دانلود و خرید کتاب پیوند ژرف انسانی نگار صدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیوند ژرف انسانی اثر نگار صدری

کتاب پیوند ژرف انسانی

نویسنده:نگار صدری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پیوند ژرف انسانی

کتاب «پیوند ژرف انسانی» نوشتۀ نگار صدری است و انتشارات زهره علوی آن را منتشر کرده است. نگار صدری در این کتاب به معرفی ۱۲ مهارتی می‌پردازد که انسان‌ها را به صلح و ایمان می‌رساند.

درباره کتاب پیوند ژرف انسانی

دوران همه‌گیری کرونا خیلی از افراد به‌ویژه نویسندگان را به تفکر دربارۀ شکل زندگی قبل از آن و همچنین تغییری که بعد از آن دوره در زندگی ایجاد کرده واداشته است. نگار صدری نویسندۀ کتاب پیوند ژرف انسانی پیش از کرونا به سراغ رشتۀ گردشگری رفته و همین موضوع او را از وجود مسائل و معضلاتی در جامعه آگاه کرد؛ بنابراین تصمیم گرفت راه‌حل برای آن‌ها پیدا کند. او ۱۲ مورد مهارتی را که می‌تواند انسان‌ها را به صلح و ایمان بیشتر برساند بیان می‌کند.

نگار صدری در مقدمۀ کتاب پیوند ژرف انسانی می‌گوید: «یکی از مسائل رقابت ناسالمی بود که نه در تمام موارد اما به‌جرئت می‌توانم بگویم که در اکثر موارد شاهدش بودم و همین امر، مرا واداشت تا برای این زمینه از دنیای برون (گردشگری) و حتی دیگر زمینه‌های زندگی بیرونی راه‌حلی درونی و همگانی را پیشنهاد کنم و آن چیزی نیست جز صلح و ایمان. صلحی که با آرامش درون آغاز گردیده و با گشودن افق دیدمان، به پنجره‌های درون ادامه یافته و بالاخره به کشف خلاقیت‌های موجود و عملی ساختن آن‌ها در دنیای بیرون و مادی منتهی می‌گردد. همچنین ایمان به پروردگار متعال که همه را برکاتی تجهیز نموده تا آمادۀ بروز هرگونه اتفاقی در این جهان باشند.»

فهرست مطالب کتاب پیوند ژرف انسانی عبارت است از: «خودآگاهی»، «شور زندگی»، «اعتماد دوباره»، «آمادگی دریافت»، «حمایت کائنات»، «حفظ حرمت انسانی»، «تعهد به‌جای توقع»، «آزمودن راه‌های نرفته»، «بازآفرینی پیوندی ژرف»، «ترکیب شیوه‌های گوناگون»، «انجام کار موردعلاقه» و «بررسی مسیر پیموده شده».

خواندن کتاب پیوند ژرف انسانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پیوند ژرف انسانی

«خودآگاهی درواقع نوعی نیروی برتر یا حکت درونی است که پس از شناخت خود واقعی و از طریق سرچشمۀ وجود یا نفوذ به قلب خود کسب گردیده و با انتقال به دیگران، گسترده‌تر نیز می‌شود. این نوع از آگاهی، با توجه ساده به امور درونی خود و پیامدهای آن‌ها در دنیای برون و مادی ممکن می‌گردد (همان سکون) و حتی می‌تواند موجبات دگرگونی‌های لازم در آگاهی‌های ما را، آن هم در مسیری تازه از توانگری مادی و معنوی فراهم ساخته و به شکل یک معجزه در همۀ امور بروز کند (همان نیروی الهی). 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱۹۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۹,۹۰۰
تومان