دانلود کتاب صوتی ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد اثر مگ اشنایدر

دانلود و خرید کتاب صوتی ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد

معرفی کتاب صوتی ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد

کتاب صوتی ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد نوشته رابرت دوین و مگ اشنایدر است که با ترجمه گوهر فری‌زاده و صدای امیر فرحان‌نیا می‌شنوید.

 درباره کتاب صوتی ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد

موضوع این کتاب سرمایه‌گذاری و کسب ثروت است. هدف نویسندگان در این اثر این است که به شما نشان دهند می‌توانید مهار آینده مالی خود را به دست بگیرید و قطعا بازار سهام، نرخ‌های بهره و اقتصاد نقش مهم و اساسی در دستیابی سریع و امن شما به اهدافتان بازی می‌کنند. اما خیلی از افراد برای رسیدن به ثبات مالی بیش از حد به نیروهای خارجی تکیه می‌کنند. 

 نویسندگان کتاب می‌خواهند به شما نشان دهند چگونه می‌توانید امور مالی خود را اداره کنید و در شرایط اقتصادی مقتضی تعدیلاتی به جود بیاورید یا به کل اهدافتان را تغییر دهید. 

هدف دیگر این کتاب نشان دادن گام‌های ساده و روزانه برای کنترل و دستیابی به اهداف مالی است. برخلاف این باور که می‌گوید موفقیت مالی یک فرد مستلزم شکست مالی فرد دیگری است؛ این کتاب معتقد است هر فردی از امکانات کافی برای تامین امنیت مالی خود برخوردار است. وقتی درک کنید که به راستی اختیار خرج‌هایتان را در دست دارید به قدری از این موضوع لذت می‌برید که دیگر وقت نمی‌کنید به موقعیت‌های مالی افراد دیگر غبطه بخورید.

شنیدن کتاب ثروت آفرینی به زبان آدمیزاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 شنیدن این کتاب را تنها به سرمایه‌داران و پولدارها پیشنهاد نمی‌کنیم  بلکه نان آوران طبقه متوسط هم می‌توانند از توصیه‌های این کتاب استفاده کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۵ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۸۷۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۸۷۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان