دانلود کتاب صوتی برف سیاه با صدای ایمان گودرزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برف سیاه اثر میخائیل بولگاکف

دانلود و خرید کتاب صوتی برف سیاه

انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی برف سیاه

کتاب صوتی برف سیاه اثری از میخائیل بولگاکف است که ۲۵ سال پس از مرگش او در شماره‌ آگوست سال ۱۹۶۵ مجله‌ ادبی نووی‌میر، در شوروی با نام رمان تئاتری چاپ شد.

درباره کتاب صوتی برف سیاه

بولگاکف این اثر ناتمام را در سال ۱۹۳۰ نوشت و آن را در کشوی میزش نگاه داشت. برف سیاه اثربی تماما طنز و نیش‌دار است که کاریکاتوری از تئاتر هنر مسکو به سرپرستی کنستانتین استلانیسلاوسکی و نمیروویچ دانچنکو را نشان می‌دهد.

خواننده‌ای که با جریان‌های هنری آن زمان مسکو آشنا است این اثر را به خوبی درک می‌کند. در این زمان مدام به شخصیت‌های واقعی و وقایع مستند برمی‌خوریم. اما آن‌چه که کاملاً مشخص است برف سیاه به قصد توضیح یک یا چند واقعه نوشته نشده است. بولگاکف خشم و نفرتش را از مجموعه‌ نابسامانی‌هاِ بی‌عدالتی‌ها و کارشکنی‌های حسودانی که در همه عمر هنری خود مدام با آن روبه‌رو بود به روی کاغذ آورده است.

داستان چنینی است که بولگاکف در سال ۱۹۳۲ نمایشنامه زیر یوغ ریاکاران را نوشت که در مورد روزهای آخر زندگی مولیر و رنجیدگی او از حسادت اطرافیانش است. این اثر از آغاز تا اجرایش با کارشکنی‌های زیادی روبرو شد و بعد از چهار سال تمرین و هفت روز اجرا توقیفش کردند. توقیف نمایشنامه خشم و رنجیدگی بولگاکف را برانگیخت و حاصل این خشم نوشتن رمان برف سیاه بود. بولگاکف در این رمان با زبانی کنایه‌آمیز تجربیات خود را از نوشتن این نمایشنامه و همکاری اش با تئاتر مسکو در قالب داستانی شرح می‌دهد.

خواندن کتاب برف سیاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به ادبیات طنز و انتقادی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره میخائيل بولگاکف

میخائیل آفاناسیویچ بولگاکُف در پانزدهم مه سال ۱۸۹۱ در کی‌یف زاده شد و در دهم مارس ۱۹۴۰ در مسکو چشم از جهان بست.

او نویسنده، پزشک و نمایشنامه‌نویس شهیر روسی در نیمهٔ اول قرن بیستم بود . مشهورترین اثر بولگاکف مرشد و مارگاریتا، از شاهکارهای ادبی قرن بیستم به شمار می‌رود.

معرفی نویسنده
عکس میخائیل بولگاکف
میخائیل بولگاکف

میخائیل بولگاکف که در سال ۱۸۹۱ در کیف (پایتخت اوکراین)‌ به‌دنیا آمد،‌ دوران کودکی و بالیدنش را در خانواده‌ای بافرهنگ‌ آغاز کرد.‌

نظرات کاربران

کاربر ۱۳۸۶۶۸۰
۱۴۰۰/۱۰/۰۲

یک داستان بی روح و خسته کننده که فقط اسم‌های روسی طولانی را بدون دلیل تکرار میکنه و مرتب شخصیت‌های مختلف را دارد داستان میکنه و شخصیت‌های قبلی خارج میشه خنده دار آنجاس که نویسنده در پایان کتاب میگه اینا یاداشتهای

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۹۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۹۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۶,۰۰۰
تومان