دانلود کتاب صوتی راهنمای چهار پیمان با صدای حامد خدادادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهنمای چهار پیمان اثر میگل روییز

دانلود و خرید کتاب صوتی راهنمای چهار پیمان

معرفی کتاب صوتی راهنمای چهار پیمان

کتاب صوتی راهنمای چهار پیمان نوشته دن میگل روییز است که با ترجمه هنگامه آذرمی و صدای حامد خدادادی منتشر شده است. این کتاب با چهار رویکرد زندگی شما را تغییر می‌دهد. 

درباره کتاب راهنمای چهار پیمان

دُن میگل روییز در این کتاب، میان دانش امروزی با خرد دیرینهٔ تُلتک‌ها درآمریکای مرکزی پل می‌زند. میگل در دوران نوجوانی و جوانی، در برابر حکمت دیرپای قوم و خانوادهٔ خود سرکشی می‌کند و به گریزگاه دانش محسوس و ملموس رو می‌آورد. روییز یک پزشک کارآزموده می‌شود و گه‌گاه در بازگشت به زادگاه خود با پدربزرگش به گفت و گو می‌پردازد، در حالی که هنوز به مرحله‌ای از آگاهی راه نیافته است تا به کنه گفته‌های او برسد. 

میگل با ذهن منطقی خود، ناخواسته تجربهٔ نزدیک به مرگ را در رویدادی دردناک به زندگی فرامی‌خواند تا از تنگنای محدودکنندهٔ ذهن فریبنده فراتر رود. یک تصادف هولناک، پزشک جراح و منطق‌گرا را به شهود و نگاهی نو به زندگی می‌کشاند. در اینجا دُن میگل به سوی حکمت باستانی نیاکان خود بازمی‌گردد و به دریافت‌هایی ژرف و شگفت‌آور دست می‌یابد. چنین است که این کتاب از هر دو جایگاه عشق و خرد برمی‌خیزد. 

دُن میگل در آغاز، چشمانمان را به روی توافق‌های ناگزیری که در زندگی پذیرفته‌ایم، می‌گشاید. روییز، امتیاز بزرگ انسانی، یعنی حق انتخاب را پیش روی ما قرار می‌دهد و آشکار می‌کند که با شکستن توافق‌های تحمیلی و گزینش پیمان‌های تأثیرگذار، دریچه‌ای دیگر به سوی بشریت نوین باز می‌شود. او در آغاز به یادآوری چهار پیمان می‌پردازد، زیرا به خوبی از ویژگی فراموشکاری بازیگوشانهٔ ذهن ترفندباز آدمی آگاه است. 

نویسنده با نشان دادن تأثیر ذهن و قدرت واژه‌ها در قالب حکایت‌هایی واقعی از زندگی روزانه، اهمیت شگفتی‌آفرین «چهار پیمان» را که در ظاهر ساده و معمولی به نظر می‌آیند، به ما نشان می‌دهد. او از سه چیره‌دستی‌ ضروری حکمت باستان، یعنی مهارت در آگاهی و مهارت در دگرگونی و مهارت در عشق، برای رویارویی با فضای مِه‌آلودی که دنیای ذهن را در بر گرفته است، یاد می‌کند تا پی ببریم همهٔ رنج‌ها از سر پرهیاهوی ما ریشه می‌گیرد. میگل روییز برای رسیدن به این زبردستی‌ها و برون‌رفت از بازار مکارهٔ ذهن آشفته، تمریناتی کاربردی را پیش رو قرار می‌دهد. میگل با شیوایی فاش می‌سازد که او اکنون پزشکی‌ست که نه تنها در زمینهٔ رموز کارکرد جسم انسان چیرگی و آگاهی دارد، بلکه در شناخت زیر و بم کژکاری‌های ذهن و پیچیدگی‌های روان بشر نیز ماهر است.

شنیدن کتاب راهنمای چهار پیمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب برای کسانی که در پی دگرگونی‌های بنیادین در زندگی خود هستند و می‌خواهند در مسیر طبیعی زیستن به این مهم دست یابند، بسیار مفید است.

بخشی از کتاب راهنمای چهار پیمان

در نخستین بخش «راهنمای چهار پیمان»، پیش از این که به کاربرد چهار پیمان بپردازیم، روی آگاهی تأکید داریم؛ این که می‌خواهیم از چه آگاه شویم؟ در بخش یکم، به سه موضوع می‌پردازیم:

۱- رنج بشر با اهلی شدن آغاز می‌شود: هنگام کودکی، دیگران توجه ما را به سوی خود جلب می‌کنند و به ما می‌آموزند چگونه به شیوۀ جامعه رؤیاپردازی کنیم. این گونه است که توجه ما برای نخستین بار در جهت آفریدن اولین رؤیای زندگی‌مان به کار گرفته می‌شود.

۲- بشر آفریننده است، اما نیروی آفرینش ما صرف باورهایمان شده است: قدرت کلام‌ ما که با نیتمان همانندی دارد - اراده، ایمان و عشقمان - اسیر ساختار خشک و انعطاف‌ناپذیر باورهایمان شده است که برای تغییر رؤیا، توان اندکی برای ما باقی می‌گذارد. 

نظرات کاربران

Majid
۱۴۰۰/۰۷/۰۴

عالی.

مهدي
۱۴۰۰/۰۶/۲۵

بسیار عالی. ممنون از طاقچه و کلک آزادگان.

Dr niloofar yaghoobi
۱۴۰۱/۰۴/۰۴

شکر و سپاس بی کرانِ خدا بابت کتاب عالی با محتوی عالی برای هر لحظه ی بهتر زندگی 🙏🏻👏🏻🌿🌿🌿🌿

زمان

۵ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۴۷۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۴۷۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان