپش شمشیری ظریف گرفته» معرفی کرد‌ه‌اند. بسیاری از تاریخ‌نگاران بر این عقیده هستند که او زنی بسیار زیبا و دادگر بوده است.

شنیدن کتاب صوتی آذرمیدخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران رمان‌های تاریخی و زندگی‌نامه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آذرمیدخت

«نالایقان خوش‌خدمتی پیشه می‌کنند تا با انجام کارهایی که به چشم آید، عدم شایستگی‌شان را برای انجام کارهای مهم بپوشانند. فرمان گشتاسب برده، این موقعیت را برای آنان فراهم آورد. تکاپویی در میان جلادان و هم‌دستانشان پدید آمد. آنان نگذاشتند حتی دقایقی چند وقت از دست برود. شتابان تنی چند از جلادها سفره‌ی چرمین را در برابر جایگاه شاه ستمگر ساسانی گستردند تا جزئیات کار مردی که می‌خواست همسر نازنینش را سر ببرد کاملاً در دیدرس گشتاسب برده، پوران‌دخت و آذرمیدخت قرار گیرد. هنوز از دو سر بریده‌ای که در مقابل جایگاه بر زمین نهاده بودند گهگاه خون چکه می‌کرد و به خورد زمین می‌رفت. به بیان بهتر، به جای خون، خونابه از سرهای بریده جریانی بس آهسته داشت. خونابه از کنار لبان دو محکوم ستم‌دیده می‌تراوید، از کنار خون‌های خشکیده بر لبان و چانه‌ی محکومان راه سرازیری پیش می‌گرفت و می‌گذشت تا قطره‌قطره به ناحیه‌ی گلوگاه برسد و از محل بریدگی بگذرد بر زمین بریزد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۳ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۸۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۳ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۸۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان