دانلود کتاب صوتی ساحره‌ پورتوبلو با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ساحره‌ پورتوبلو اثر پائولو کوئیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی ساحره‌ پورتوبلو

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ساحره‌ پورتوبلو

کتاب صوتی ساحره‌ پورتوبلو نوشته پائولو کوئیلو است که با ترجمه مسیحا برزگر صدای گروهی از گویندگان منتشر شده است.

درباره کتاب ساحره‌ پورتوبلو

آتنا اهل رومانی است. او دختر یک زن کولی اهل ترانسیلوانیا است اما مادرش زمانی که او بسیار کوچک بوده او را سر راه گذاشته و رهایش کرده است. یک زن و مرد لبنانی او را به فرزندی قبول می‌کنند و با خود به بیروت می‌برند. او بزرگ می‌شود و به دانشگاه می‌رود، نکته این است که از ابتدای داستان ما متوجه قدرت‌های خاص آتنا می‌شویم. او یک روز اعلام می‌کند می‌خواهد دانشگاه را رها کند و ازدواج کند. او ازدواج می‌کند و بچه‌دار می‌شود اما نمی‌تواند خوشبختی را احساس کند. از همسرش جدا می‌شود. حالا که خودش مادر شده است نیازی به شناخت مادر خودش احساس می‌کند. پس راهی سفری مهم می‌شود تا مادرش را پیدا کند. 

در این کتاب، کوئیلو با بازگشت به دین الهه، تفسیر عشق، و بخش زنانه الهی در مضمون جستجوی خود واقعی و گشودن به انرژی های جهان کار می‌کند. این اثر همچنین گزیده‌ای از فلسفه‌ها را بیان می‌کند که درجاتی از شباهت به آموزه‌های کوئیلو از رمان‌های قبلی دارند و نقش مشخصی از ایده‌های او را بیان می‌کنند. او همچنین در این کتاب این عقیده را روشن می‌کند که کلیسا با قوانین سختگیرانه خود به حدی منحرف شده است که دیگر به عیسی مسیح خدمت نمی‌کند.

شنیدن کتاب ساحره‌ پورتوبلو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات پیشنهاد می‌کنیم

درباره پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در سال ۱۹۴۷، در ریو و ژانیر وی برزیل زاده شد. پس از ان که به عنوان یک نویسندهٔ پرفروش مشهور شود، یک نمایشنامه نویس، کارگردان تأتر، هیپی، و ترانه‌سرای موسیقی مردمی برزیل بود. کمی بعد، به عنوان یک روزنامه‌نگار و نمایشنامه نویس تلویزیونی مشغول به کار شد.

کوئیلو در سال ۱۹۸۶ مسیر زیارتی باستانی اسپانیا، جادهٔ سانتیاگو، را پیاده پیمود. این تجربه را بعدها، را در کتاب "خاطرات یک مُغ" شرح داد که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد.

سال بعد، با کتاب دومش "کیمیاگر"، به یکی از پر خواننده‌ترین نویسندگان معاصر تبدیل شد و کتاب‌های او در بیست ونه کشور جهان منتشر شدند. بنا به مجلهٔ بین‌المللی "پابلیشینگ ترندز"، کتاب "کیمیاگر" یکی ازده کتاب پر فروش جهان در سال ۱۹۹۸ بوده است. این کتاب تاکنون در کشورهای آرژانتین، استرالیا، اتریش، بلژیک، برزیل، بلغارستان، کانادا، کلمبیا، کرواسی، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، لاتویا، مکزیک، نروژ، لهستان، پرتغال، پورتوریکو، اسلواکی، اسلوانی، اسپانیا، سوییس، تایوان، ترکیه، اروگوئه، یوگوسلاوی، ونزوئلا در فهرست پر فروش‌ترین کتاب‌ها بوده است.

"کیمیاگر" توسط دانشگاه شیکاگو به عنوان کتاب درسی توصیه می‌شود و آن را در دست‌یابی به بصیرت شخصی بسیار مفید دانسته‌اند. هم چنین در مدارس آژانتین، فرانسه، ایتالیا، پرتغال، برزیل، تایوان، ایالات متحده و اسپانیا، به عنوان کتاب درسی معرفی می‌شود.

کتاب‌های دیگر او شامل بریدا (۱۹۹۰)، والکیری‌ها (۱۹۹۲)، مکتوب (۱۹۹۴)، کنار رود پیدرانشسیم و گریسم (۱۹۹۴)، کوه پنجم (۱۹۹۶)، دومین مکتوب (۱۹۹۷) و "کتاب راهنمای رزم آور و نور(۱۹۹۷) هستند. رمان ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، داستانِ شیفتگی و جنون، در سال ۱۹۹۹ منتشر شد و در بسیاری از کشورهای جهان از جمله فرانسه و ایران، در صدر فهرست کتاب‌های پر فروش قرار گرفت. 

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

فهیمه نیکوگفتار
۱۴۰۲/۰۴/۲۹

از خریدش پشیمون شدم برای مسیحی ها خوبه

زمان

۱۰ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۵۷۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۵۷۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۳,۰۰۰
تومان