دانلود کتاب صوتی بازی‌ های کامپیوتری چطور باعث باهوش‌ تر شدن کودکان می شوند؟ با صدای رضا خاکی زمانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازی‌ های کامپیوتری چطور باعث باهوش‌ تر شدن کودکان می شوند؟ اثر گابه زیشرمن

دانلود و خرید کتاب صوتی بازی‌ های کامپیوتری چطور باعث باهوش‌ تر شدن کودکان می شوند؟

معرفی کتاب صوتی بازی‌ های کامپیوتری چطور باعث باهوش‌ تر شدن کودکان می شوند؟

کتاب صوتی بازی‌ های کامپیوتری چطور باعث باهوش‌ تر شدن کودکان می شوند؟ یک سخنرانی تد از گابه زیشرمن است که با صدای رضا خاکی زمانی می‌شنویم. او در این اثر به مخاطبانش توضیح می‌دهد که بازی‌کامپیوتری چطور می‌توانند دنیای کودکان را متحول کنند. 

تِد (به انگلیسی: TED، مخفف Technology, Entertainment, Design) یک مجموعه همایش جهانی است که توسط بنیاد Sapling که سازمانی غیرانتفاعی خصوصی است، با شعار «ایده‌ها ارزش گسترش دارند»، برگزار می‌شود.

او سوالی را مطرح می‌کند که ارزش فکر کردن دارد: آیا کودکان ما واقعا دچار اختلال نقص توجه هستند یا اینکه دنیای ما به قدری ملالت بار است که برای آن‌ها جذاب نیست؟ 

کتاب صوتی بازی‌ های کامپیوتری چطور باعث باهوش‌ تر شدن کودکان می شوند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی بازی‌ های کامپیوتری چطور باعث باهوش‌ تر شدن کودکان می شوند؟ را به تمام والدین و تمام علاقه‌مندان به صنعت پرسود بازی، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب صوتی بازی‌ های کامپیوتری چطور باعث باهوش‌ تر شدن کودکان می شوند؟

من ۳۶ سالمه. اولین تجربه‌م به یه بازی ویدیویی برمی‌گرده. خاطرم هست همسایه‌هامون که وضعشون بهتر از ما بود آتاری ۲۶۰۰ داشتن و منم می‌رفتم خونه‌شون بازی می‌کردم. لحظه‌ی سرنوشت‌سازی برای من بود. همینطور یادمه وقتی مدرسه می‌رفتم با یه کامپیوتر «اپل تو» یه بازی می‌کردم به اسم «کارمِن سندیه‌گو کجای دنیاست؟». چه بازی محشری! اولین باری بود که یه بازی ویدیویی که حالت آموزشی داشت بازی می‌کردم. وقتی از مردم نظرشون رو راجع به بازی‌های ویدیویی و چیزهای قابل توجهش می‌پرسی، اکثرشون فکر می‌کنن که آتاری ۲۶۰۰ نقطه‌ی مرکزیِ صنعت بازی‌های ویدیوییه. اما به نظر من «کارمن سندیه‌گو کجای دنیاست؟» احتمالاً مهمترین بازی‌ای هست که تا به حال ساخته شده. اساساً به این خاطر که اولین و آخرین باری بود که پدر و مادرها، معلم‌ها و بچه‌ها، همه‌شون سر اینکه یه بازیْ فوق‌العاده‌ست، هم‌عقیده بودن.

خیلی از اون موقع گذشته. در واقع سال ۱۹۸۷ بود. و شاید تعجب کنید که «کارمن سندیه‌گو کجای دنیاست؟» همچنان به عنوان آخرین موفقیت چشمگیر تو صنعت سرگرمی شناخته می‌شه. علیرغم اینکه این بازی برای سال ۱۹۸۷ بود که حقیقاً زمان زیادی گذشته. من هم که ۳۶ سالمه پس خودتون حساب کنید. دنیا، امروز کاملاً متفاوت از اون دورانه. یه مثال ساده. سال ۱۹۸۷ فکر می‌کردیم «کارمن» دیوونه‌ست تا اینکه با کسی مثل جورج بوش آشنا شدیم که کلاً دیدمون رو عوض کرد. (خنده)

همه‌چیز عوض شده. تو سال‌های بین ۱۹۸۷ تا الان، بازی‌ای که بیشتر از بقیه‌ی بازی‌ها انجام دادم «تمدن» بوده که توسط شخصی به اسم «سید میِر» طراحی شده بود. راستش رو بخوام بگم حدود ۸ تا ۱۰ هزار ساعت از زندگیم رو «تمدن» بازی کردم که شاید باید صرف مطالعه می‌کردم. با این حال، موفق شدم تا عشق به بازی‌های ویدیویی رو به شغلم تبدیل کنم. اول تو کنفراس سالانه‌ی توسعه‌ی بازی‌های ویدیویی کار کردم و به راه‌اندازی اولین شرکت توزیع دیجیتال بازی‌های ویدیویی به اسم «ترای‌ مدیا» کمک کردم. و حالا هم تو یه سایت به اسم «گِیمیفیکِیشِن» که به معنی بازی‌انگاریه مطلب می‌نویسم. ۲ تا کتاب هم راجع به بازی‌انگاری از جمله «بازی‌انگاری طراحانه» که توسط انتشارات «اورایلی» چاپ شده نوشتم. و همینطور ریاست اجلاس بازی‌انگاری رو هم به عهده دارم که رویدادیه که همه‌ی افراد و مسائل مربوط به بازی رو گردِ هم میاره. پس به شکل‌های مختلف، این رؤیای پدر و مادرها رو که چطور یه نفر می‌تونه سبک زندگیِ بی‌تحرکِ بازی‌های ویدیویی رو به شغلی واقعی با درآمد خوب تبدیل کنه، محقق کردم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۳۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۳۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان