دانلود کتاب صوتی کارآفرینی به شیوه دکتر علی شاه‌ حسینی با صدای دانیال معنوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کارآفرینی به شیوه دکتر علی شاه‌ حسینی اثر رضا یادگاری

دانلود و خرید کتاب صوتی کارآفرینی به شیوه دکتر علی شاه‌ حسینی

معرفی کتاب صوتی کارآفرینی به شیوه دکتر علی شاه‌ حسینی

کتاب صوتی کارآفرینی به شیوه دکتر علی شاه ‌حسینی اثری از دکتر رضا یادگاری و مهشید سنایی‌فرد است. این کتاب درباره زندگی علی شاه حسینی، بنیان‌گذار موسسه زبان ملل، آموزشگاه کیش نو و آموزشگا آینده است و مخاطبان را با شیوه‌ها و اصول کارآفرینی آشنا می‌کند.

درباره کتاب صوتی کارآفرینی به شیوه دکتر علی شاه ‌حسینی

کارآفرینی واژه‌ای بزرگ با مسئولیت بزرگ است. شاید بسیاری از ما با شنیدن این عبارت به یاد مدیران بزرگ بیفتیم و شرکت‌های بسیار بزرگ و ثروتمند را تصور کنیم. این درحالی است که همه افراد می‌توانند به این دنیا وارد شوند. اما در صورتی که با اصول اولیه کار آشنا باشند. علی شاه حسینی که بنیان‌گذار موسسه زبان ملل، آموزشگاه کیش نو و آموزشگا آینده است، در این کتاب از زندگی خود می‌گوید. زندگی یک کارآفرین که درس‌های زیادی برای علاقه‌مندان ورود به این دنیا دارد.

نباید فراموش کرد که کارآفرینی می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد و پایه‌های اقتصادی یک جامعه را محکم کند. به توزیع عادلانه ثروت بپردازد و مشکل بیکاری را از میان بردارد. این مزیت‌ها و هزاران نکته مثبت دیگر منجر شده تا کارآفرینی به مسئولیتی بزرگ و البته بسیار بسیار مفید بدل شود.

کتاب صوتی کارآفرینی به شیوه دکتر علی شاه ‌حسینی که از مجموعه کارآفرینان بزرگ ایرانی انتخاب شده است، یک راهنمای عالی برای تمام مدیران، صاحبان کسب و کارها و مسئولان است. این کتاب در قالب یک زندگینامه از مسیری می‌گوید که یک کارآفرین باید طی کند. فراز و نشیب‌هایی که باید پشت‌سر بگذارد و چالش‌ها و موانعی که باید با آن‌ها روبه‌رو شود.

کتاب صوتی کارآفرینی به شیوه دکتر علی شاه ‌حسینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی کارآفرینی به شیوه دکتر علی شاه ‌حسینی اثری عالی برای تمام کارآفرینان و کسانی است که رویا کارآفرین شدن را در سر می‌پرورانند.

بخشی از کتاب صوتی کارآفرینی به شیوه دکتر علی شاه ‌حسینی

امروزه صاحب نظران بر نقش کارآفرینی در توسعه اقتصادی و اجتماعی اتفاق نظر دارند. مهم‌ترین این نقش‌ها از این قرارند:

کارآفرینی موجب گردآوری پس اندازهای عمومی بی هدف و سرگردان می شود و تشکیل سرمایه را بهبود می‌بخشد.

کارآفرینی منجر به ایجاد اشتغال در مقیاس وسیع می‌شود. بنابراین، کارآفرینی مشکلات بیکاری را که ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی- اجتماعی است، کاهش می‌دهد.

کارآفرینی به توسعه متوازن منطقه‌ای منجر می‌شود.

کارآفرینی باعث کاهش تمرکز اقتصادی در جامعه می‌شود.

کارآفرینی منجر به توزیع مجدد ثروت، درآمد و حتی قدرت سیاسی به صورت عادلانه در جامعه می‌شود.

کارآفرینی، منابع، سرمایه‌ها و مهارت‌ها را که ممکن است بی استفاده و سرگردان باقی مانده باشند به طور موثر به تحرک وا می‌دارد.

کارآفرینی کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشد. کارآفرینان، پیوسته در حال ابداع و توسعه کالاها و خدمات جدیدند. این گونه تلاش‌های بدیع، موجب تولید تکنولوژی و ماشین آلات بهتر و سیستم‌های تولیدی موثرتر می شود و از این طریق، محصولات و خدمات ارتقاء می یابد و کیفیت زندگی را بهبود می‌بخشد و زندگی را راحت تر و ساده تر می‌کند.

کارآفرینی، تجارت خارجی را که جزء مهمی از توسعه اقتصادی کشورهاست، ارتقاء می‌دهد.

کارآفرینی موجب افزایش سود اجتماعی از طریق دولت می‌شود. با درآمدهایی که دولت از طریق مالیات، حقوق گمرکی و واگذاری پروانه کارآفرینی به دست می آورد، می‌تواند در پروژه‌های مختلفی همچون احداث جاده‌ها و پل‌ها، سرویس‌ها و تسهیلات آموزشی و پزشکی، حفظ صلح و آرامش و دیگر زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی سرمایه گذاری کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۸۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۸۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان