دانلود کتاب صوتی ۵۹ ثانیه با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۵۹ ثانیه اثر ریچارد ویسمن

دانلود و خرید کتاب صوتی ۵۹ ثانیه

معرفی کتاب صوتی ۵۹ ثانیه

کتاب صوتی ۵۹ ثانیه نوشته ریچارد ویسمن با ترجمه مرجان توکلی و گویندگی تایماز رضوانی در انتشارات لیوسا منتشر شده است. میکرو کتاب ۵۹ ثانیه خلاصه‌‌ای کوتاه از کتاب ۵۹ ثانیه است که به شما بهترین راه‌های دستیابی به موفقیت را در کمتر از یک دقیقه یاد می‌دهد. روش‌های این کتاب به ما نشان می‌دهد که چطور می‌توانیم سریع و راحت تغییر کنیم و در نتیجهٔ این تغییرات، چیزهایی که دوستشان داریم را به دست آوریم.

درباره کتاب ۵۹ ثانیه

کتاب ۵۹ ثانیه به شما کمک می‌کند زندگی‌تان را تغییر دهید، این کتاب کمک می‌کند تا بفهمید برای رسیدن به موفقیت نیاز نیست روزها منتظر بمانید، شاید حتی ۵۹ ثانیه هم کافی باشد! فقط باید راه درست را پیدا کنید و در آن قدم بگذارید. این کتاب از سری کتاب‌های با موضوع موفقیت است و شنیدن آن به شما کمک می‌کند تا بهتر زندگی و کارتان را مدیریت کنید. پیام اصلی کتاب این است که همهٔ ما می‌توانیم به شکلی راضی‌کننده آن هم نه با صرف وقت و هزینه‌ای خیلی زیاد، در جنبه‌های مختلف زندگی‌ خودمان پیشرفت کنیم.

کتاب ۵۹ ثانیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همهٔ افرادی که می‌خواهند قدم‌هایی را به سمت زندگی موفق‌تر بردارند، توصیه می‌شود.

بخشی از کتاب ۵۹ ثانیه

شاید تعجب‌آور باشد، اما انسان‌های کاردان وقتی دچار لغزش شوند، خیلی مطلوب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر به نظر می‌رسند تا زمان‌هایی که سعی می‌کنند در انجام کاری نهایت دقت را به‌کار ببندند.

حتماً یادت می‌آید که چطور رئیس‌جمهور کِنِدی توانست عواقبِ بعد از عملیاتِ ناموفقِ خلیجِ خوک‌ها را به‌خوبی کنترل کند.

اگرچه تلاش برای حمله به کوبا برای براندازی فیدل کاسترو شکستی بزرگ بود، بازهم در نهایت به محبوبیت هرچه‌بیشتر کِنِدی منتهی شد، چون او بهانه‌تراشی نکرد و مسئولیتِ شکست در عملیات را پذیرفت.

نویسنده برای بررسی بیشتر به این موضوع، عده‌ای را گرد هم جمع کرد و دو هنرپیشه را انتخاب کرد تا جلوی آن‌ها با یک دستگاه مخلوط‌کن کار کنند. یکی از هنرپیشه‌ها خیلی تمیز کارش را انجام داد و همه به این نتیجه رسیدند که در کار کردن با مخلوط‌کن مهارت بالایی دارد. اما دومین هنرپیشه خرابکاری کرد و به‌اصطلاح گند زد، به‌این‌ترتیب که درِ مخلوط‌کن کنده شد و آب‌میوه ریخت روی او. بااینکه جمعیت حاضر در سالن شاهد اجرای حرفه‌ای و قانع‌کنندهٔ اولین هنرپیشه بودند، باز هم به‌لحاظ محبوبیت به نفر دوم رأی دادند.

وقتی از تماشاچیان خواستند دلیل این امتیاز دادن‌شان را توضیح بدهند، آنها در جواب گفتند که نتوانستند با اجرای بی‌عیب‌ونقصِ هنرپیشهٔ اول احساس نزدیکی کنند، اما با هنرپیشهٔ دوم که جنبه‌های انسانی را بیشتر نشان داد، احساس همدلی کردند.

نظرات کاربران

کاربر ۵۱۱۷۱۶۳
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

سلام کتابها را رایگان کنید

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۲۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان