دانلود و خرید کتاب خوردن برای زیبا ماندن دیوید وولف ترجمه فاطمه رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خوردن برای زیبا ماندن اثر دیوید وولف

کتاب خوردن برای زیبا ماندن

نویسنده:دیوید وولف
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خوردن برای زیبا ماندن

کتاب خوردن برای زیبا ماندن (تغذیه با نگاهی نو برای مردان و زنان) نوشتهٔ دیوید وولف و ترجمهٔ فاطمه رضایی است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب خوردن برای زیبا ماندن

وقتی آدم درمورد واژۀ زیبایی می‌شنود، اولین تصوری که در فرهنگ عامهٔ امروزی می‌کند این است که زیبایی ویژهٔ بازیگرها است که با عمل جراحی و کرم‌های جادویی به دست می‌آورند. آن‌ها قرار نیست هرگز پیر شوند، باید همیشه لاغر بمانند، پوست و دندان قشنگ داشته باشند. ما که جلوی دوربین نیستیم! اما زیبایی در کتاب خوردن برای زیبا ماندن، تنها دربرگیرندهٔ ظاهر موقتی برای جلب توجه دیگران نیست و ارتباطی به شغل افراد ندارد. اینجا بر روی نقشی تأکید می‌شود که تغذیهٔ انسان در هر سن و موقعیت حرفه‌ای در ارتقای زیبایی درونی و بیرونی ایفا می‌کند. دستور تهیهٔ غذاهای موجود در این کتاب، آن‌قدر گیاهی، روستایی، حاشیه‌ای و دور از زرق‌وبرق شهری به نظر می‌رسد که به‌راحتی با ساده‌ترین سفرهٔ ایرانی سازگار می‌شود.

دیوید وولف یکی از کارشناسان خبره در حوزۀ تغذیه است که در کتاب حاضر به توصیف شیوه‌هایی برای پاک‌سازی بدن، رساندن مواد مغذی به مغز و زیباسازی درونی و بیرونی پرداخته است. در این مسیر، او بیشتر بر روی رژیم غذایی سرشار از مواد تازه و خام تأکید کرده است؛ یعنی تا حد امکان در کارخانه فرآوری نشده باشد. درس‌های پیشنهادی در این کتاب را می‌توان برای بهبود زیبایی جسمانی، حس شادابی، سرزندگی، خوش‌خلقی و سلامت روانی هم درمورد مردان و هم زنان به کار گرفت؛ در واقع دیوید وولف در اینجا دربارهٔ زیباماندن سخن گفته و اعتقاد دارد که انسان زیبا به دنیا می‌آید و این ظرفیت را دارد که حتی زیباتر هم باشد. همین حس تازگی عمیق در هر سنی به زندگی دلپذیر خانوادگی و شغلی منتهی می‌شود؛ بدون آنکه نیاز باشد فرایند پیری را کندتر کرد. کتاب خوردن برای زیبا ماندن حاوی نکته‌هایی کلیدی دربارهٔ زیباسازی بدن و ذهن از طریق رژیم غذایی سالم و سایر عوامل مکمل است. اگرچه نویسنده به کاوش در عرصۀ مراقبه، نقش یوگا در آرامش، خواب آسوده و روان‌شناسی زیبایی می‌پردازد، کتاب در اصل به‌طور عملی شیوه‌هایی برای زیباماندن و زیباشدن از راه تغذیه را پیشنهاد کرده است.

خواندن کتاب خوردن برای زیبا ماندن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ سلامت بدن و روان انسان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خوردن برای زیبا ماندن

«رژیم زیبایی بسیار ساده است. فقط کافی‌است چند نکته از این کتاب را به خاطر بسپارید و در زندگی روزمره خود دنبال کنید. نکاتی ساده که می‎توانند تغییرات بزرگی ایجاد کنند. هرچه رژیم غذایی پیچیده‌تر باشد، احتمال شکست آن نیز بیشتر است. به همین دلیل اطلاعات ساده‌ای در این کتاب ارائه شده که می‌توانید بلافاصله آنها را به کار ببندید.

واقعیت این است که با انجام پژوهش‌های بیشتر محققان اطلاعات زیادی در رابطه با مواد‌مغذی موجود در میوه‌ها، سبزیجات، آجیل‎ها، و دانه‌ها کسب کرده‎اند. اطلاعات جدید در رابطه با ترکیبات موجود در این موادغذایی که منجر به بهبود بیماری‌های مزمن و سرطان‎ها یا کند‌شدن روند آنها می‎شوند، پیش از پیش محققان را تحت تأثیر قرار می‎دهد.

اما هیچگاه خبری خوب در رابطه با فواید گوشت نمی‎شنوید. مطالعات انجام‌شده نشان داده‎اند که گوشت‌خواری منجر به آرتروز، آسم، سرطان، دیابت، بیماری قلبی، بیماری کبدی، مشکلات کلیوی و پوکی استخوان می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۱۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان