دانلود کتاب صوتی قبایل با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قبایل اثر ست گادین

دانلود و خرید کتاب صوتی قبایل

نویسنده:ست گادین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قبایل

کتاب صوتی قبایل نوشته ست گادین، این کتاب با ترجمه امیر انصاری و صدای میلاد فتوحی منتشر شده است.  در کتاب صوتی قبایل درباره چگونگی رسیدن به رویاها و آرزوها صمطالب جذاب کاربردی‌ای یاد می‌گیرید.

درباره کتاب قبایل 

نویسنده در این کتاب صوتی توضیح می‌دهد که افراد چگونه می‌توانند خود را به رهبری تبدیل کنند که مورد نیاز قبیله‌شان و حتی دیگر افراد جهان باشد.

طبق گفتۀ گادین، این‌که چگونه به رهبری کاریزماتیک، فعال و مثبت تبدیل شوید، به تصمیم خود شما بستگی دارد و البته کار آسانی هم نیست. نویسنده در این کتاب با ذکر مثال‌های واقعی از افرادی پرشور و هیجان که دارای ایده‌های به‌ظاهر غیرعملی هستند، چگونگی تحقق ایده‌های آن‌ها را به رشته تحریر در می‌آورد.

قبیله عبارت است از «گروهی از افراد مرتبط با هم که رهبر مشترک دارند و ایدهٔ مشترکی را دنبال می کنند.» قبایل می‌توانند بزرگ یا کوچک باشند، اما هریک بر هدفی خاص تمرکز دارند. بنابراین، برای تشکیل قبیله، پیش از هر چیز «خواسته‌ای مشترک و روشی برای برقراری ارتباط اعضا با یکدیگر» مورد نیاز است. در رأس هر قبیلهٔ موفق، رهبری پرشور و متعهد وجود دارد که خدمت به مردم را از منفعت شخصی خود بالاتر می‌داند.

امروزه قبایل همه‌جا وجود دارند، پس حالا  فرصتی برای یافتن یا گردآوری قبیله و رهبری آن در اختیار شما است. رهبر قبیله‌ای شویدکه افراد آن بتوانند چشم‌انداز مشترک‌شان را به اجرا درآورند، گسترش دهند و بدین‌ترتیب، اوضاع جهان را بهبود بخشند.

شنیدن کتاب قبایل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت در زندگی و کسب‌وکار مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره ست گادین

ست گودین، نویسنده، کارآفرین و سخنران برتر آمریکایی است. بیشتر فعالیت‌های او در زمینه کسب‌وکار است و به کارآفرینانی که در مسیر موفقیت خود با مشکل روبرو شدند، مشاوره می‌دهد. او ضمن نوشتن مقالات در برترین نشریات روز دنیا، کتاب‌های مهمی از جمله «شیب» و «گاو بنفش» را نوشته است که توانسته در دنیای کسب‌وکار سر و صدای زیادی به پا کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲۳۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲۳۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
۲۳,۸۰۰
۳۰%
تومان