دانلود کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند با صدای نگین خواجه نصیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند اثر باربارا دی‌آنجلیس

دانلود و خرید کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند

معرفی کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند

کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند نوشته باربارا دی آنجلیس است که با ترجمه نینا پزشکیان و صدای نگین خواجه نصیر می‌شنوید. او در این کتاب ده اصل برای تکامل احساسی و معنوی را به زنان معرفی می‌کند. 

درباره کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند

کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند درباره ده اصل صحبت می‌کند که زنان را به تکامل معنوی و احساسی می‌رساند و شادی، موفقیت و خوشحالی را به آن‌ها هدیه می‌کند: او در این کتاب بیان می‌کند که بسیاری از زنان، خوشبختی خود را وابسته به عوامل بیرونی می‌دانند. این درحالیست که هر چیزی را که برای خوشبختی احتیاج داریم، درون خودمان است. ما برای رسیدن به این خوشبختی باید هدفی برای خود تعیین کنیم. هدفی که ما را به انسانی والا بدل کند و نه فقط یک چیز سطحی باشد. این کتاب به ما کمک می‌کند تا یاد بگیریم از مقاومت دربرابر تغییرات دست بکشیم و با ترس‌ها و موانعی که در زندگی پیش روی ما قرار می‌گیرند، مقابله کنیم. او همچنین به ما می‌آموزد که این ذهن ما است که واقعیت را به وجود می‌آورد، بنابراین، دوستی با ذهنمان، بهترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. 

کتاب رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند، به ما می‌آموزد که ابتدا باید خودمان را دوست داشته باشیم و در قدم بعد به تمام روابط و آدم‌های دور و برمان به چشم معلم‌هایی نگاه کنیم که به ما چیزی آموخته‌اند. ما آزادی را از کاری که زندگی برایمان انجام می‌دهد به دست نمی‌آوریم بلکه از واکنش‌هایی که دربرابر آن داریم به دست می‌آوریم. در نهایت هم باید بپذیریم که هر سوالی را می‌توانیم با عشق پاسخ دهیم. 

باربارا دی آنجلیس در این کتاب قرار است با زبانی ساده، روان و صمیمی زنان را راهنمایی کند تا در مسیر شادی و سرزندگی پیش بروند. خوشبختی را در دستان خود ببینند نه وابسته به عوامل بیرونی و در نهایت، عزت نفس خود را بالا ببرند. تا به هیچکس و هیچ‌چیز اجازه ندهند که آنان را تحقیر و خرد کنند. 

کتاب صوتی رازهایی درباره زندگی که هر زنی باید بداند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این اثر برای تمام زنانی است که به رشد و پیشرفت خود اهمیت می‌دهند و دوست دارند به خوشبختی که لایقش هستند، برسند. 

درباره‌ باربارا دی‌ آنجلیس

باربارا دی آنجلیس، روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده‌ی آمریکایی در زمینه رشد شخصی در تاریخ ۴ مارچ ۱۹۵۱ متولد شده است. او کارشناسی ارشد خود را در روانشناسی از دانشگاه سیرا گرفته و دکترای خود را در روانشناسی از دانشگاه کلمبیا پسیفیک دریافت کرده است.

آثار باربارا دی‌ آنجلیس از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی است که در سراسر دنیا بیش از ۸ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است و به بیست زبان مختلف ترجمه شده است. اولین کتاب او، چگونه می‌توان عشق ورزید؟ یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های زمان خود بود. این کتاب در  سال ۱۹۹۴به عنوان بهترین کتاب برنده جایزه Infomercial شد. از میان کتاب‌های دیگر او می‌توان به آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟ رازهایی درباره‌ی مردان و راهنمای زناشویی موفق اشاره کرد. 

درباره نگین خواجه نصیر

نگین خواجه نصیر گوینده، مجری، صداپیشه و دوبلور صدا و سیما است. او در رشته آموزش زبان انگلیسی تا مقطع کارشناسی ارشد تحصیل کرده است و از سال ۱۳۶۴ تاکنون به فعالیت‌های مختلف در حوزه های تخصصی گویندگی تیزر، نریشن، دوبله و صداپیشگی مشغول است. او همچنین گویندگی تیزرها و مستندهای مختلف به دو زبان فارسی و انگلیسی در کارنامه خود دارد.

۳۶۵ قدم به سوی اعتماد به نفس
دیوید‌لارنس پریستون
ٖخرده‌ عادت‌ها
استفن گایز
ارتباط موثر؛ به زبان آدمیزاد
مارتی برونستاین
راهنمایی بارداری سالم
کارشناسان میو کلینیک
هیولای درونت را بیدار کن
آنتونی رابینز
قدرت اراده
فرانک رایان
زنانی که به خودشان اهمیت می‌دهند
لیزا هاموند
رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند
باربارا دی‌آنجلیس
موهبت کامل نبودن
برنه براون
جادوی عزت نفس
پری عبادی
اعتماد به نفس
باربارا دی آنجلیس
رمز اعتماد به نفس
باربارا دی‌آنجلیس
زندگی خود را طراحی کنید
بیل برنت
چگونه با آزار و حسادت مردم برخورد کنیم
جول اوستین
چرا بعضی‌ ها در سخت‌ ترین شرایط هم پیشرفت می‌ کنند؟
ریچ دویونی
آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید
آلن دوباتن
چطور رفتار کنیم تا دیگران از ما حساب ببرند
کریستوفر کینگلر
چگونه با نوجوانان صحبت کنیم تا گوش دهند و چگونه گوش دهیم تا نوجوانان صحبت کنند
ادل فبر
۱۰۱ درس برای آرامش بیشتر
ایمان دانش‌راد
زنان نامرئی
کرولاین کریادو پرز
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۴۶۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۴۶۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان