دانلود کتاب صوتی گامبی وزیر با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گامبی وزیر اثر والتر تویس

دانلود و خرید کتاب صوتی گامبی وزیر

نویسنده:والتر تویس
گوینده:رضا عمرانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گامبی وزیر

کتاب صوتی گامبی وزیر نوشته والتر تویس است که با ترجمه مهسا صباغی و صدای رضا عمرانی منتشر شده است. کتاب گامبی وزیر داستان زندگی بت هارمون یک نابغه شطرنج است که درگیر مواد مخدر و اعتیاد به الکل است.

شبکه نتفلیکس، گامبی وزیر را در ۲۳ اکتبر سال ۲۰۲۰ با بازی آنیا تیلور-جوی منتشر کرد. پس از چهار هفته این سریال به پربیننده‌ترین سریال فیلمنامه‌ای نتفلیکس تبدیل شد و تحسین منتقدان را برانگیخت و هم‌چنین فروش صفحه‌های شطرنج چندین برابر شد. 

درباره کتاب گامبی وزیر

گامبی وزیر یکی از حرکت‌های مشهور ورزش شطرنج است. این کتاب داستان زندگی دختری به نام بت هارمون است که استعداد بی‌نظیری در شطرنج دارد. او سخت تلاش می‌کند تا در شطرنج پیشرفت کند و به جایگاهی بالاتر از آنچه که حالا دارد برسد، اما با مشکلاتی از جمله مواد مخدر و وابستگی به الکل دست و پنجه نرم می‌کند.

کتاب گامبی وزیر اولین بار در سال ۱۹۸۳ منتشر شد اما تا پیش از این سریال توجه چندانی به این رمان درخشان نشده بود. داستان دختری که سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کند و استعداد بی‌نظیری دارد. 

شنیدن کتاب گامبی وزیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنم

گامبی وزیر را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره والتر تویس

‎والتر تویس (Walter Tevis‎) ۲۸ فوریه ۱۹۲۸ در سان فرانسیسکو به دنیا آمد و ۸ اوت ۱۹۸۴ بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت. او در رشته ادبیات انگلیسی مدرک کارشناسی و کارشناسی ‌ارشد گرفت و پس از فارغ‌التحصیلی، به تدریس در دبیرستان پرداخت. علاوه بر این، چهارده سال هم در دانشگاه اوهایو، به تدریس ادبیات انگلیسی و نویسندگی خلاق پرداخت.

از میان آثار منتشر شده از والتر تویس می‌توان به کتاب‌های بیلیارد باز، مرغ مینا، دور از خانه، قدم‌های خورشید و رنگ پول اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد