دانلود کتاب صوتی فضیلت های ناچیز با صدای شبنم قلی خانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فضیلت های ناچیز اثر ناتالیا گینزبورگ

دانلود و خرید کتاب صوتی فضیلت های ناچیز

معرفی کتاب صوتی فضیلت های ناچیز

کتاب صوتی فضیلت های ناچیز مجموعه جستارها، روایت‌ها یا داستان‌های ناتالیا گینزبورگ است که با ترجمه محسن ابراهیم و صدای شبنم قلی‌خانی می‌شنوید. در این مجموعه با نگاه منحصربه فرد و خاص نویسنده درباره مسائل مختلف زندگی اجتماعی آشنا می‌شویم. 

جستار، متنی است که مقاله، داستان یا رساله نیست اما با تمام این‌ها، اشتراکاتی دارد. جستار موضوعی را از نقطه نظرگاه نویسنده نگاه می‌کند و به همین دلیل دست نویسنده باز است تا ارزش گذاری کند و ایده‌هایش را بیان کند یا آن‌هایی را که به نظر خودش خاص هستند، بکاود. ایده‌هایی که گاه از جزئی‌ترین اتفاقات روزمره برمی‌آیند. بنابراین در یک جستار، نویسنده هم راوی روایتش است و هم می‌تواند تخیلش را پرواز دهد و هم می‌تواند به یک مساله منطقی بپردازد.

درباره کتاب صوتی فضیلت های ناچیز

ناتالیا گینزبورگ در کتاب فضیلت های ناچیز، یازده داستان کوتاه یا جستار را نوشته است. او در این خطابه‌ها یا روایت‌ها، به بیان تجربه زیسته خود را از زندگی با بیان اول شخص می‌پردازد. در یکی از داستان‌ها به نظر می‌رسد که خاطرات و تجربیات زنی سالخورده را بیان می‌کند و در یکی دیگر، با یک روان‌شناس کودک به گفتگو نشسته است و به همین ترتیب، این روال تا آخر کتاب حفظ می‌شود. با شنیدن هر بخش از کتاب درمی‌یابیم که چطور موضوعات انسانی می‌توانند به هر گوشه‌ای از زندگی وارد شوند و نویسنده چقدر خوب توانسته است این موضوعات را وارد کتابش کند و از آن‌ها سخن بگوید.  

زمستان در ابروتزو، کفش‌های پاره، تصویر یک دوست، درود و دریغ برای انگلستان، خانه وُلپه، او و من، فرزند انسان، حرفه من، سکوت، روابط انسانی و فضیلت های ناچیز نام جستارها یا روایت‌هایی است که در این کتاب می‌شنویم. 

کتاب صوتی فضیلت های ناچیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی فضیلت های ناچیز را به تمام علاقه‌مندان به مطالعه جستار و همچنین کسانی که دوست دارند از خواندن یک کتاب تربیتی خوب لذت ببرند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ناتالیا گینزبورگ 

ناتالیا گینزبورگ در سال ۱۹۱۶ در پالرمو ایتالیا به دنیا آمد و بیشتر دوران کودکی خود را در تورین گذراند. او از کودکی به شعر سرودن روی آورد و با ادبیات آشنا بود. اما توانایی ویژه او در داستان‌نویسی بود. به طوری که در هفده سالگی موفق شد داستان‌های کوتاهش را در مجله سولاریا چاپ کند. او در نوشته‌ها و آثارش از روابط خانوادگی، فلسفه و سیاست حرف می‌زند و به گفته نشریه پایلیشرز ویکلی (Publishers Weekly) «گینزبورگ که از بهترین نویسندگان در ایتالیای معاصر در نظر گرفته می‌شود، با این مجموعه، می تواند مخاطبان گسترده آمریکایی را به خود جلب کند.»

تقریبا تمام آثار ناتالیا گینزبورگ که شامل رمان، داستان و مقاله است، به انگلیسی ترجمه شده‌اند. او در نهایت در سال ۱۹۹۱ چشم از دنیا فروبست. 

درباره شبنم قلی خانی

شبنم قلی‌خانی ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. او بازیگر تلویزیون و سینما است که فعالیتش را با اجرا در تئاتر آنتیگونه آغاز کرد و با بازی در مجموعه تلویزیونی مریم مقدس به شهرت رسید. 

شبنم قلی خانی از سال ۲۰۰۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می‌پرداخت. تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر دنبال کرد و استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. او همچنین کارگردانی چند فیلم مستند کوتاه را بر عهده داشته است. 

نظرات کاربران

banoo
۱۴۰۰/۰۹/۱۴

فضیلت های ناچیز یک جستار است از نویسنده ای دنیا دیده که اگر بود سنش از مادربزرگ شما هم بیشتر میشد.اما هنوز عالی ست، هنوز به روز است و قابل اجرا. گاهی شدت حقیقت نمایی جملات این کتاب شگفت زده

- بیشتر
کاربر ۲۴۰۱۳۷۰
۱۴۰۱/۰۱/۱۴

کتاب خوبی است اما متاسفانه خوب خوانده نشده خواهشا در انتخاب کتابخوان دقت کنید😔

زمان

۴ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۶۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۶۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان