دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب روش گرگ با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب روش گرگ اثر جردن بلفورت

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب روش گرگ

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب روش گرگ

خلاصه کتاب صوتی روش گرگ نوشته جردن بلفورت است. این کتاب را دادبه دامهر خلاصه و صوتی کرده است. خلاصه کتاب روش گرگ به شما یاد می‌دهد به یک فروشنده قوی و موفق تبدیل شوید.

درباره خلاصه کتاب روش گرگ

اگر شما می‌خواهید به عنوان یک فروشنده موفق‌ باشید و فرصت ندارید کتاب روش گرگ را کامل بخوانید و یا بشنوید، خلاصه کتاب روش گرگ به شما یک فرصت طلایی برای پیشرفت می‌دهد. نویسنده در این کتاب برای متقاعد کردن دیگران به شما راه‌حل‌های طلایی ارائه می‌دهد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های دنیا در حوزه کسب‌وکار است و به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است.

این کتاب به عنوان کتاب طلایی فروش به شما کمک می‌کند هم در مرحله اول فروش موفق‌ باشید هم بتوانید وفاداری مشتری را جذب کنید.

شنیدن خلاصه کتاب صوتی روش گرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

فروشندگان و مدیرفروش‌های حرفه‌ای مخاطبان اصلی این کتاب هستند. 

درباره جردن بلفورث

جردن بلفورت (Jordan Belfort) نویسنده، سخنران انگیزشی و البته دلال سابق بازار سهام است. او در ۲۷ سالگی بزرگترین شرکت دلالی در آمریکا را داشت و به قول خودش چنان در پول غلط می‌زد که دیگر چیزی برایش دست نیافتنی نبود. چند سال بعد به خاطر تمام تقلب‌ها و کلاهبرداری‌هایش به زندان محکوم شد. به او لقب گرگ وال‌استریت را دادن و براساس داستان زندگی‌اش فیلمی با همین نام ساخته شد. او یکی از حرفه‌ترین فروشندگان دنیاست که بعد از آزادی از زندان تصمیم گرفت تا روش کارش را تغییر دهد. حالا سخنرانی‌ها و کلاس‌هایش از شلوغ‌ترین رویدادهای دنیا هستند و مقالاتش در معروف‌ترین نشریه‌های دنیا چاپ می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۶۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۶۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان