دانلود کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌آور از مواد خام و ناقص با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌آور از مواد خام و ناقص اثر دبورا مسامولینا

دانلود و خرید کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌آور از مواد خام و ناقص

معرفی کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌آور از مواد خام و ناقص

کتاب ساختمان‌هایی حیرت‌آور از مواد خام و ناقص یک سخنرانی تد از دبورا مسامولینا است که با صدای رضا خاکی زمانی در انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر منتشر شده است.

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

بخشی از کتاب ساختمان‌هایی حیرت‌آور از مواد خام و ناقص

معماری، حرفه‌ایه که قواعدِ زیادی داره، بعضی از این قواعد نوشته شده‌ن، بعضی‌هاش نه، بعضی‌هاش مرتبطن و بعضی‌هاش نیستن. در جایگاهِ معمار، دائماً در حالِ برقراریِ تعادل بین این قواعدِ نوشته شده و ایجادِ فضا برای تخیل کردن‌ و آزمایشیم. برقراریِ این تعادل کارِ دشواریه؛ مخصوصاً از طریقِ معماری که سعی می‌کنیم پیش‌فرض‌ها رو به چالش بکشیم و مرزها رو گسترش بدیم و با استفاده از چیزهایی که اطرافمونن و تمامِ مدت نادیده می‌گرفتیمشون دست به نوآوری بزنیم. منم همین کار رو به همراهِ تیمم تو «استودیو آنْسامْبْلْ» از اون اوایلِ کار که تو یه بافتِ خیلی تاریخی مثل شهرِ «سانتیاگو دِکومپوستِلا» شروعش کردیم انجام دادم. اینجا ما مجمعی عمومی از نویسنده‌ها و ویراستارها تشکیل دادیم، مثل یه ساختمونِ فرهنگی. و در صدرِ همه‌ی این مقررات تجربه‌مون هم محدود بود، ولی منابع فوق‌العاده‌ای واسه یادگرفتن داشتیم که بعضی‌هاشون از خودِ شهر، بعضی دیگه از چشم‌اندازهای نزدیک یا از جاهای خیلی دور می‌اومدن و روی آموزش و تربیتِ ما برای معمار شدن تأثیر می‌گذاشتن.

کتاب صوتی ساختمان‌هایی حیرت‌آور از مواد خام و ناقص را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به معماری پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۹ دقیقه

حجم

۱۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۳۰%
تومان