دانلود کتاب صوتی قصه‌های اندرسون با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قصه‌های اندرسون اثر سارا افراز

دانلود و خرید کتاب صوتی قصه‌های اندرسون

معرفی کتاب صوتی قصه‌های اندرسون

در این کتاب صوتی جذاب، قصه‌های هانس کریستین اندرسن نویسنده دانمارکی مشهور را با صدای فرزانه فائزی می‌شنوید.

 داستان‌های هانس کریستین اندرسن ساختاری ساده و مفاهیمی انسانی و  پندهای اخلاقی دارند و هرکسی در هر سن و سالی از خواندن و شنیدن  آنها لذت خواهد برد. از معروف‌ترین داستان‌های هانس کریستن اندرسن می‌توان به بندانگشتی، پری دریایی کوچولو، دخترک کبریت‌فروش و جوجه اردک زشت اشاره کرد.

 شنیدن کتاب قصه‌های اندرسون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر از شنیدن قصه‌های ساده اما آموزنده و سرشار از مفاهیم اخلاقی لذت می‌برید، با شنیدن قصه‌های اندرسون لذتی دوچندان خواهید برد.

بخشی از کتاب صوتی قصه های اندرسون

 دخترک کبریت‌فروش

 چقدر هوا سرد بود

تمام روز برف باریده بود و هنوز هم می‌بارید و دخترک کوچک در امتداد کوچه‌ی باریک راهش را پیدا می‌کرد. هنوز راه زیادی نرفته، دست‌ها و پاهای برهنه‌اش از سردی کبود شده بودند. حقیقت داشت که او با دمپایی از خانه بیرون آمده بود ولی آن دمپایی‌ها متعلق به مادرش بودند و برایش خیلی بزرگ بودند. یک لنگه‌اش را وقتی از میان دو ارابه دویده بود، گم کرده و لنگه دیگرش پرتاب شده و پسر ژنده‌پوشی، مثل خودش، آن را از او ربوده بود. دخترک مشتی کبریت در دست‌های کوچک و لاغرش روشن کرد و باد بی‌رحم به دامن وصله‌پینه شده و گونه‌های رنگ‌باخته‌اش زد. 

ساعت‌ها به کوچه‌های برف‌زده، پا زده بود به امید این که رهگذر دل‌رحمی کبریتی از او بخرد؛ ولی آخرین روز سال بود و کسانی که در کوچه بودند آنقدر شتاب رسیدن به خانه و شام بزرگ و آتش گرمشان را داشتند که به فکر خریدن کبریت نمی‌افتادند. دخترک بینوا با خود فکر کرد: «جرئت برگشتن ندارم. اگر ببیند که هیچ کبریتی نفروخته‌ام چه خواهد گفت؟»


معرفی نویسنده
عکس هانس کریستین اندرسن
هانس کریستین اندرسن

هانس کریستین اندرسن ۲ آوریل ۱۸۰۵ در شهر ادنسه در دانمارک به دنیا آمد. اوضاع مالی خانواده چندان خوب نبود، اما پدر به ادبیات علاقه داشت، کتاب‌هایی داشت و برای کودکش هم داستان‌هایی از هزار و یک شب و نمایشنامه‌های شکسپیر را می‌خواند. پدر همچنین معتقد بود که خانواده‌ آن‌ها به خانواده‌ای اشرافی و سطح بالا تعلق دارد. هرچند این موضوع در تحقیقات مختلف اثبات نشد. شایعه دیگری نیز میان مردم دانمارک بر سر زبان‌ها است. اینکه هانس، پسر نامشروع پادشاه دانمارک است. این شایعه از اینجا آب می‌خورد که او، هزینه تحصیلات هانس را برعهده گرفته بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۰۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان