دانلود کتاب صوتی ده فرد خلاق فوق ‌العاده با صدای مریم بنایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ده فرد خلاق فوق ‌العاده اثر دیوید کاکس

دانلود و خرید کتاب صوتی ده فرد خلاق فوق ‌العاده

معرفی کتاب صوتی ده فرد خلاق فوق ‌العاده

کتاب صوتی ده فرد خلاق فوق ‌العاده اثر دیوید کاکس، مشاور کسب و کار خلاق است. او در این کتاب ده نفری را معرفی می‌کند که با وجود تمام مشکلاتی که بر سر راهشان وجود داشت، موفق شدند تا با استفاده از خلاقیتشان، تغییراتی سازنده در جهان ایجاد کنند. 

این کتاب صوتی را با ترجمه فیرزوه زارع فراشبندی و خسرو زارع فراشبندی و با صدای محمدرضا علی اکبری می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی ده فرد خلاق فوق ‌العاده

آیا تا به حال نام این افراد را شنیده‌اید؟ آیا درباره زندگی، کارها و فعالیت‌های آنان چیزی می‌دانید؟ اریک کلاپتن، دیوید هاکنی، باب دیلن، برایان انو، ویوین وستوود و مالکوم مکلارن، بنوآ مندلبرو، آنیتا رودیک، مالکوم گلدول، فِران آدریا و ال بولی، ریچارد همیلتون. ممکن است نامشان را شنیده باشید یا اثری از نوشته‌هایشان را خوانده باشید. ممکن است در اخبار چشمتان به اسمشان خورده باشد. اما این افراد چه چیزی دارند که کمک کرده است تا نامشان را این چنین معروف و بر سر زبان‌ها بیندازد؟

خلاقیت. همان چیزی که موضوع و دغدغه همیشگی دیوید کاکس است و در کتاب‌ها و همچنین فعالیت‌هایش به آن‌ها می‌پردازد. او در کتاب صوتی ده فرد خلاق فوق ‌العاده، ده نفری را معرفی می‌کند که از این توانایی بهره مندند و به مدد آن توانسته‌اند دنیای پیرامونشان را متحول کنند و یا در ابعادی جهانی تاثیرگذار باشند. خوب است همیشه به یاد داشته باشیم که خلاقیت خود به ‌خود اتفاق نمی‌افتد؛ بلکه همیشه به‌ مدد افرادی رخ می‌دهد که به کمک بصیرتشان و همچنین سخت‌کوشی و عزم راسخی که برای به ثمر رساندن ایده‌ها دارند، زندگی می‌کنند.

تعداد زیادی از ایده‌های خلاقانه در ابتدا مسخره شدند یا مورد پذیرش قرار نگرفتند. بسیاری از افراد، افکار خلاقانه دور و بری‌هایشان را ابداعاتی افراطی، بیهوده و بی ثمر می‌دانستند. بسیاری فکر می‌کردند بی توجهی نشان دادن به این خلاقیت‌ها به نفع خود فرد است، اما نتیجه کاملا برعکس چیزی شد که انتظار داشتند. همان ایده‌های ناب و خلاقانه دنیا را تغییر دادند.

این کتاب به زندگی این ده نفر می‌پردازد: اریک کلاپتن، دیوید هاکنی، باب دیلن، برایان انو، ویوین وستوود و مالکوم مکلارن، بنوآ مندلبرو، آنیتا رودیک، مالکوم گلدول، فِران آدریا و ال بولی، ریچارد همیلتون. این ده نفر در زمینه کاری خودشان به عنوان افرادی خلاق شناخته شده‌اند و زندگی‌شان نکات جالبی دارد که برای ما مخاطبان یادگیری دارد و به ما کمک می‌کند خلاقیت را در خودمان پرورش دهیم.

کتاب صوتی ده فرد خلاق فوق ‌العاده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی ده فرد خلاق فوق ‌العاده کتابی جذاب است که شما را با زندگی افراد خلاق آشنا می‌کند. اگر به شنیدن زندگینامه دیگران علاقه دارید و آشنایی با زندگی آنان را مفید و الهام‌بخش می‌دانید، این کتاب را گوش کنید. 

درباره دیوید کاکس

دیوید کاکس یک مشاور کسب و کار خلاق است. او از دهه ۱۹۷۰ آغاز به کار کرده است و در این مسیر موفق شده است تا به کسب و کارهای بسیاری کمک کند و در ایجادشان نقش داشته باشد. دیوید کاکس در دانشگاه در رشته هنرهای زیبا تحصیل کرد و متوجه گرایشش به خلاقیت شد و آن را پرورش داد. علاوه بر این با گذراندن دوره‌های NLP و داشتن مجوز به کار روانشناسی بالینی مشغول بود. کتاب تفکر خلاق یکی از آثار مهم و شناخته شده دیوید کاکس است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ دقیقه

حجم

۲۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان