دانلود کتاب صوتی گم‌شدن در انفرادی با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گم‌شدن در انفرادی اثر ریچل اویو

دانلود و خرید کتاب صوتی گم‌شدن در انفرادی

معرفی کتاب صوتی گم‌شدن در انفرادی

کتاب صوتی گم‌ شدن در انفرادی سه جستار از ریچل اویو، نویسنده نشریه نیویورک تایمز است که با ترجمه آرش رضاپور و علی امیری و صدای دادبه دادمهر می‌شنوید. این کتاب یکی از آن دسته کتاب‌هایی است که نشان می‌دهد همیشه، همه‌چیز آنطور که ما فکر می‌کنیم نیست و گاهی آنچه همه باور دارند صحیح است، صحیح نیست.

درباره کتاب صوتی گم‌ شدن در انفرادی

گم شدن در انفرادی یکی از آن دسته کتاب‌هایی است که به باورهای شما حمله می‌کند. در حقیقت این اثر گویی بر اساس این شعار نوشته شده است: آنچه که همه می‌پندارند صحیح است، صحیح نیست. جستارهای این کتاب شما را به دنیایی می‌برند که در آن تبعیض هنوز وجود دارد و با اینحال، باز هم پیدا کردن مرز میان صحیح و غلط مشکل است. 

ریچل اویو در این اثر سه جستار نوشته است: اولی درباره بحث‌هایی است که درباره موضوع مرگ مغزی در آمریکا شکل گرفته است؛ ماجرا از یک اشتباه پزشکی آغاز شد که سبب شد نوجوانی سیاه‌پوست از دنیا برود. پزشکان و دادگاه معتقدند که بیمار مرگ مغزی مرده است اما خانواده بیمار اعتقاد دارند که او زنده است. این جستار هم ماجرای مادری است که اجازه نمی‌دهد دستگاه‌ها را از بدن دخترش جدا کنند. زیرا که باور دارد دخترش زنده است. بعد از این ماجرا هم البته علائم حیاتی در وجود او دیده می‌شود. 

جستار دوم درباره دختری به نام هانا است. او ناپدید شده و همه در تکاپو برای پیدا کردن او هستند. بعدا معلوم می‌شود که او به یک اختلال نادر روانی به نام گسست دچار است. این اختلال سبب می‌شود تا انسان هویتش را فراموش کند. با اینحال روانپزشکان چندان نتوانسته‌اند آن را توضیح دهند یا درمانی برایش پیدا کنند. 

در جستار سوم داستان آلبرت وودفاکس را می‌خوانیم. او که به جرم دزدی گرفتار شده است، بر اثر اتفاقاتی به عضویت گروه پلنگ سیاه درمی‌آید. گروهی با آرمان‌ها و اهداف ضدنژادپرستانه. اما به دلیل سابقه گروه، قاضی حکم به حبس ابد آلبرت و دو نفر دیگری می‌دهد که همراه با او دستگیر شده‌اند. آلبرت وودفاکس ۴۰ سال از زندگی‌اش را در زندان گذرانده است. اما در این مدت مطالعه کرده، تفکر کرده و اتفاقاتی پیرامونش رخ داده است که سبب شده او به یک ضدنژادپرست واقعی تبدیل شود. او برای سیاه‌پوستان آمریکا نماد مبارزه و ایستادگی تبدیل شده است. اما با اینحال، همچنان مردم محله‌شان او را به چشم دزد نگاه می‌کنند. 

ریچل اویو نویسنده حاشیه‌هاست، نویسنده‌ای که برای انتخاب سوژه‌هایش به سراغ آدم‌های بیمار، بدنام یا مطرودی می‌رود که مردم و نخبگان تقبیحشان می‌کنند و رسانه‌ها فراموششان کرده‌اند، آدم‌هایی که جامعه هنوز داستانشان را نشنیده و حکم گناه‌کاری‌شان را صادر کرده است. اویو از دل چنین سرگذشت‌هایی جستارهایی درخشان بیرون می‌کشد.

کتاب صوتی گم‌ شدن در انفرادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از طرفداران جستار هستید، شنیدن کتاب صوتی گم شدن در انفرادی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ریچل اویو

ریچل اویو فعالیتش را در حرفه نویسندگی با نوشتن برای نشریه نیویورک تایمز و بوک فوریوم آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۳ به یکی از نویسندگان نشریه نیویورکر تبدیل شد و موضوعاتی که عموما انتخاب می‌کند، عدالت جزایی، روان پزشکی، آموزش و موضوعاتی از این دست است. 

ریچل اویو برای نوشته‌های روایی‌اش در حیطه پزشکی جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. او در دانشگاه کلمبیا نیز دوره‌ای درباره روایت پزشکی تدریس می‌کند. علاوه بر این در سال ۲۰۱۵ برای جستار پسر شما مرحوم شده است (YOUR SON IS DECEASED) برنده جایزه بنیاد اسکریپس هوارد شد و در سال ۲۰۱۸ نیز برای جستار تصاحب خصمانه (THE TAKEOVER) نامزد نهایی جایزه الی (جایزه ملی مجلات در آمریکا) شد.

نظرات کاربران

کاربر ۴۹۴۳۱۹۹
۱۴۰۱/۰۸/۰۳

چرا از انتشارات ترجمان فایل صوتی بیشتری پخش نمیکنین همش ۵تا کتاب تو قسمت صوتی هستش در حالیکه بیشتر خواننده ها ترجیح میدن صوتی گوش کنن

گندم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶

این کتاب با صدای گوینده جذاب بود

fariba.
۱۴۰۲/۰۴/۱۰

" اگر مرگ، قلمروی آزادی ست، پس از راه مرگ به سوی آزادی می روم."

alefzed
۱۴۰۲/۰۶/۱۹

جستار جستار جستار هر چ میخواهد دل تنگت بگو! خب این وسط دل تنگ گاهی حرفای جذابی برای گفتن داره و گاهی چرت و پرت محض و گزافه گویی صرف! این جستار خط وسطو گرفته و رفته جلو گاهی توی حرف حساب زدن

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۳۷۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۳۷۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان