دانلود کتاب صوتی ۱۰۱ راه برای شروع ملاقات با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۰۱ راه برای شروع ملاقات اثر مل بی

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۰۱ راه برای شروع ملاقات

نویسنده:مل بی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی ۱۰۱ راه برای شروع ملاقات

کتاب صوتی ۱۰۱ راه برای شروع ملاقات نوشته مل بی است. کتاب صوتی با ترجمه نگین کشاورزیان و صدای فریبا فصیحی منتشر شده است. این کتاب راهنمای آسان برای برگزاری جلسات ترک اعتیاد است.

درباره کتاب ۱۰۱ راه برای شروع ملاقات

جلسات ترک اعتیاد، جزء اهداف اصلی نهاد ترک اعتیاد است که همگام با به اشتراک گذاشتن تجربه‌ها، توانایی‌ها، امیدها و آرزوها پیش می‌رود تا افراد اعتیادشان را ترک کنند و به دیگران هم کمک کنند تا اعتیادشان را ترک کنند. در حین جلسات، عنوان‌ها و گفت‌وگوهای خاصی در راستای این هدف هستند، ولی گاهی بحث‌هایی مطرح می‌شود که اصلا ربطی به موضوع اعتیاد ندارد یا حداقل ربط چندانی ندارد و حتی شاید موجب شود که تازه واردهای نگران، کلا از این جلسات ناامید شوند. امیدوارم این کتاب راه‌گشایی باشد برای تمام جلسات ترک اعتیاد تا در جهت درست گام بردارند؛ به‌طوری که، مهارت مسئول جلسه و یا میزان آشفتگی و پریشانی گروه تأثیری در نتیجه‌ کار نداشته باشد. نویسنده برای نوشتن این کتاب، از سال ۱۹۵۰، به‌طورمداوم در این جلسات شرکت کرده است. حداقل ده هزار جلسه را پشت سرگذاشته و دریافته که روش کار و محتوای این جلسات باهم متفاوت‌اند. بعضی از آنها، با وجود حضور فعال اعضای گروه و برخوردخوبشان، بازهم به‌طور وحشتناکی کسل کننده است.بسیاری از جلسات خیلی زود ازمسیراصلی خود منحرف می‌شوند؛ شاید چون از ابتدا اصلا درست پیش نرفتند. گاهی وقت‌ها مسئول جلسه،خودش، باعث می‌شود که بحث از موضوع خارج شود. این کتاب کمک می‌کند تا مسوولین جلسات بتوانند جلسات را درست مدیریت کنند تا به نتیجه‌ای که می‌خواهند برسند. 

شنیدن کتاب ۱۰۱ راه برای شروع ملاقات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام برگزار کننده‌های جلسات ترک اعتیاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۱۰۱ راه برای شروع ملاقات

یک جلسه‌ی خیلی خوب، پسرجوانی در گروه اعتراف کرد که قبلا به جرم دزدی از مغازه دستگیر شده بود. وقتی این مسئله را بیان کرد، ما واقعاً روی آن موضوع کار کردیم و باعث شد که بعضی از ما راحت‌تر صحبت کنیم و به ریاکاری‌ها و خلاف‌هایی که در گذشته داشتیم اعتراف کنیم. با وجود اینکه همه اتفاق نظر داشتند که دزدی از مغازه عملی خلاف و غیراخلاقی است و چنین شخصی باید اصلاح شود، ولی هیچکس آن پسر جوان را سرزنش نکرد. اگر می‌خواستیم صرفاً درباره‌ی این موضوع که چطور می‌توانیم صادق و درستکار باشیم بحث و تبادل نظر کنیم، مسلماً جلسه اینقدر خوب و مفید نبود.

اگر میخواهیم جلسه‌ی مفیدی داشته باشیم، روش دیگر این است که اجازه دهیم اعضای گروه به نوبت مسائلی را مطرح کنند که موجب رنجش و آزردگیشان است. زنی را به‌خاطر دارم که بسیار ناراحت و عصبی بود، چون شوهرش کارش را از دست داده بود و از او خواسته بود به شهر کوچکی نقل مکان کنند که از آنجا متنفر بود. خشم و انزجارهای این چنینی است که باید موضوع بحث جلسات ترک اعتیاد باشد تا اعضای گروه بتوانند تجربیات مشابهی از گذشته‌ی خودشان را بیان کنند. شاید اگر موضوع جلسه در مورد مسائل و مشکلات کاری و اختلاف نظر با همکاران در محیط کار باشد، بحث و گفت‌وگو به اوج خود برسد. با وجود اینکه ممکن است موقع گفت‌و گو در مورد این مسائل گاهی بحث از موضوع خارج شود، ولی مشکلی نیست، چون افراد معتاد به چنین فضاهایی نیاز دارند تا در یک محیط امن درباره‌ی این قبیل مسائل بحث و تبادل نظر کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۷۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۷۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان