دانلود کتاب صوتی رز گمشده با صدای سارا فیض + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رز گمشده اثر سردار ازکان

دانلود و خرید کتاب صوتی رز گمشده

نویسنده:سردار ازکان
گوینده:سارا فیض
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۵۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رز گمشده

کتاب صوتی رز گمشده نوشته سردار ازکان است که با ترجمه بهروز دیجوریان و صدای سارا فیض منتشر شده است. کتاب رز گمشده داستان سفری مهم است که شخصیت اصلی داستان شروع می‌کند

درباره کتاب رز گمشده

کتاب رز گمشده داستان زیبای نویسنده ترک سفری عجیب دلنشین و پر رمز و راز است. از دل اساطیر یونان آغاز می‌شود و به شاعر بزرگ ترکیه یونس امره می‌رسد. از ویلیام بلیک به سقراط، از مریم مقدس به ملا نصرالدین، از زندگی مدرن به متافیزیک و از جهان واقعی به جهان جادویی. اما داستان این کتاب که مدت‌ها در فهرست پرفروش‌های دنیا بوده است چیست؟

دیانا دختر زیبایی است، او همیشه محبوب است و دیگران دوستش دارند، حقوق می‌خواند. اما همه چیز زمانی خراب می‌شود که مادرش در بستر بیماری‌ می‌افتد و به او نامه‌ای می‌دهد و از او می‌خواهد پس از مرگش آن را باز کند. دیانا به ناچار قبول مي‌کند، مدت زمان کمی پس از این ماجرا مادر فوت می‌کند و او نامه را باز می‌کند. نامه حقیقت مهمی را فاش می‌کند، دیانا می‌فهمد پدری که همواره مادرش به او گفته مرده است، زنده است. مادر نوشته است پدر زنده است و خواهر دوقلوی دیانا را با خودش برده است. دختری به اسم ماریا. مادر توضیح داده چون نمی‌خواسته دخترش با رنج بدون پدر بودن و حس ترک شدن بزرگ شود همواره به او دروغ گفته و حتی سنگ قبر دروغی به او نشان داده است. پدر زمانی که می‌فهمد مادر بیمار است برای اینکه عذاب وجدانش را کم کند به او نامه می‌نویسد و به ماریا خبر می‌دهد که مادرش زنده است. ماریا ابتدا با مادر نامه‌نگاری می‌کند و بعد از مدتی در یک نامه به مادرش می‌گوید می‌خواهد خودش را بکشد. پدر در یک تماس تلفنی به مادر می‌گوید ماریا دو هفته است خانه را ترک کرده است. حالا مادر به عنوان آخرین خواسته در نامه از دیانا خواسته است که ماریا را پیدا کند. اما دیانا از ماریا عصبانی است زیرا او را مسبب سختی مادرش در آخرین روزهای زندگی‌اش می‌داند. دختری که با تصمیم خودکشی‌اش دو ماه آخر زندگی مادرش را پر از رنج و عذاب کرده است. ابتدا سعی می‌کند به این ماجرا بی‌تفاوت باشد و آن را نادیده بگیرد، برای پیاده‌روی نزدیک ساحل می‌رود و یک پیرمزد به او نزدیک می‌شود از او می‌خواهد فالش را بگیرد اما دیانا موافقت نمی‌کند، پیرمرد نشانی‌ای از ماریا می‌دهد و دیانا که تعجب کرده است گوش می‌دهد، پیرمرد به او می‌گوید کسی که بسیار شبیه دیانا است جایی در نزدیکی است اما دوباره دور خواهد شد و او باید نامه را بخواند. دیانا که تا به حال به هیچکس نگفته نامه‌های ماریا را نخوانده است، متعجب به خانه برمی‌گردد. سراغ نامه‌ها می‌رود و همین آغاز سفری حیرت‌انگیز با پایانی باورنکردنی است.  

شنیدن کتاب رز گمشده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به ادبیات داستانی و رمان‌های خارجی از خواندن کتاب رز گمشده لذت می‌برند.

درباره سردار ازکان

سردار ازکان نویسنده جوان ترک در سال ۱۹۷۵ متولد شد. او تحصیلات دانشگاهی خود را در ایالات متحده به پایان رساند، جایی که لیسانس خود را در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی در دانشگاه لیگی به دست آورد. سردار ازکان از سال ۲۰۰۲ و با انتشار کتاب رز گمشده به رمان نویس تمام وقت تبدیل شده است.

نظرات کاربران

📚 nooshin 📚
۱۴۰۱/۱۰/۰۷

کتاب غیر واقعی و تقلید و برداشتی از کتاب ملت عشق بود.عرفان کلیشه ای. انگار نویسنده های ترکیه به ماراتونی در نوشتن عرفان مدرن و سطحی نگر روی آورده اند.

امیر رضا
۱۴۰۱/۰۱/۱۶

در حدی نیستم تا این کتاب را توصیف کنم. برایم چون باز یافتن خود بود 😃

Sahar Sadri
۱۴۰۱/۰۳/۳۰

در کنار داستانی معمایی و جالب، آموزه های خیلی بلندی برام داشت که باعث میشد به فکر فرو برم. بنظرم شگفت انگیز بود. صدا و لحن گوینده رو هم دوست داشتم. ترجمه ی روانی هم داشت. در کل فوق العاده بود.

کاربر ۴۰۸۲۲۱۹
۱۴۰۱/۰۴/۲۶

کمک میکنه تا به خودت رجوع کنی و بیشتر خودت رو بشناسی

زهرا عابدینی
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

یاالله. سلام و نور؛ خیلی دوست داشتنی و‌ جذاب بود اما آهنگ‌های همراه گویندگی زیادی بلند بودش

ahmad
۱۴۰۱/۰۱/۲۵

حرف های جالبی برا گفتن داره👌🏻

Rosmari
۱۴۰۲/۰۲/۲۰

سلام 🌱 متن روان و داستان جالبی داشت. موضوع فلسفی و عرفانی کتاب مناسب گنجانده شده بود. فقط کمی تملق و بزرگنمایی بعضی موضوعات بود که شخصا زیاد نپسندیدم، ولی به طور کلی رمان جالبی بود.🌱 گویندگی متوسط بود. اما دو موضوع

- بیشتر
banoo
۱۴۰۱/۰۹/۱۲

داستان زیبایی داشت

ملیکا بشیری خوشرفتار
۱۴۰۱/۰۵/۱۱

صدای آهنگ متن خیلی بلند بود و اصلا رو گفته های گوینده نمیشد تمرکز کرد😐

mery
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

این کتاب فوق العاده بود بی نظیر بود... واقعا حس میکنم در حق این کتاب خیلی ظلم شده خیلی چیزای آموزنده و زیبایی داشت داستان یه داستانه عمیقه و نباید سطحی بهش نگاه بشه شاید اولش رو که می‌خونید یذره گیج

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان