دانلود کتاب صوتی کفش باز با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کفش باز اثر فیل نایت

دانلود و خرید کتاب صوتی کفش باز

نویسنده:فیل نایت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کفش باز

کتاب صوتی کفش باز نوشته فیل نایت است که با ترجمه نازنین صابری و صدای فریبا فصیحی منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب کفش باز است که زندگی یکی از ثروتمندترین مردان جهان است.

درباره کتاب کفش باز

کتاب صوتی کفش باز خاطرات فیل نایت است، او کارآفرین آمریکایی و بنیان‌گذار برند نایکی، یکی از مشهورترین برندهای ورزشی جهان است که قطعا نامش را چندین بار شنیده‌اید. این کتاب در سال ۲۰۱۶ به عنوان بهترین کتاب مدیریتی سایت آمازون برگزیده شد.

فیل‌نایت، موسس شرکت نایکی و پانزدهمین ثروتمند جهان در این کتاب، داستان پیدایش برند نایکی را شرح می‌دهد. در این کتاب می‌شنوید او چطور با فروش کفش‌های یک برند دیگر شروع به کار کرد و زمانی که سرمایه‌اش را به سه میلیون دلار رساند توانست یک کفش‌های خودش را بسازد. او نام برندش «نایکی» را از زبان یونانی به معنای پیروزی گرفته است. در این کتاب با او و سرنوشتش همراه می‌شوید.

شنیدن کتاب کفش باز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به شنیدن زندگی افراد موفق علاقه دارند پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس فیل نایت
فیل نایت

فیل نایت در ۲۴ فوریه‌ی سال ۱۹۳۸ در اورگان آمریکا به دنیا آمد. او یک خانواده‌ی پنج نفره متشکل از والدین و سه فرزند داشت. پدرش فردی شناخته‌شده در صنعت نشر بود که مجله‌ی اورگان ژورنال را منتشر می‌کرد و وضعیت مالی خیلی خوبی داشت. بنابراین طبیعی بود که فیل در دوران کودکی با مسئله‌ی ویژه‌ای دست و پنجه نرم نکرده باشد، اما فیل در تمام نوجوانی‌اش از یک موضوع گله و شکایت داشت. او عاشق ورزش (مخصوصا‌ دویدن) بود و در رشته‌های مختلف دو با اشتیاق شرکت می‌کرد. در آن زمان کفش‌های باکیفیتی برای ورزش در آمریکا تولید نمی‌شد و کفش‌های ورزشی که وجود داشت از نامرغوب‌ترین پلاستیک‌های ممکن ساخته می‌شدند.

نظرات کاربران

Faded.
۱۴۰۱/۰۸/۲۴

کتاب خوبیه توصیه میکنم. ولی بعد اینکه دانلود کردم و هزینرو پرداخت کردم فایلش بعد چند ساعت باز نمیشه و مینویسه خطایی رخ داد😠

زمان

۱ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۹۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۹۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان