دانلود کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند با صدای سحر کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند اثر فیلیپا پری

دانلود و خرید کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند

معرفی کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند

کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند نوشته فلیپا پری است و با ترجمه زهرا یعقوبیان و صدای سحر کریمی منتشر کرده است. این کتاب کمک می‌کند که درگیر اشتباهات والدینتان نشوید. 

درباره کتاب کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند

این کتاب چگونگی ارتباط با فرزندانمان را و اینکه چه چیزهایی باعث پیوند بهتر و مؤثرتر با آنها می‌شود شرح می‌دهد.

این کتاب دربارهٔ این است که ما چطور بزرگ شدیم و این موضوع چگونه بر نقش و رفتار والدبودن ما اثر دارد؛ دربارهٔ اشتباهاتی است که ما مرتکب خواهیم شد ــ مخصوصاً آن اشتباهاتی که هرگز نمی‌خواستیم رخ دهند ــ و اینکه با این اشتباهات چه‌کار کنیم.

شما در این کتاب نکات، ترفندها یا سیاست‌های پدرومادربودن را پیدا نخواهید کرد و گاهی‌اوقات شاید ناراحت و عصبانی‌تان کند یا حتی از شما یک پدرومادر بهتر بسازد.

این کتابی ساده برای تربیت فرزند نیست. نویسنده قصد ندارد جزئیات مربوط به آموزشِ استفاده از توالت یا ازشیرگرفتن کودک را شرح دهد. این کتاب درباره نحوه ارتباط با فرزندان است: چه چیزی مانع ارتباطی خوب می‌شود و چه چیزی می‌تواند آن را بهتر کند، چگونه پرورش یافته‌ایم و این چگونگی چطور بر فرزندپروریِ ما و اشتباهاتی که مرتکب می‌شویم تأثیر می‌گذارد ـ‌به‌ویژه اشتباهاتی که هرگز نمی‌خواسته‌ایم انجام دهیم‌ـ و اینکه دراین‌باره چه کار باید بکنیم. این‌ها سوالاتی هستند که بعد از خواندن این کتاب به جواب آن‌ها می‌رسید. شما در این کتاب، نکات، شگردها یا ترفندهای فرزندپروری را نخواهید یافت. گاهی ممکن است شما را ناراحت و عصبانی کند یا شاید هم به پدر و مادری بهتر تبدیلتان کند.

این کتاب خاص پدرومادرهایی است که نه‌تنها به فرزندانشان عشق می‌ورزند بلکه می‌خواهند به آنها توجه هم داشته باشند.

شنیدن کتاب کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و تمام کسانی که می‌خواهند روزی فرزند داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب کتابی که آرزو می‌‌‌‌کنید والدینتان خوانده بودند

یک کودک به محبت، تأیید، نوازش، حضور شما، عشق به‌علاوهٔ محدودیت، درک شما، بازی با افرادی در تمام سنین، تجربه‌های آرامش‌بخش و توجه و زمان فراوان شما نیاز دارد. خب، پس خیلی ساده است: این کتاب می‌تواند همین‌جا به‌پایان برسد، ولی نه، نمی‌تواند؛ چون مشکلاتی سر راهتان سبز می‌شوند، زندگی مسیر را دشوار می‌کند: اوضاع و شرایط، مراقبت از کودک، پول، مدرسه، کار، کمبود زمان و گرفتاری و... و همان‌طور که خودتان می‌دانید این یک فهرست دقیق و کامل نیست.

اما آنچه بیشتر از هرکدام از این مسائل مشکل‌ساز می‌شود رفتارهایی است که وقتی خودمان نوزاد و کودک بودیم با ما داشته‌اند. اگر ما به تربیت خودمان و میراث آن نگاهی نیندازیم، می‌تواند گریبان‌گیرمان شود.

احتمالاً بعداز این نوشته‌ها به خودتان خواهید گفت: «من دهانم را باز می‌کردم و کلمات مادرم از آن خارج می‌شدند.» البته، اگر آنها کلماتی بودند که در دوران کودکی‌تان به شما احساس عشق، خواستنی‌بودن و امنیت داده‌اند، اشکالی ندارد، اما اغلب آنها کلماتی هستند که خلاف این عمل می‌کنند. 

مسائلی که می‌توانند مشکل‌آفرین باشند، چیزهایی مانند کمبود اعتمادبه‌نفس، بدبینی و حالت‌های تدافعی‌مان هستند که باعث می‌شوند احساساتمان را سرکوب کنیم و از اینکه احساساتمان به سرگشتگی منجر شوند وحشت داشته باشیم. زمانی‌که به‌طور خاص این مسائل در ارتباط با فرزندانمان نمود پیدا می‌کنند، می‌توانند در قالب موارد آزاردهنده‌ای قرار گیرند که در آنها مشاهده می‌کنیم یا توقع‌ها و انتظاراتمان از آنها یا ترس‌هایی که درموردشان داریم. ما اتصالی در یک زنجیره هستیم که قدمتی هزاران‌ساله دارد و تا سالیان سال بعداز ما، تا زمانی‌که هیچ‌کس نمی‌داند، هم ادامه خواهد یافت.

خبر خوب این است که شما می‌توانید بیاموزید حلقهٔ اتصالتان را دوباره شکل دهید و این کار زندگی فرزندانتان و فرزندان آنها را بهبود خواهد بخشید و از همین‌الان می‌توانید شروع کنید. شما مجبور نیستید تمام رفتارها و کارهایی را که با شما انجام شده است تکرار کنید؛ شما می‌توانید تمام چیزهایی را که بی‌فایده بوده‌اند دور بریزید. اگر شما الان پدر یا مادر هستید یا قرار است در آینده یکی از آنها باشید، می‌توانید خاطرات را از چمدان دربیاورید و با دوران کودکی‌تان آشنا شوید؛ اتفاقاتی را که برایتان افتاده‌اند بررسی کنید و ببینید آن‌موقع چه احساسی نسبت به آنها داشتید، الان چه احساسی نسبت به آن اتفاق‌ها دارید و بعداز اینکه تمام آنها را خوب برانداز کردید، فقط چیزهایی را که لازم دارید به چمدان برگردانید.

کلیدهای آموختن درباره کودکان کم توجه و بیش فعال ADD/ADHD
ترانه بهبهانی
انواع کودکان: چگونه بچه‌هایی شاد، با اعتماد به نفس و خلاق پرورش دهیم (جلد اول)
پائول تایگر
مادر خوب و مادر بد
نهاله مشتاق
تربیت بدون فریاد
اکرم کرمی
‌‫آموزش دستشویی رفتن به کودکان
مگ زویبک
تربیت کودک برای مغزی یکپارچه
شادی جهرانی
کلیدهای رفتار با کودک پنج‌ساله
مارتی وایت
چگونه با کودکم صحبت کنم که گوش کند و چگونه گوش کنم که کودکم صحبت کند
ادل فی‌بر
کلیدهای تربیت و رفتار با پسرها
استیو بیدولف
کلیدهای پرورش هوش اخلاقی در کودکان و نوجوانان
میشل بربا
والدین قطعاً تأثیرگذارند
ستاره بابایی
۷۵ راز والدین موفق
جو مارتین
چگونه با کودکان صحبت کنیم تا گوش دهند و چگونه گوش دهیم تا کودکان صحبت کنند
فریبا سبز چمنی
کلیدهای رفتار با کودک سه ساله
سوزان ای. گاتلیب
کلیدهای تربیت کودک حرف‌شنو
الیزابت پنتلی
کلیدهای تربیتی والدین تک‌فرزند
کارل پیک‌هارت
چگونه به کودکمان گوش کنیم، چگونه با او صحبت کنیم
آدل فابر
کلیدهای رفتار با کودک سرسخت
رابرت مکنزی

نظرات کاربران

rahel
۱۴۰۲/۰۴/۰۱

کتاب خوبیه و ارزش خوندن داره، ولی این چه کاریه آخه وسط کتاب روی متن کتاب اونجوری تبلیغ صدابردار و تهیه کننده وادیت و... رو میکنید و یه تیکه از وسط کتاب کلا از دسترس خارج میشه😳

Leila.porian
۱۴۰۰/۱۰/۲۲

متنیشو خوندم. ارزش خوندن داره

محدثه
۱۴۰۰/۰۷/۰۱

بار اول که بازش کردم و تونستم تا یه جاهایی گوش بدم دوباره که باز کردم نمیشه

Elham Faraji
۱۴۰۰/۰۶/۲۸

عالی

مرتضی مختاری
۱۴۰۲/۱۰/۱۱

چقدر کتاب خوب و چقدر بد ترجمه شده. بعضی جاها گوینده خودش هم نمیدونه چی میگه چون خیلی مفهوم نیست باید چند بار گوش بدی متوجه منظورش بشی. من حتی بعضی جاها به متن انگلیسی هم مراجعه میکردم تا ببینم

- بیشتر
sahar
۱۴۰۲/۱۰/۰۵

اهنگ پخش کردن در کتاب صوتی تمرکز خواننده رو بهم میزنه.

کاکتوس شهر بادکنکا
۱۴۰۲/۰۷/۲۹

خیلی عمیقه و ریشه یابی داره همراه با مثاله

Rosmari
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

سلام 🌱 کتاب بسیار عالی، آموزنده و کاربردی در مورد ایجاد ارتباط مثبت و موثر با فرزندان و درک رفتارهای آنها و خود در جهت بهبود این رابطه شیرین و بلند مدت است. نکات کتاب با زبانی ساده، شیرین و بسیار کاربردی

- بیشتر
Zeinab
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

بسیار عالی

Sama
۱۴۰۲/۰۶/۱۰

کتابی کاربردی در حیطه روانشناسی و تربیت کودک که با نگاهی به گذشته و مراجعه به احساسات میان ما و والدینمان،ما را در مسیر توسعه فردی و تربیت بهتر فرزندانمان راهنمایی میکند

زمان

۱۰ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۵۶۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۵۶۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان