دانلود کتاب صوتی بازیکن تیمی ایدئال با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازیکن تیمی ایدئال اثر پاتریک لنچیونی

دانلود و خرید کتاب صوتی بازیکن تیمی ایدئال

معرفی کتاب صوتی بازیکن تیمی ایدئال

کتاب صوتی بازیکن تیمی ایدئال اثر پاتریک لنچیونی (لنچونی) است. لنچیونی در این کتاب از چند ویژگی بنیادین و ضروری برای انجام کار گروهی نام می‌برد و آنها را تشریح می‌کند.

 درباره کتاب بازیکن تیمی ایدئال

لنچیونی در این کتاب یادآوری می کند برای این که تیمی به موفقیت برسد باید بازیکنانی که کار گروهی را بلندن، استخدام کند. کارکنانی که بهترین مزیت‌های ممکن را نسبت به دیگران داشته باشند. و همه ابعاد کار گروهی را بشناسند. سه فضیلت مهم یک بازیکن گروهی مشتاق بودن، فروتن بودن و باهوش بودن اسنت که لنچیونی در این کتاب به آنها پرداخته است.

این الگو، یعنی الگوی بازیکن تیمی ایدئال برای استخدام و ارزیابی افراد بسیار مهم است. و شناسایی و پاداش دادن به این سه ویژگی تیم را تبدیل به ستون فقراتی قدرتمند برای موفقیت در همه زمینه‌های کاری می‌کند. 

لنچیونی تقریباً سه چهارم کتاب را به داستانی اختصاص می‌دهد که نشانگر استدلال‌های اصلی اوست. او سپس داستان را به روایت شخص اول برمی‌گرداند تا مدل مدنظرش را با جزئیات بیش‌تری تعریف کند و راهنمایی‌های ملموس درمورد راه‌های به کارگیری آن در سازمان‌ها ارائه دهد. سبک نگارش او ساده و سرراست بوده و اطلاعات بسیاری ارائه می‌کند.

 شنیدن کتاب بازیکن تیمی ایدئال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های رهبری و مدیریت و موفقیت در کسب وکار مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره پاتریک لنچیونی

لنچیونی در سال ۱۹۹۷، تِیبِل گروپ، شرکت مشاوره مدیریت خود را مستقر در لافایت (Lafayette)، ایالت کالیفرنیا تأسیس کرد و همچنان به عنوان رئیس این شرکت فعالیت می‌کند. او ۹ کتاب در حوزه مدیریتی و رهبری نوشته است، که قابل توجه‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها در فهرست نیویورک تایمز، "پنج دشمن کار تیمی"(۲۰۰۲) نام دارد. او همچنین یک سخنران کلیدی مشهور است.

لنچیونی قبل از تأسیس تِیبِل گروپ در سای‌بِیس (Sybase)، اُوراکِل (Oracle) و شرکت مشاوره بِین اَند کُو (Bain & Co) کار کرده است. او در بِیکِرزفیلد (Bakersfield) کالیفرنیا بزرگ شد. هنگامی که تواضع را مهم‌ترین فضیلت از میان سه فضیلت برمی‌شمارد، به کتاب مقدس اشاره می‌کند. ایمان او در زندگی خانوادگی و روابط دوستی، نقش اساسی دارد.

نظرات کاربران

ali nademi
۱۴۰۰/۰۸/۱۴

سلام. یک کتاب عالی در مورد کار تیمی. بیشتر راجب پیاده سازی استراتژی کارتیمی در کسب و کار هست. برعکس بقیه کتاب های کسب و کار، این کتاب با یک داستان خیالی بسیار روان در خصوص یک شرکت شروع میشه

- بیشتر
جواد
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

کتاب خیلی ارزشمندیه. کیفیت نسخه‌ی صوتیش هم خوبه و اشکالاتش آزاردهنده نیست.

میلاد استارک
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

سلام من میلادهستم و اعتقادم راجع‌به کتابها‌ اینه که همه کتاب‌ها خوب و آموزنده هستند و معمولآ هیچ کتابی نیست که بد یا بی‌ارزش باشد به نظر من که همه کتاب‌ها خوبه خوبه خوب هستند آره زنده‌باد همه کتابهای‌ عزیز

- بیشتر

زمان

۶ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۲۹۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۲۹۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۳,۰۰۰
تومان